No ja robim na tom Ebiku Wolt - Kuriera, cize jazdim cez obed od 11 do 16:00 cca, co znamena ze ked jazdim tak v podstate na slnku je stale, a ked idem odovzdat donsku niekedy ho necham stat aj viac ako 15 min na slnku ked nie je moznost tiena. Pisem to preto, ze čo presne z toho pohladu, znamena Tvoja odpoved - "dlhsie" na slnku??
Diki
Tá
batéria aj keď je zvrchu horúca, tak jadro článkov horúce nebude. To platí aj naopak pri nabíjaní. Batéria môže byť na povrchu vlažná, ale jadro jednotlivých LiIon 18650 už môže byť dosť teplé, tak ochrana vypne.
Ak ideš, tak tá batéria sa zčasti chladí obtekajúcim vzduchom. Ale ak je batéria a celkový pohon "normálne navrhnutý" a batéria je v dobrej kondícii, tak by sa podľa mňa nemala prehriať nikdy.
Dnešné auto za "normálnej prevádzky" taktiež neprehreješ, aj keď ho necháš v 40-tkách na slnku hodinu naštartované.