Viac hláv viac rozumu:

Pri zapnutej klíme to robí stále, že za cyklicky zapína a vypína ventilátor chladiča každých pár sekúnd, klesnú aj otáčky pri tom, poklesne jas podsvietenie prístrojovky, aj pri pomalej jazde na 1. klesnú otáčky. Len pri zapnutej klíme to pozorujem na voľnobehu a pomalej rýchlosti, tak neviem či to tak má byť...

Akokeby sa vtedy nevedel termostat rozhodnúť. Keď je klíma vypnutá, tak nič z toho nerobí. Nezdá sa mi to že to robilo v minulosti, ale ak to na funkciu nemá mať vplyv, tak neviem. Ja sa v autách naozaj moc nevyznám :(

Ak auto stojí a treba chladiť kvapalinu, tak rozumiem, že bez náporu vzduchu sa zapne ventilátor, ale toto je nejaké divné. Je to normálne správanie myslíte?
01.07.2021 - 20:17:33
00
Áno je to ok, takisto je potrebné ochladiť kondenzátor klímy.
01.07.2021 - 20:31:09
01
Chod si dat klímu skontrolovať. Minulý týždeň som spozoroval podobné správanie, tak som šiel do servisu a doplnili mi dosť veľa chladiva. Takže predpokladám, že bol kompresor zaťažený viac ako za normálnych okolností. Možno sa ale mýlim, toto nie je moja šálka kávy.
01.07.2021 - 20:45:59
00
Veď teraz je auto zo servisu, vymenené tesnenie cez ktoré unikala náplň klímy, následne doplnená, vymenené olej, brzdovka, sviečky, filtre, dopsutý zadný strmeň, zlý kontakt kostry. Aj na toto sa mal pozrieť, ale servisák mi teraz odpísal, že to tak má byť…
01.07.2021 - 20:50:53
00
Niekto s osobnou skusenostou Focus combi 1.0ecoboost 74kw alebo 92kw? Zaujimalo by ma porovnanie tychto dvoch motorov, ci je ten rozdiel velmi citelny alebo nie. Spotreba ma velmi nezaujima, skor dynamika a spolahlivost. Kludne aj do spravy nech to tu nespamujeme :)
22.07.2021 - 15:12:34
00
Slova mojho Servisaka.motory Ford nikdy! Nové ecoboost strašný šmejd😂
opravujú fordy sanitky aj osobne.
Jazdím Ford ale s prežot motorom.
22.07.2021 - 15:22:08
01
S tymto konkretnym skusenost nemam. Mam skusenost s dieslom vo forde 2.0tdci. Tam su dve verzie, 110kw a 132kw. Motor absolutne rovnaky a diagnostikou sa da prepinat medzi vykonmi. :) tu by to mohlo byt rovnake
22.07.2021 - 17:00:28
00
ak forďácký Ecobuřt tak jedine ten novší typ... turbo nie je na predku motora (studený vzduch v zime ho brutálne chladí), ale s turbom za motorom...

brácho mal ten 100 k jako OK, pre 2 ľudí a 2 malé deti na kľudnú jazdu v pohode... ale on ten motor je buď eco alebo boost ktorý treba točiť a potom aj žerie... ak tak 125k verziu a viac

hlavne sa treba k tomu chovať ako k nízkoobjemovému turbomotoru, proste točiť, točiť, točiť... nebude to moc eco, ale žiadne dusenie na nízkych otáčkach a detonácie v motore...
22.07.2021 - 17:03:26
01
zihadlo 5 napísal:
Slova mojho Servisaka.motory Ford nikdy! Nové ecoboost strašný šmejd?
opravujú fordy sanitky aj osobne.
Jazdím Ford ale s prežot motorom.


To aj mne stále vyhadzoval nejaký servisák na oči. Prečo Ford? No pre koko*, som si vždy pomyslel. Pritom to auto som kúpil ako 5 ročné so 160 000 a predal ako 12 ročné s 240 000 km. Menil sa na tom iba spotrebák. Až ku koncu isiel dvojhmotný zotrvacnik, ale pri tom nájazde to bolo normálne. Mal som Focus II 1.8 Tdci 85 kw, čo bol spoľahlivý fordacky motor bez DPF...
22.07.2021 - 20:08:29
00
ale to si nemal ecoboost 1.0 :D ,ale starý dízel ako ja, tiež na mom mám 207tis a fičí
22.07.2021 - 21:12:36
00
1,6 tdci, ford, vynalezcu zavesit za gule do prievanu. Najhorsi koncept motoru aky som videl. Vypust olejovej vane vyssie ako dno, plastova hadica k turbu presne nad horucim blokom motora, dpf. Ked to funguje ide dobre ale tento viac nefunguje.
22.07.2021 - 21:17:00
00
Kôli takýmto rečiam som sa bál kúpiť od švagra 1,6tdci. Nakoniec som to riskol a neľutujem. Jediné čo mením je olej a filtre každých 10000km. Švagor jazdil na spotrebu, musel meniť turbo, dvakrát čistiť DPF, nakoniec ho dal vykuchat. Ja na tom jazdím vo vyšších otáčkach, spotreba 6 až 6,5l. Emisné normy to spĺňa aj bez DPF. Momentálny nájazd 250000.
22.07.2021 - 21:47:30
00
Najazd 250kkm s druhym turbom, dvakrat cistenym a nakoniec vybratym DPF- to to riziko nelutujes nie preto, ze je to dobry motor, ale preto, ze to uz vyzral svagor pred tebou :D
22.07.2021 - 21:52:12
00
Aj na STK aEK technik chválil, konečne Ford čo prešiel bez zaváhania, že vidno že je ten motor vytáčaný ako sa patrí. Samozrejme o chýbajúcom DPF nevedel.
22.07.2021 - 21:55:37
00
ked uz pisete o tych fordoch, nebol to sice novsi ecoboost, ale stary Focus 1 Combi 1.8tddi 66kw. Isiel ako hodinky, brnk v lete, brnk v zime, ziadny vaznejsi problem, motor suchy, turbo dochladzovane atd.. Jedinu chybu mali, ze ich zrala neskutocne hrdza. Malo to klimu, na 66kw (90 koni) to nebolo az take zle aj vykonom, spotreba tiez fajn, Ja som ho ale nesetril. Pravidelna vymena oleja pri 10t km s preplachom, aditiv do nafty VIF pri kazdom tankovani. Nechcel som ho davat zosrotovat, tak som to hodil este na inzerat a kupujuci tiez nechcel verit, ze to ma 66kw ako to chodilo. Hned ho bral. Myslim, ze jazdi doteraz. Ja som ho predaval s najazdom myslim okolo 230t km. Rozmyslal som potom aj nad novsim Mondeo-m (ST-Line sa mi pacia), ale nakoniec som skoncil pri SuperB :).
22.07.2021 - 22:51:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up