Ono pre súčasného šoféra je pohodlnejšie turbíčko a nemusieť stále kvedlať pákou, prípadne automat.
Corolla má fakt presné riadenie. Nie je to šoférske auto, ale radiť na tom je radosť, žiadna guma. Pekne presne padne kde má. Keď bude nejaká dobrá jazdenka novej generácie v 1.6, tak vymením. Dnes tam už dávajú hybrid alebo 1.5 trojvalec! čo je v Yarise. Blázni. Corolla si pritom zaslúži aspoň 2 liter ako niekde v US alebo Ázii, kde nezmyselne nehysterčia kvôli emisiám... Pritom tá atmosféra ma vyrovnaný rozsah spotreby. Malé trojvalce sa (ne)naložia a na diaľnici to žerie viac ako tá atmoška. Zoberme si 2 liter od Mazdy, dobrý motor, trochu tiež obabraný normami, ale stále dostatočný a papá málo na taký objem...
žiadna 1,5 ale 116 koňovy 1,2 trojturbo napr v kombíku... To je čisté EU emisné zúfalstvo...
Ironiou je že podľa spritmonitora žerie o 0,3 litra viac ako 1,6 atmosféra 132 koňová, ktorú má akože nahradiť... celé zle... Nehovoriac o výkonových parametroch...
dať 20 litrov za rodinné auto, ktoré zrýchli na 100ku za 12 sekúnd, aj to keď je prázdne, to proste chceš