sorry, ale co je toto za argumentaciu? to ako keby si argumentoval, ze co mate za problem s 45litrovou nadrzou v aute, ze mas overene, ze na to prejdes 550km. Ono sa nam na Slovensku rozmohol a už celkom dávno sledujem taký nešvár - že väčšina ľudí má ten pocit, že "ak to nepotrebujem ja, ak to nepotrebuje nikto". Pritom, tu nejde o to, že by sme mali problém, tu ide o to, že pri všetkých ostatných rovnakých podmienkach platí, že väčšia kapacita batéria = lepšie.
Dokonca by som povedal, že pri batériách sú výhody kapacity umocnené tym, že ked 500wh bateria bude už uplne na nule, tak 630wh bateria bude mat stale 20% kapacity. Skus hadat, ktora bateria pri takomto rezime, trvajucom čojaviem 1rok bude v lepšej kondícii? Samozrejme všetky ostatné podmienky konštantné.
Cela ta argumentacia suvisi so sancou najst dobry
bajk (rozumej geometria, vybavenie a cena) - to je ako ta klasicka trojica ze robim bud rychlo a kvalitne (ale draho), alebo rychlo, lacno (ale nekvalitne) atd.. ked pozeram ake bajky sa tu za posledne stranky premleli tak je to vsetko len spekulovanie. Tiez som za ebajk nedal 5 korun tak viem co to znaci vyberat a vahat ale niektore uvahy mi pridu uz uplne zbytocne, nic idealne neexistuje.. A na margo tvojho nesvaru ja badam zase taky, ze ludia len spekuluju a kecaju ale nepouzivaju zdravy rozum a neradia sa nim casto..
A o
baterku by som sa nebal, kazdy kto vie ako ebajk funguje a ako jeho potencial vyuzit najlepsie a najefektivnejsie jej urcite neublizi.. Moja
baterka po roku a stvrt a takmer 1900km a je na 98% a to jazdim aj v zime.. Ked das .eb..ovi co nevie pouzivat prevody a programy aj 1000ku baterku tak ju dokaze znicit.. Drvivej vacsine ludi ta baterka staci hlavne z toho dovodu, ze nejazdievaju take dlhocizne trasy, daleko skorej ju znicia ked budu jazdit ako hovada (v zmysle spravania sa k ustrojenstvu) nez ked budu jej kapacitu tlacit k nule..