Komu sa zda 32 nohy ok nech priberie alebo zrychli jazdu
10cm zdvih a 32mm nohy je ok , aj ked budes mat 100kg .. pretoze na takej vidlici v kamenovom terene rychlo nepojdes
.. zalezi dost od vidlice, mam vidlicu, ktora ma 30mm nohy a je pevnejsia ako drviva vacsina 32mm . Lebo oi korunka. Druhy extrem bola prva SIDa, 28mm vnutorne a trcali asi 14cm, ta
vidla si sama hladala stopu
/predbehli dobu, smart
vidlica /
15cm zdvih a 32mm nohy uz povacsine nestaci ani pri 70kg /povedal by som tak 12cm max na 32mm, ak nemas >80kg/, nemusis mat ani 100kg a jazdit rychlo. Ale zas plati, ze sa kedysi robili vidlice, ktore mali 32mm nohy a boli pevnejsie ako dnesne 35mm .. pretoze mali zosilovane vnutorne nohy a korunku.
Vacsi priemer noh ma urcite vyhody /nebudem to tu rozoberat/, ale ten hlavny dovod je, ze mozes mat pevnu vidlu , ktora nevazi tonu. Napr. ako spominana zosilovana MZ s ocelovymi nohami a pruzinou vazila 3kg /mal som chvilu/. Ale tu by si neohol ako 36mm Foxku, aj keby si mal 120kg. Sirka noh vobec nic nehovori o tom, kolko vidlica vydrzi
. Musi byt hlavne pevny mostik, co casto neni, len aby vyrobca vyzeral chrumkavo, ze aha, aka lahka vidla s 36mm /nebudem menovat Fox
/. Realne potom zlahka dopadnes a mozes menit nohy...
Takisto by som mohol este napisat , ako vyrobcovia nezmyselne presli na 15mm osku, lebo ze bla-bla, aby sa vzapeti vratili spat na 110mm roztec, lebo je to "pevnejsie". Ze 20mm
oska je niekde inde / 110mm sirka a je tu s nami pomaly 30rokov/, to sa nejako "zabudlo"
. Ale hej, narast hmotnosti aj do 100g a cez to nejde vlak. Na druhej strane dnes maju bajky bezne 15kg a stoja tisicky euro. A zrazu to nevadi