Moja najnovšia skúsenosť s kuriérmi:...
príbeh má nakoniec aj svoje rozuzlenie:
V pondelok 18.5. nabrali veci skutočne spád, človek, ktorý má údajne môj balík (ČKMÚMB) sa ozval s tým, že balík skutočne odoslal a na druhý deň (utorok) balík naozaj prišiel express kuriérom za 7 euro. Teda prišiel zadarmo, ale peniaze som poslal prevodom.
Ešte predtým (v piatok poobede) v inom kúte Európy (Nemecko) predajca odoslal ďalší balík s takým istým tovarom, čuduj sa svete, v stredu 20.5. volal kuriér (IN Time), tentokrát bol naozaj "in time", že či si ho nemôžem vyzdvihnúť. Nemohol som, tak sme to nechali na ďalší deň. Predajcu v Nemecku som následne o všetkom informoval, dohodli sme sa, že najlepšie bude, keď ho nepreberiem a kuriérska spoločnosť ho vráti naspäť. Informoval som o tom aj kuriérsku spoločnosť. A na ďalší deň, keď sa kuriér ozval, že nesie balík som mu zvestoval novinu, že si nemusí zachádzať, pretože balík putuje naspäť k odosielateľovi. Podľa jeho hlasu som usúdil, že sa tomu potešil. Včera 24.5. mi volal niekto z kuriérskej spoločnosti, že čo s tým balíkom, ktorý som neprebral. Potvrdil som im už asi tretíkrát, aby ho poslali naspäť, lebo sme sa tak s odosielateľom dohodli.
Pravdepodobne sa tak kruh uzavrel. Stálo ma to 7 euro navyše plus nejaké nervy k tomu. Niečo navyše zrejme zaplatil aj odosielateľ.
Pri každej komunikácii s kuriérskou spoločnosťou som spomenul, že mi ešte nedoručili balík. Odporučili mi podať reklamáciu. Pôvodný dopravca z Nemecka je DHL a oni majú stanovené, že ak sa balík stratí, podnet na vyšetrovanie má zahájiť odosielateľ. Niekoľkokrát som ho nabádal, nech tak urobí pretože pôvodný balík mi nebol doručený tak, ako bolo stanovené v podmienkach. Dúfam, že nakoniec podnet dá a dúfam aj v to, že druhý balík k nemu šťastne dorazí.
Medzičasom som vidlicu rozobral, premazal, vymenil tesnenia a zložil, dúfam, že bude fungovať ako má, lebo vlastne kvôli tomu som to celé absolvoval.
Najväčšia sranda je, že ten nástroj /prípravok/ sa už objavil aj v miestnom e-shope.