Chcem sa opytat ohladom toho biku. Jaky ma vlastne vyznam dat na vseobecne nekarbonoby ram karbonove kola? Chapem ze vaha, ale skor ma zaujima otazka tuhosti, co v podstate uz stracas v rame, a potom aky zmysel maju tuhe kola, ked podomnou pruzi ram. Schvalne sa to pytam teba, lebo predpokladam ze budes mat na to odpoved. Dik
Odpoviem ti otázkami.
1. Prečo si myslíš, že ten oceľový rám je málo tuhý?
2. Prečo si myslíš, že tuhý rám je pre mňa ako málo výkonnú bajkerku výhoda?
3. Prečo si myslíš, že hlavná výhoda karbónových kolies je ich tuhosť?
1. Pretoze je to ocel, a ta v ziadnom pripade nebude mat tuhost porovnatelnu s karbonom.
2. Plati to vo vacsine pripadov, ale jasne, u teba to mozno je nevyhoda, beriem.
3. Okrem vahy a tuhosti neviem o inych vyhodach, ktore maju vplyv na vykon.
1. Ale tvrdenie, že rám musí byť v prvom rade tuhý je predsa mýtus. Ale ani tento podo mnou nepruží
2. jazdím na oceli a titane hlavne kvôli vyššiemu komfortu, ktorý oceľ a titan poskytuje. Kvalitný top karbon dokáže byť samozrejme tiež pohodlný. Ale ja nehľadám "mainstream". Klasické trubky kruhového profilu sa mi páčia. A navyše prežijú a pár pádov
3. Tuhé kolesá ocenia ťažký jazdci a špurtéri. Moje priemerné watty sa pohybujú na úrovni 200W. Na karbonových kolesách oceňujem hlavne ich nízku hmotnosť, aerodynamiku, kvalitné náby a samozrejme vzhľad. Tuhosť samozrejme už vychádza z faktu, že karbonové ráfky sú oveľa tuhšie ako Alu. Fúkam pod 5bar a tak skôr oceňujem lepší grip a pohlcovanie vibrácií 28mm bezdušových plášťov.
Dik. Takze chapem to tak, ze preferujes komfort a zaroven tam chces mat kolesa, ktore vyzeraju, maju lepsiu aerodinamiku a kvalitne ostatne komponenty (co je uz predpoklad pri drahsich karbonovych kolach). V podstate to koresponduje s vyvojarmi a ludmi co setupuju cannondale caad 13 na karbonovych kolach.
Tuhy , netuhy ... nic na tom nemeni fakz ze skaredy ??♂️ teda nic proti Tvojmu vkusu Kristina , viem ze si zatazena na tie titan ramy a podobne ... nezpochybnujem kvalitu ani noc , no je to skarede.
darkoni ... fakt pekny bajk, ale ten predstavec ... to vazne ? kazi cely dojem z biku ?
isheep kamarát ďakujem za bajk a čo sa týka predstavca toto je model SL čiže nie je tam integrovaný predstavec a rajdy tak že mám na ňom namontované to načo som zvyknutý ??♂️ Či to kazí dojem neviem to musi posúdiť každý za seba možno keby tam neboli podložky a to všetko bolo “dokonale” na fotku tak by sa ti to možno nezdalo aleee ja som jednak už starí na lámanie chrbta a aero posedí jednak moja disciplína sú kopce a v poslednom rade ten ram a všetky mieri sú napasovane na mna tak že za mna je to hlavne do pohody a dlhé hodiny v sedle ?
ho hoooo , na vek sa tu nevyhovaraj ? No naozaj nejake integrovane aero komba by mu pristali ovela viac a potom by to bolo dokonale ☝️no ako som pisal az na predstavec , je to bike podla mojho gusta
1. Ale tvrdenie, že rám musí byť v prvom rade tuhý je predsa mýtus. Ale ani tento podo mnou nepruží
2. jazdím na oceli a titane hlavne kvôli vyššiemu komfortu, ktorý oceľ a titan poskytuje. Kvalitný top karbon dokáže byť samozrejme tiež pohodlný. Ale ja nehľadám "mainstream". Klasické trubky kruhového profilu sa mi páčia. A navyše prežijú a pár pádov
3. Tuhé kolesá ocenia ťažký jazdci a špurtéri. Moje priemerné watty sa pohybujú na úrovni 200W. Na karbonových kolesách oceňujem hlavne ich nízku hmotnosť, aerodynamiku, kvalitné náby a samozrejme vzhľad. Tuhosť samozrejme už vychádza z faktu, že karbonové ráfky sú oveľa tuhšie ako Alu. Fúkam pod 5bar a tak skôr oceňujem lepší grip a pohlcovanie vibrácií 28mm bezdušových plášťov.
Kristina ked vyhladavam biky typu cannon synapse, sup x road a pod., skratka co najpohodlnejsie jak geo tak schopnosti ramu pohlcovat nerovnosti, dokaze aj takym ocel/titan konkurovat?
Kristina ked vyhladavam biky typu cannon synapse, sup x road a pod., skratka co najpohodlnejsie jak geo tak schopnosti ramu pohlcovat nerovnosti, dokaze aj takym ocel/titan konkurovat?
Na bike sa treba pozerat ako na sustavu, preto by bolo viac koser, keby si porovnaval bike s bikeom.
Kristina ked vyhladavam biky typu cannon synapse, sup x road a pod., skratka co najpohodlnejsie jak geo tak schopnosti ramu pohlcovat nerovnosti, dokaze aj takym ocel/titan konkurovat?
Pokiaľ hľadáš cesťák ako doplnok na tréning k MTB tak osobne odporúčam skôr pohodlnejšie rámy a sedlovky s kruhovým priemerom 25,4 - 27,2mm. Mala som na chvíľu požičaný Spešl Venge. Je to top pretekársky bajk. Fakt rýchly a tuhý. Ale nechcela by ho ani zadarmo. Strašný kostitras. Po 4hodinovej jazde som bola rozbitá ako na žiadnom inom bajku. Ku koncu výjazdu som si to už neužívala. Na horších cestách to bolo ešte výraznejšie.
Oceľové a titánové rámy sú populárne hlavne pre svoju schopnosť pohlcovať drobné vibrácie od drsných ciest. Túto schopnosť majú samozrejme aj kvalitné karbonové rámy, ktoré sú teraz prezentované ako endurance modely od top výrobcov. U lacných čínskych rámov by som tieto vlastnosti moc nehľadala.
Na moje jazdenie, keď mám cesťák ako tréningový nástroj a doplnok k MTB, nemám problém jazdiť "ťažký" oceľový rám keď mi ponúkne radosť z jazdy a pohodu aj na dlhých výjazdoch. Na titane som absolvovala aj niekoľko pretekov a nemala som pocit, že by ma rám znevýhodňoval. Nikdy som nebola a ani nebudem typ jazdca-špurtéra, ktorý dokáže vyvinúť 1.200 Wattový nástup a preto nepotrebujem rám typu Venge.
ja sice neviem ake mam watty,kedze nemam wattmeter,ale ked zlahka prislapnem tak sa cela zadna stavba aj s kolesom tak kruti ako keby som mal defekt bike mam canyon ultimate al
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Vysvetli mi niekto, preco ako sa mu nahodou nedostane 100% kladneho hodnotenia , zacne tu argumentovat tym , ze jemu to nevadi , je to treningovy bike, mne sa na nom sedi dobre, a mne sa to takto paci a bla bla bla - vid Kristina. ( a uz konecne pochop ze tie Tvoje titan ocel ramy sa tu 90% ludom proste pacit nebudu, lebo to nieje teraz “in”) ... ak nezvladate kritiku , objektivnu ci neobjektivnu, tak sem tie bicykle nedavajte a teste sa z nich doma .
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
1. Prečo si myslíš, že ten oceľový rám je málo tuhý?
2. Prečo si myslíš, že tuhý rám je pre mňa ako málo výkonnú bajkerku výhoda?
3. Prečo si myslíš, že hlavná výhoda karbónových kolies je ich tuhosť?
2. Plati to vo vacsine pripadov, ale jasne, u teba to mozno je nevyhoda, beriem.
3. Okrem vahy a tuhosti neviem o inych vyhodach, ktore maju vplyv na vykon.
2. jazdím na oceli a titane hlavne kvôli vyššiemu komfortu, ktorý oceľ a titan poskytuje. Kvalitný top karbon dokáže byť samozrejme tiež pohodlný. Ale ja nehľadám "mainstream". Klasické trubky kruhového profilu sa mi páčia. A navyše prežijú a pár pádov
3. Tuhé kolesá ocenia ťažký jazdci a špurtéri. Moje priemerné watty sa pohybujú na úrovni 200W. Na karbonových kolesách oceňujem hlavne ich nízku hmotnosť, aerodynamiku, kvalitné náby a samozrejme vzhľad. Tuhosť samozrejme už vychádza z faktu, že karbonové ráfky sú oveľa tuhšie ako Alu. Fúkam pod 5bar a tak skôr oceňujem lepší grip a pohlcovanie vibrácií 28mm bezdušových plášťov.
darkoni ... fakt pekny bajk, ale ten predstavec ... to vazne ? kazi cely dojem z biku ?
"Škaredá" je iba kombinácia rámu a kolies. Ako keď dáš na peknú historickú budovu pekné hliníkové okná, alebo spravíš peknú sklenenú fasádu.
2. jazdím na oceli a titane hlavne kvôli vyššiemu komfortu, ktorý oceľ a titan poskytuje. Kvalitný top karbon dokáže byť samozrejme tiež pohodlný. Ale ja nehľadám "mainstream". Klasické trubky kruhového profilu sa mi páčia. A navyše prežijú a pár pádov
3. Tuhé kolesá ocenia ťažký jazdci a špurtéri. Moje priemerné watty sa pohybujú na úrovni 200W. Na karbonových kolesách oceňujem hlavne ich nízku hmotnosť, aerodynamiku, kvalitné náby a samozrejme vzhľad. Tuhosť samozrejme už vychádza z faktu, že karbonové ráfky sú oveľa tuhšie ako Alu. Fúkam pod 5bar a tak skôr oceňujem lepší grip a pohlcovanie vibrácií 28mm bezdušových plášťov.
200w priemer?podľa ramu si drobné žieňa.
Ďakujem za subjektívne posúdenie vzhľadu. Keď pozerám na tvoj cesťák v profile som rada, že máme odlišný vkus
Na bike sa treba pozerat ako na sustavu, preto by bolo viac koser, keby si porovnaval bike s bikeom.
Pokiaľ hľadáš cesťák ako doplnok na tréning k MTB tak osobne odporúčam skôr pohodlnejšie rámy a sedlovky s kruhovým priemerom 25,4 - 27,2mm. Mala som na chvíľu požičaný Spešl Venge. Je to top pretekársky bajk. Fakt rýchly a tuhý. Ale nechcela by ho ani zadarmo. Strašný kostitras. Po 4hodinovej jazde som bola rozbitá ako na žiadnom inom bajku. Ku koncu výjazdu som si to už neužívala. Na horších cestách to bolo ešte výraznejšie.
Oceľové a titánové rámy sú populárne hlavne pre svoju schopnosť pohlcovať drobné vibrácie od drsných ciest. Túto schopnosť majú samozrejme aj kvalitné karbonové rámy, ktoré sú teraz prezentované ako endurance modely od top výrobcov. U lacných čínskych rámov by som tieto vlastnosti moc nehľadala.
Na moje jazdenie, keď mám cesťák ako tréningový nástroj a doplnok k MTB, nemám problém jazdiť "ťažký" oceľový rám keď mi ponúkne radosť z jazdy a pohodu aj na dlhých výjazdoch. Na titane som absolvovala aj niekoľko pretekov a nemala som pocit, že by ma rám znevýhodňoval. Nikdy som nebola a ani nebudem typ jazdca-špurtéra, ktorý dokáže vyvinúť 1.200 Wattový nástup a preto nepotrebujem rám typu Venge.