Kategórie
Bike-techGaléria našich bajkov # MTB # horský bicykel # výmena dielov # upgrade # skúsenosti # diskusia # technické otázky
-6% Rock Machine Catherine 70 27 dámsky bicykel, modrá/strieborná/ružová
659 €
-6%
MOC 699 €
-15% BMC Twostroke AL ONE 29 bicykel, poison green/black
1 099 €
-15%
MOC 2 099 €
-16% CTM CHARISMA 6.0 27.5 dámsky bicykel, matná čierna/staroružová perleť
649 €
-16%
MOC 999 €
Výpredaj -18% GHOST Riot Trail AL Essential 29 bicykel, grey/orange
od 2 449 €
-18%
MOC 3 299 €
-13% Rocky Mountain Instinct C50 TOUR C1 29 bicykel, zlatá/červená
3 499 €
-13%
MOC 5 600 €
savings Marin Alpine Trail Carbon 1 29 bicykel, čierna/sivá/modrá
od 2 449 €
savings
MOC 3 699 €
Výpredaj savings CTM SCROLL Pro 29 bicykel, strieborná/čierna
2 599 €
savings
MOC 3 899 €
-24% Rocky Mountain Slayer Carbon 50 27.5 bicykel, zelená/zlatá
3 699 €
-24%
MOC 6 300 €
Výpredaj -10% Marin Rift Zone Carbon 2 29 bicykel, modrá/karbón
3 599 €
-10%
MOC 4 449 €
V pohode pod 8?
Apropo, preco si menil kokpit? A ten drziak na garmin nedrzi dobre na tom plochom predstavci?
1. pôvodná kazeta SUNRACE CS-MX8 vymenená za SHIMANO XT CSM8000, zuby som zachoval 11-46;
2. pôvodný predný pohon s kľukami PRAXIS CADET M30 vymenený za SHIMANO Deore XT FC-M8000 s 34 zubmi - chcel som zachovať prevodový pomer;
3. stredové zloženie Praxis M30 BSA BB som vymenil za SHIMANO BB-MT800 (nielen kvôli kompatibilite, ale aj vďaka mojej váhe 125 kg a "nič ti nedarujem jazde" bolo zloženie už mierne deformované, tak som to nechcel hraniť),
4. pôvodne dodaná reťaz KMC X11-1 vymenená za SHIMANO HG-X-11;
5. Pôvodné gripy GT Statement vymenené za ESI Grips Fit SG;
6. Kolesá boli obuté do Racing Ralph 29x2.25 s dušou - poučil som sa po dlhom tlačení bajku domov... nahodil som bezdušáky: vzadu rýchle Schwalbe RACING RALPH 29x2.25 Snake TLE Speed, vpredu drapák Schwalbe RACING RAY 29x2.25 Super Ground TLE SpGrip kevlar - zatiaľ čo som zistil, na asfalte mi tak nehučia. Terénna skúška stále čaká na lepšie počasie.
7. neodolal som, takže montážou čínskych blatníkov (využívam ich iba na dochádzanie do práce - nebaví ma hltať v sychravom počasí hnojovku, čo traktory roztrúsia po asfaltke
Ďalej, aby som bol dôkladný, vymenil som aj už 2x pokrivenú pätku (uchytenie prehadzovačky), pravdaže nové lanká, výmena opotrebovaných brzdných doštičiek, premazané ložiská a štandardná údržba.
Mnohých to napadne, takže rovno napíšem, nebolo to lacné: 471,-€ Náklady neboli jednorázové - gripy, plášte a pätku som už mal skôr kúpené. Najviac mi peňaženka zakvíkala kvôli kazete: 121,73 €. Keby som mal krištáľovú guľu, kúpim ju za 80-90€ pred rokom
Poznámka: hneď po kúpe bicykla pred dvomi rokmi som vymenil 160 mm rotor na prednej brzde na 180 mm. Prax potvrdila, že som urobil veľmi dobre. Kým zadný 160 mm kotúč pri extrémnej záťaži sa začína vlniť (napr. cesta dole od vodnej nádrže Čierny Váh), ten predný 180 mm sa stíha chladiť.
(a realny dovod: kupil nespravny priemer
myslis eggbeater 11 za 400e?
tak eggbeater 3 co su na bajku maju 280g...zvazoval som kupit na ne len titan osky co by stiahlo cca 40g...no i tak by to pod 8kg neslo...
Apropo, preco si menil kokpit? A ten drziak na garmin nedrzi dobre na tom plochom predstavci?
Povodny kokpit mal cez 450g ( rajdy + predstavec).... Drziak na garmin drzi aj na predstavci no musel by som zrezat 5mm z vrchu stlpika nakolko je predstavec -17° a to sa mi akosi nechce...
Alebo vymenit Esi za Lizard skins
A usetrit viac gramov za o dost menej peňazí
backyfx Myslel som rajdy+sedlovku
backyfx Myslel som rajdy+sedlovku