Ohľadom reklamácií a vrátenia tovaru...
V emaile aj na stránke síce píšu, že tovar treba poslať poštou, ale (minimálne) na centrále je možné tovar vratit/reklamovať aj osobne. Najlepšie je predtým vyplniť žiadosť na ich stránke. Následne treba prísť na centrálu, kde je kiosk, kam sa zadá číslo žiadosti / objednávky alebo telefónne číslo. Neviem aká je procedúra bez vyplnenej žiadosti, ale s vyplnenou som len zadal meno, email, telefónne číslo a spôsob vrátenia peňazí. Následne sa mi vytlačila etiketa, ktorú som nalepil na obal a vložil do prepravky a za hodinu mi už pipali postupne smsky ako to prechádzalo procesom.
Možno by sa dala tak reklamovať aj chladnička
)) akurát by ju musel niekto prebrať. Je tam zamestnanec pri stole pre reklamácie. Jeho úloha mi jasná nebola, lebo mňa poslal ku kiosku, ale s inými ľuďmi tam čosi riešil.