zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Rafiky su tubeless. A plaste som pozeral a mali by sediet dobre. Ci skusit vypustit plast a na novo fuknut?
Nizky tlak... Neviem... Mozno... Mam 70kg a elektricka ma 24kg. Tlak davam taky isty ako som mal aj s dusou t.j. 1,1 bar. Malo?
patky nezaskocili, tak nedrzia ...
akym max tlakom si fukal ?
tmel mozno pomoze - viac by ale pomohlo vidiet profil rafiku
pripadne mozete skusit pojazdit s tmelom a dusou v ruksaku (primerany teren a tempo)
Uf 1,3 vozim vzadu. A zda sa mi to uz dost na predok. To sa mi uz asi viac oplati dat dusu naspat. Tam som mal 1,1 a nikdy som nesekol. No skusim sa s tymi tlakmi pohrat. Diky
z fotky profil nemusi byt jasny - neda sa zistit presny typ rafiku ?