Zacal som s 81mm 900g Vision kolesom vpredu. Potom som ho jazdil vzadu. Vzdy v kombinacii s 40mm 650g American Classic s keramickymi lôžiskami. Este som skúšal moju standardnu kombinaciu na preteky: 40mm vpredu a vzadu 55mm 700g Bontrager. Vsetky karbonove
kolesa mali 16 az 18 Aero zuzovanych spici. Vzdy boli nasadene treningove pomale Conti Ultra Sport III 28mm plaste, tlak 120 psi. Butyl duse. Kombinacia 40mm vpredu a 81mm vzadu isla na rovine najrychlejsie. Ja to vidim nasledovne: i) pokiaľ nejdes cez 30km/h rafiky nad 40mm nemaju velke opodstatnenie pre KB (v rychlom pelotone tato rychlost nie je nejaka nedostizna; ale na treningoch vsak chcem vidiet toho machra
), ii) American Classic je sqele
koleso a dobre loziska velmi rozhoduju, iii) predne koleso je omnoho dolezitejsie ako zadne, iv) rozbehnut 81mm 900g koleso je narocne avsak pekne drzi zotrvacnost. Rychle plaste s malym odporom su krucialne pre rychlu jazdu. U mna to cini rozdiel cca 5W na koleso. Subjektivne to moze znamenat rozdiel 3km/h na "premierke". Skoda, ze ani jedno moje KB koleso nie je tubelles ready. Zo 4W na koleso by sa dali este usetrit v TL variante, co je znacny rozdiel. Verim, ze s idealnymi kolesami a plastami viem dat 20km casovku jednotlivca na priemernej rychlosti 29km/h. Teraz som na hranici 27 km/h. Nove Idea 45mm kola so 16 karbon spicami a keramickymi loziskami + Corsa speed TL 25mm je idealna kombinacia. Rad by som vedel aky vplyv bude mat samotny
ram napr novy 1.7kg Strnadel oproti 3kg KB RaceMax28. Predpokladam, ze vplyv bude najma vo sviznosti no v priemerke nie zasadny.