10.05. som to odniesol do Pharosu a chalani
bike prevzali ako som pisal.
Mal mi na druhy den volat technik ked to pozrie, ale ked sa nikto neozyval do stvrtka 13.05, brnkol som im sam. Teda vela casu venovat sa mi po telefone evidentne nemali. Ale dozvedel som sa, ze to je na reklamacii a mohlo by to byt do 3 tyzdnov. Velmi ma teda nepotesili... Skoda, ze im nenapadlo tu vidlu prehodit uz pri tom mojom. Mohol som ta predbehnut a skor jazdit
Update: bike som si vyzdvihol v stredu. Celý proces teda trval 23 dní. Vidlica (problémová Rockshox 35 Gold) bola vymenená za Rockshox Pike Select B3. Mojím šťastím v nešťastí bolo, že dodávateľ pôvodné RS 35 Gold nemal a jediné, čo mali na sklade, bola táto Pike. Ináč by to nestíhali vyriešiť do 30 dní. Takže som obišiel pomerne dobre, za čo Decathlonu ďakujem.
Bol som ale upozornený, že v prípade reklamácie
vidlice mi bude osadená pôvodná podľa špecifikácie biku, teda RS 35 Gold (čo dáva logiku).
Aj som rozmýšľal, či to sem vôbec písať, aby sa Decathlonu nezačali hromadiť AM100S v domnení, že všetkým povymieňajú vidlu za vyššiu radu... Snáď sa tak neudeje a dúfam, že dobré promo a propagovanie dobrého mena obchodu je dôležitejšie. Takže až na 3 týždne bez bicykla (čo ma dosť štvalo) to dopadlo nad očakávania a som nadmieru spokojný, za čo Decathlonu aj chalanom servisákom
ďakujem.