Oba su to slusne bajky. Je toto tvoj finalny vyber alebo si otvoreny inym moznostiam? Nepozeral si SK znacky Kellys alebo CTM? Tam asi bude lepsi pomer cena vykon predpokladam ze v tej cene by si to mohol mat na 11rychlostnej sade. Aj ked dnes bude skor problem s dostupnostou cohokolvek. Aj s tou velkostou ramu by som si nebol tak isty ci rovno XL. Ak nemas moznost si na to sadnut niekde tak asi podla tabuliek ale isto sa neorientuj len podla vysky, minimalne aspon inseam - dlzka noh od rozkroku. Ja mam 190cm a spokojne jazdim Lko ale iny vyrobca ine cislovanie...
Ďakujem za radu a pozeral som aj tie naše SK značky ale neviem, nevyznám sa v tom či sú kvalitnejšie a podobne a hlavne či bude moja veľkosť na moju postavu. Nechcem na bajku vyzerať, ako keby som ho zdedil po mladšom bratovi Tá 11 rýchlostná sada je lepšia asi ako 9 čo je napr ten Cannondale? A co je lepšie mat vpredu dva prevody a vzadu 9 alebo vpredu 1 a vzadu 11 ??? ci je to jedno? Lebo chcem pohodlne ušliapať kopce do Dúbravky kde bývam
To Andrhei: Ja mam soot 30, 2x8 claris kluky 50/34 a staci mi to, co mi ale nestaci su brzdy, tie by som chcel hydrauliky. Este k tym prevodom, neoblubujem bahenne kupele ale nejako sa mi obcas podari zablatit presmyk a potom to rachoti az kym to neocistim, v zime sa mi zase do presmykaca dostal sneh a nejako to tam namrzlo a tiez to rachotilo. Ale to su extremy. Inak to funguje ako hodinky, a tie medzipolohy presmykaca to je parada... Kellysu aj CTM sa vyhni ak nemas rad rajdy moc nizko. Nie je to zas taky extrem jak ale ja mam napr. soot L ko, iba 184cm vysku dlhe nohy a sedlo je aj tak cca 4-5cm nad rajdami a to mam kratsi len 9cm predstavec (povodne bol 11cm) otoceny opacne aby isiel dohora a aj tak su rajdy nizsie ako sedlo o tie 4-5cm... Soot ma pre mna blbo tvarovane obluky riadidiel , hlavne spodny uchop, a dost uzke rafky len 17mm to je tak na cestak... Merida Silex ma pohodlnejsiu geometriu a asi aj ten topstone.
Edo je konečne kompletný.
Predpokladám, že ešte zrežem kúsok z krku vidlice a ešte čakám nejaké doplnky ale v podstate je hotovo.
Pojazdíme, uvidíme, zhodnotíme...
Podrobnosti o bicykli nájdete v mojom profile.
Edo je konečne kompletný.
Predpokladám, že ešte zrežem kúsok z krku vidlice a ešte čakám nejaké doplnky ale v podstate je hotovo.
Pojazdíme, uvidíme, zhodnotíme...
Podrobnosti o bicykli nájdete v mojom profile.
romanholy paradny bike, nevedel som ze stary Edo uz pusta aj gravely. Ci je to skor CX? Daj aj detail zadnej stavby ak mozes s detailom tej 13 poschodovej pyramidy. Ake gumy prejdu tym ramom 700c/42?
romanholy paradny bike, nevedel som ze stary Edo uz pusta aj gravely. Ci je to skor CX? Daj aj detail zadnej stavby ak mozes s detailom tej 13 poschodovej pyramidy. Ake gumy prejdu tym ramom 700c/42?
Mne tam kole oci ten strieborny krk, predstavec, sedlova objimka a omotavka. Bud by som uz cakal aj striebornu sedlovku, kluky a prehadzovac, alebo vsetko tmave. Takto mi to pride ako poskladane zo zvyskov. Ale to je samozrejme len vec vkusu a nema to vplyv na "funkci rostlinare".
LAPO17 Povedať, kde končí endurance a kde začína gravel je dnes dosť individuálne ? Výrazne modernú gravel geometriu nemá, no podľa recenzií je pohodlný a oficiálne vezme s rezervou 36mm plášte.
Furt môjmu oku nejako nepasuje flare na riadítkach . Je pravda že som také ešte nejazdil , tak to porovnávam len z estetického hľadiska. Ináč je ten bike pecka.
Mne tam kole oci ten strieborny krk, predstavec, sedlova objimka a omotavka. Bud by som uz cakal aj striebornu sedlovku, kluky a prehadzovac, alebo vsetko tmave. Takto mi to pride ako poskladane zo zvyskov. Ale to je samozrejme len vec vkusu a nema to vplyv na "funkci rostlinare".
Skôr by sa tam hodila ešte strieborná sedlovka a prevodník. Bolo by to dokonalé. Idú k tomu aj kolesá.
Alebo potom naopak všetko tmavé a kolesá bez béžového pásika. Bolo by to elegantnejšie ale aj fádnejšie.
Furt môjmu oku nejako nepasuje flare na riadítkach . Je pravda že som také ešte nejazdil , tak to porovnávam len z estetického hľadiska. Ináč je ten bike pecka.
Ja som po dvoch rokoch vymenil za klasiku. Nielen, ze lepsie prejdem dvermi, ale aj posed nemam natiahnuty pri spodnom uchope. Co som bol parkrat v lese, nemal som pocit, ze flare dava pridanu hodnotu v ovladatelnosti.
Zvažoval som každý komponent ako z hľadiska funkčnosti, hmotnosti, ceny, dostupnosti v obchodoch i vzhľadu. Mal som nabrnkaných osem variant komponentov ktorými som mohol obhodiť ten rám. Nad kovovou sedlovkou vyhrala táto karbónová kvôli teoreticky väčšiemu pohodliu a bola za dobrú cenu v pomere k hmotnosti. Je mi jasné, že strieborná by pasovala viac (áno aj kľuky) ale nebudem to natierať striebrenkou Nevylučujem však, že ju ešte nevymením za striebornú Tune Leichtes Stück Seat Post
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ďakujem za radu a pozeral som aj tie naše SK značky ale neviem, nevyznám sa v tom či sú kvalitnejšie a podobne a hlavne či bude moja veľkosť na moju postavu. Nechcem na bajku vyzerať, ako keby som ho zdedil po mladšom bratovi
Najlepšie 2x11
mam grx 2x10 a staci mi
https://www.youtube.com/watch?v=QFTLBSz2P5k
https://www.youtube.com/watch?v=-P54ruluvBM
Predpokladám, že ešte zrežem kúsok z krku vidlice a ešte čakám nejaké doplnky ale v podstate je hotovo.
Pojazdíme, uvidíme, zhodnotíme...
Podrobnosti o bicykli nájdete v mojom profile.
Predpokladám, že ešte zrežem kúsok z krku vidlice a ešte čakám nejaké doplnky ale v podstate je hotovo.
Pojazdíme, uvidíme, zhodnotíme...
Podrobnosti o bicykli nájdete v mojom profile.
pekny je, aj meno ma dobre
Gumy údajne vojdú max. 40, ja ta mám 35. Fotky ešte pridám.
Tu sú nejaké detaily o ráme: https://www.eddymerckx.com/gravel/sb71/strasbourg71-disc#/catalogue/strasbourg71
Pinarelo sa ani mne nepáči
Skôr by sa tam hodila ešte strieborná sedlovka a prevodník. Bolo by to dokonalé. Idú k tomu aj kolesá.
Alebo potom naopak všetko tmavé a kolesá bez béžového pásika. Bolo by to elegantnejšie ale aj fádnejšie.
Ja som po dvoch rokoch vymenil za klasiku. Nielen, ze lepsie prejdem dvermi, ale aj posed nemam natiahnuty pri spodnom uchope. Co som bol parkrat v lese, nemal som pocit, ze flare dava pridanu hodnotu v ovladatelnosti.