To neviem,zvyknem kupovať v kamenáku v NM/V 8)
13.06.2008 - 13:18:51
00
To neviem,zvyknem kupovať v kamenáku v NM/V 8)


OK, idem hladat...
13.06.2008 - 13:36:05
00
to klerik . inak tie XCR su 2.0" ale ťažko je porovnávať 2,0" od jedného výrobcu a od druhého ale sú to skôr širšie plášte :wink:
13.06.2008 - 15:07:14
01
to klerik . inak tie XCR su 2.0" ale ťažko je porovnávať 2,0" od jedného výrobcu a od druhého ale sú to skôr širšie plášte :wink:


hej postrehol som, pisal som ti ss, aha, uz mi cosi doslo..
13.06.2008 - 15:11:53
00
klerik: UST sú bezdušáky a Evolution je mäkšia zmes - lepšia priľnavosť ale ide rýchlo dolu, hlavne na asfalte, to je na preteky
z Michelinov radu XC by sa dali použiť A/T, Mudy sa robia len drôtové a potom až závodné XCR, ale tie idú opäť rýchlejšie dolu (nie nejako extra rýchlo)
šotolina to je XCR X'trem
tvoja hlavná chyba je predpoklad že je jedna guma na všetko, ale to samozrejme nie je pravda - XC Dry sú určené na suché tvrdé podklady
tie ADvantage jazdím, majú asi 1000 km a v podstate im nič nie je... určite idú rýchlejšie dolu pretekové verzie plášťov, ktoré si hodil do výberu... inak ak hľadáš univerzálnejšiu gumu sú dobrá voľba, podobne ako A/Tčka Micheliny, ale NEEXISTUJE mať naraz aj grip aj rýchlosť (do istej miery to ide pri podobnom vzore ako má ADvantage, že 2 protibežné paralelogramy a dosť gumy okolo stredu behúňa, ale nie je to v žiadnom prípade na úrovni dry hardpack pneumatík, ak ťa namaškrtil Dry, rovno hovorím - to NEBUDE, to je fyzika, nie mágia)
14.06.2008 - 11:02:59
00
jedna guma na všetko


....vdaka za info....to, ze vsetky moje poziadavky nevyriesi jeden univerzalny plast mi je jasne hned od zaciatku....potrebujem proste este jedny plaste, okrem mojich XC Dry2, ktore su na suche tvrde povrchy a v terene sa na nich citim dost neisto, tot vsjo...uz teraz si viem vybrat
16.06.2008 - 08:21:37
00
Schwalbe Evolution su plaste s kevlarovou patkou a somotny plast sa sklada z troch smesi gumy.
16.06.2008 - 08:29:23
00
Schwalbe Evolution su plaste s kevlarovou patkou a somotny plast sa sklada z troch smesi gumy.


No neni to uplne tak - v ramci Evolution line nie su len skladacie patky plastov, ale aj dratove/lankove patky.
16.06.2008 - 13:36:47
00
ked sme uz pri tom na vcerajsi vyjazd som nahodil nove FF evo 2008 a ako napotvoru hned v prvom zjazde zacalo prsat. Prezuval som z Tiogy Factory 1.95 vpredu a Blue Dragon vzadu. Treba podotknut ze koelsa kde su FF su o 1.5kg lahsie ako tie Tiogove. Tych 1.5kg rotacnej hmoty je poznat vcelku dost a na asfalte sa tie FF roztacaju s velkou chutou a aby som siel tak rychlo ako pretym po rovine staci "raz za cas" pedalovat a ide to samo. To som ale aj predpokladal takze to splnilo moje ocakavanie. V terene za sucha sa mi tie FF zatial velmi pozdavaju. Za mokra a na blate som myslel ze to bude nulove ale nie je to asi az tak zle ked som na tom presiel to co ostatni ludia bez nejakeho tragickeho presmykovania kolies.
16.06.2008 - 14:22:16
00
ked sme uz pri tom na vcerajsi vyjazd som nahodil nove FF evo 2008 a ako napotvoru hned v prvom zjazde zacalo prsat. Prezuval som z Tiogy Factory 1.95 vpredu a Blue Dragon vzadu. Treba podotknut ze koelsa kde su FF su o 1.5kg lahsie ako tie Tiogove. Tych 1.5kg rotacnej hmoty je poznat vcelku dost a na asfalte sa tie FF roztacaju s velkou chutou a aby som siel tak rychlo ako pretym po rovine staci "raz za cas" pedalovat a ide to samo. To som ale aj predpokladal takze to splnilo moje ocakavanie. V terene za sucha sa mi tie FF zatial velmi pozdavaju. Za mokra a na blate som myslel ze to bude nulove ale nie je to asi az tak zle ked som na tom presiel to co ostatni ludia bez nejakeho tragickeho presmykovania kolies.


1. Factory alebo Blue Dragon maju podla udajov vyrobcu 550-650g (nech 1200g dokopy)
2. FF maju dokopy 600g
3. Tak by ma zaujimalo kde si usetril 1500g na plastoch...

K jazde na blate na nejakych trailoch v pripade FF sa ani vyjadrovat nebudem... tazko povedat kadial si jazdil :wink:
16.06.2008 - 15:19:27
00
lepsie citaj a bude ti to jasne :idea:
16.06.2008 - 15:25:54
00
lepsie citaj a bude ti to jasne :idea:


A podla coho ma clovek poznat, ze mas dva pary kolies ked si pisal, ze si prezuval plaste Tioga za Schwalbe a kolesa so Schwalbe maju o 1,5kg menej ako Tiogove? :roll:

A pri tomto zneni mi samozrejme nesedela ta vaha...
16.06.2008 - 15:56:57
00
mas pravdu mal som "prezuval" dat do uvodzoviek. :?
16.06.2008 - 16:17:36
00
mas pravdu mal som "prezuval" dat do uvodzoviek. :?


V poho :wink:
16.06.2008 - 16:19:10
00
Ahojte, momentalne jazdim RR 2.25 vpredu aj vzadu a celkom spokojnost, az na blato, tam je to obcas dost zle. Chystam sa ale objednavat nejake veci z kolokram.cz a ked uz zaplatim to postovne, tak rozmyslam ci do kosika nehodim aj aspon jeden NN 2.10, ktory by som dal na biku dopredu. Co poviete na takuto kombinaciu? Jazdim taku vsehochut, od asfaltu, cez polne, lesne a rozbite kameniste cesty a semtam to blato a les. Ako (a ako velmi) sa asi zmenia jazdne vlastnosti oproti povodnej kombinacii? Dik moc za odpovede.
13.07.2008 - 17:29:48
00
keyboard_arrow_up