Presne ako píšeš Garbaruk to má ešte horšie a neverím ze ten môj dá aspoň polovicu toho čo orig.Sram. Však skús si zrátať náklady pri tvojom nájazde orig. Xx1 prevodnik, reťaz, kazeta vs. Wolftooth prevodnik, viac reťazí, kazeta neviem ale asi tiež pôjde skorej dole a podľa toho sa zariaď. Ja po skúsenosti s garbarukom ostávam pri srame, ale
reťaze mám na sezónu 4 a to mám ani nie polovičný nájazd čo ty(jedna na
bike pred výjazdom nahodená, jedna akurát zhodená na vyčistenie, dve zavesené vyčistené-namazané) po výjazde (hlavne keď je mokro, blato) zhodím reťaz očistím pohon, vyčistím a namažem obe retaze, nechám schnúť a takto dookola.
To tvarovanie zubov ako píše cabastefan je samozrejme rozdielne. Pripájam fotku SramGx a wolftooth. Len čo som mal Garbaruk tak tam sú tie zuby ešte horšie tvarované oproti originálom Sram.
Opotrebenie prevodníku by až tak nevadilo. Ten môj mal 6 tisíc km pro výmene a nič nemotal len v kopci pri zábere nesedel s novou reťazou a robil pazvuky. Len tých jazdených reťazí nemám toľko na striedanie ??. Ale asi to budem musieť prijať ako fakt že za 10-12 tisíc km ročne to chce : jednu kazetu SramXX1, 4 schopné reťaze Sram X01 a 2 schopné prevodníky. ?