Riešim nákup nových kolies na cesťák a preto by som Vás chcel poprosiť o Vaše skúsenosti a prípadne nejaké tipy. Momentálne vážne uvažujem o Fulcrum Racing 5 Evo len neviem ako by to bolo s dostupnosťou náhradných dielov. Cenová hladina asi do tých 300 Eur, nie som žiadny veľký pretekár.
Ludkovia ahojte, som tu novy a potreboval by som poradit..
Mam fixiebike NS Bikes Analog na rafikoch Jalco DRX3000 s pneu Resist nomad 700x45c - 45-622.
Chcel by som sa spytat nakolko tieto pneu uz su asi aj nezohnatelne, aky iny rozmer by do rafika pasoval?
700x42c ? alebo ak by ste prosim vedeli poradit..
Dakujem pekne´ Michal
Ahojte,
potreboval by som poradiť ohľadom Shimano orechu/kazety..
Mam odložené stare Fulcrum Racing Zera a kupoval som este bazarove Easton EA90 sú na nich podobné orechy, odlisne od originálnych shimano..
Zistil som ale, že cestná kazeta shimano R3000 nemá také hlboké drážky na tieto orechy..
// edit-- je to teda "only 10speed shimano" náboj..
Otázka teda znie, je možne vyskladat kazetu kompatibilnu s 9 spd radením z 10spd pastorkov?.
Dá sa ten orech vymeniť?
nejaky cas dozadu som sa pytal ci si mam nechat plastove Bora Wto 60 s rafikovymi brzdami. Tak chcem po case dat kratku recenziu:
Kolesa su super, neviem ci je to placebo, alebo aj tie kolesa ale na rovinach som celkom dost zrychlil + aj pocit je iny a uzivam si to ovela viac. Pravda je ze predtym som mal aj Schwalbe plaste s ochranou proti prepichnutiu ktore su vraj dost lenive - takze kombo s tazsimi kolesami vs karbon s GP 5000 je vyrazny rozdiel.
V okoli Viedne tych kopcov nie je vela, a hlavne nie dlhe, takze s brzdenim to nie je take kriticke ale isiel som cca 1.3km kopec s cca 12% priemernym klesanim (znacka hovori ze je tam cast s 18%) a moje kila (93) to zvladlo. Aj som chytil rafiky na spodku a bolo to horucejsie ale ziadny extrem. Samozrejme vplyv malo aj pocasie, bolo chladnejsie a nie letnych 35 stupnov .
Pouzivam original cervene Campagnolo spalky a brzdenie na suchu by som prirovnal k ALU - dokonca raz som musel na rovine prudko zabrzdit ked mi do cesty vletel clovek a kuslo to tak ze som aj zasmykoval. Takze suche brzdenie uplne spocko. Za mokra som este neskusal a uprimne sa trochu tomu so strachom vyhybam . Ale raz nejaka neocakavana sprska urcite pride.
Teraz jazdim spokojne, ale myslim ze v lete pri horucavach budem amt vacsie obavy. Teraz rozmyslam ci pri L'Etape Slovakia prezujem naspat, alebo to tu Pezinsku babu a podobne zvladne v pohode. Zacal som si kopce aj viac pustat a menej brzdit tearz ale pri mnozstve ludi bude treba brzdit o cosi viac. A augustovy termin znie horuco.
Mam z nich ale zatial dost radost, ak mi v lete nikde nestreli dusa, tak budem maximalne happy.
Zdravím,
potreboval by som poradit. Stále trénujem aj na trenazéri ale uz ma nebavi vymenit kazdy plast kazdy piatok. Niekedy len preto neidem von po roboto, lebo ved tam mám plast conti hometrainer a nechce sa mi, ani cas nemám na vymenu. Preto hladam naozaj budget riesenie na zadné koleso s QR. Brdy sú na ráfiku. Ponuka je bohuzial slabá, bazárové nechcem (videl som uz zopár akurát vycentrované, ktoré sú bez poskodenia ).
Force má dostupny model, akurát na kotucové brzdy (F80451). Mohol by som to pouzivat? Nemontujem kotuc, len vhodnú kazetu.
Po dlhom hľadaní a radách od Vas som sa nakoniec rozhodol vyskladať si vlastné kolesá.
Bezdušové verzie.
Zadné váha po odvážený na kalibrovanej váhe 1568g a predné 1046g
PS: ďakujem všetkým za rady.
Nakoľko sa mi z nejakého dôvodu nedarí upraviť pôvodný príspevok. Dopĺňam bližšie informácie.
Predné koleso bez plášťa: váha 732g
Diely: Náboj: Powerway R13,
Špice: Pillar PSR Aero X-TRA 1420
Ráfik: DT Swiss R 460 20 dier
Zadné koleso bez plášťa a kazety: 893 g
Diely: Náboj Powerway R13
Špice: Pillar PSR Aero X-TRA 1420
Ráfik DT Swiss R 460 24 dier
Zdravim, hladam nahradu za kolesa DT Swiss E 1800 Disc 23mm, ktore maju po vcerajsom pade KO rafiky. Kolesa mi vyhovovali, gramy nenahanam a na nezavodne jazdenie mi prisli vykonnostne OK, aj po 2 rocnom jazdeni na slovenskych cestach boli rovne a aj pri jazde zo sedla nic nevrzgalo (skusenost s lacnejsimi, ktore sa pri mojich 90kg krutili). Vozim sirsie plaste 28-32mm, takze hladam sirsi rafik.
Cenovy limit je 300-450 eur a v zasade neviem posudit, ci kupovat to iste alebo ma zmysel ist do vyssich modelov. Co som zatial nasiel:
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Mam fixiebike NS Bikes Analog na rafikoch Jalco DRX3000 s pneu Resist nomad 700x45c - 45-622.
Chcel by som sa spytat nakolko tieto pneu uz su asi aj nezohnatelne, aky iny rozmer by do rafika pasoval?
700x42c ? alebo ak by ste prosim vedeli poradit..
Dakujem pekne´ Michal
Velmi podobne, len trosku “ekonomickejšie” sme dnes vyskladali aj my
Ďakujem za názornú ukážku ako budú vyzerať moje
potreboval by som poradiť ohľadom Shimano orechu/kazety..
Mam odložené stare Fulcrum Racing Zera a kupoval som este bazarove Easton EA90 sú na nich podobné orechy, odlisne od originálnych shimano..
Zistil som ale, že cestná kazeta shimano R3000 nemá také hlboké drážky na tieto orechy..
// edit-- je to teda "only 10speed shimano" náboj..
Otázka teda znie, je možne vyskladat kazetu kompatibilnu s 9 spd radením z 10spd pastorkov?.
Dá sa ten orech vymeniť?
nejaky cas dozadu som sa pytal ci si mam nechat plastove Bora Wto 60 s rafikovymi brzdami. Tak chcem po case dat kratku recenziu:
Kolesa su super, neviem ci je to placebo, alebo aj tie kolesa ale na rovinach som celkom dost zrychlil + aj pocit je iny a uzivam si to ovela viac. Pravda je ze predtym som mal aj Schwalbe plaste s ochranou proti prepichnutiu ktore su vraj dost lenive - takze kombo s tazsimi kolesami vs karbon s GP 5000 je vyrazny rozdiel.
V okoli Viedne tych kopcov nie je vela, a hlavne nie dlhe, takze s brzdenim to nie je take kriticke ale isiel som cca 1.3km kopec s cca 12% priemernym klesanim (znacka hovori ze je tam cast s 18%) a moje kila (93) to zvladlo. Aj som chytil rafiky na spodku a bolo to horucejsie ale ziadny extrem. Samozrejme vplyv malo aj pocasie, bolo chladnejsie a nie letnych 35 stupnov
Pouzivam original cervene Campagnolo spalky a brzdenie na suchu by som prirovnal k ALU - dokonca raz som musel na rovine prudko zabrzdit ked mi do cesty vletel clovek a kuslo to tak ze som aj zasmykoval. Takze suche brzdenie uplne spocko. Za mokra som este neskusal a uprimne sa trochu tomu so strachom vyhybam
Teraz jazdim spokojne, ale myslim ze v lete pri horucavach budem amt vacsie obavy. Teraz rozmyslam ci pri L'Etape Slovakia prezujem naspat, alebo to tu Pezinsku babu a podobne zvladne v pohode. Zacal som si kopce aj viac pustat a menej brzdit tearz ale pri mnozstve ludi bude treba brzdit o cosi viac. A augustovy termin znie horuco.
Mam z nich ale zatial dost radost, ak mi v lete nikde nestreli dusa, tak budem maximalne happy.
Bezdušové verzie.
Zadné váha 1600g a predné 900g
PS: ďakujem všetkým za rady.
potreboval by som poradit. Stále trénujem aj na trenazéri ale uz ma nebavi vymenit kazdy plast kazdy piatok. Niekedy len preto neidem von po roboto, lebo ved tam mám plast conti hometrainer a nechce sa mi, ani cas nemám na vymenu. Preto hladam naozaj budget riesenie na zadné koleso s QR. Brdy sú na ráfiku. Ponuka je bohuzial slabá, bazárové nechcem (videl som uz zopár akurát vycentrované, ktoré sú bez poskodenia
Force má dostupny model, akurát na kotucové brzdy (F80451). Mohol by som to pouzivat? Nemontujem kotuc, len vhodnú kazetu.
Bezdušové verzie.
Zadné váha po odvážený na kalibrovanej váhe 1568g a predné 1046g
PS: ďakujem všetkým za rady.
Nakoľko sa mi z nejakého dôvodu nedarí upraviť pôvodný príspevok. Dopĺňam bližšie informácie.
Predné koleso bez plášťa: váha 732g
Diely: Náboj: Powerway R13,
Špice: Pillar PSR Aero X-TRA 1420
Ráfik: DT Swiss R 460 20 dier
Zadné koleso bez plášťa a kazety: 893 g
Diely: Náboj Powerway R13
Špice: Pillar PSR Aero X-TRA 1420
Ráfik DT Swiss R 460 24 dier
Cenovy limit je 300-450 eur a v zasade neviem posudit, ci kupovat to iste alebo ma zmysel ist do vyssich modelov. Co som zatial nasiel:
1) Ten isty model (cca 300e) ale 32mm https://www.bike-discount.de/en/buy/dt-swiss-e-1800-spline-r-32-28-disc-wheel-set-883091
2) O radu vyssi model DT Swiss (cca 430e) by mal mat lepsi naboj (oplati sa kvoli lahsiemu servisu?) https://www.bike-discount.de/en/buy/dt-swiss-er-1600-spline-db-32mm-wheelset-662530
3) Kupit nove rafiky, nechat prepliest - nikdy som to nerobil, s robotou v servise pocitam cca 200e https://www.bike-discount.de/en/buy/dt-swiss-rr-511-28-disc-rim-884586
Budem vdacny za radu pripadne tip na nieco ine