na poslednej som mal okolo 160. a to som stale chodil chytat hokej :D vesta mi bola sice len po rebra jak detvancovi ale sak to nevadi :D
inak pre mna je obrovsky motor dopredu stranka motivation fitness cz

zbytočne je brzdiť, keď sa šmýkaš po streche
v zime je útekom od reality hokej, v lete bajk

22.07.2021 - 21:16:01
00
valecek 160? to musíš mať buď 2 a pol metra výšku alebo strašne ťažké kosti :D Lebo z tej foto by som ti osobne tipoval tak 110 max ;) Každopádne držím palce, nech ti to ide takto pekne aj ďalej. Nie je väčšej spokojnosti ako vidieť takýto úspešný progres.
22.07.2021 - 21:24:03
00
na tej v modrom tricku z fitka mam aktual.

ta v teplakoch bola okolo 94 - po embolii, ale to uz som so sebou nebol spokojny. rabidna strata svalov koli dlhej liecbe

zbytočne je brzdiť, keď sa šmýkaš po streche
v zime je útekom od reality hokej, v lete bajk

22.07.2021 - 21:25:42
00
milarin napísal:
Áno. Zo začiatku to ide krásne rýchlo. Každopádne, kardio tréningom sa zbavuješ hlavne vody, keďže ľudské telo pozostáva z 60% z nej. Nehovoriac o tom, že pokiaľ robíš len kardio, môžeš prísť až o 25% svalovej hmoty. Na to, aby si efektívne spaľoval tuky potrebuješ mať aktívny metabolizmus a ten zvyšuješ svalmi. Keď pracujú svaly, spaľuješ tuk. Takže sa odporúča silový tréning. Kardiom síce dokážeš zhodiť kľudne kilo za jednu jazdu, ale akonáhle jazdiť nepôjdeš alebo toho zješ o trochu viac ako obvykle, zase začneš priberať. Ale fakt je ten, že pri tak vysokej váhe je to zo začiatku asi jedno a tuku sa zbavíš rovnako efektívne ako "vody". Len to bude postupne stále ťažšie.

Ja to vidím na sebe. Môj prvý príspevok tu na fóre je z novembra 2020, kedy som mal cca 135kg. Teraz mám 91kg! Jazdím cca 20 krát do mesiaca. Ale ako dokážem dať za týždeň 4 kilá dole, tak ich zase rovnako rýchlo (dokonca aj rýchlejšie) dokážem dostať aj naspäť. Takže väčší problém ako sa kilogramov zbaviť je si ich vedieť udržať. Preto je dôležité nesústrediť sa iba na bicykel, ale hlavne si striehnuť kalórie a nezanedbávať svalovú hmotu. Držím palce.


Tak to je naparadu , wooow!!! Zo 135 na 91 je fakt pecka. Ja som si dal taky nezavazny ciel, ze do jesene by som sa mohol dostat na 120, ale nesilim to. Silovy trening myslis, cisto iba cinky, alebo aj bajkovanie do kopcov? Zatial chodim pravidlo: 2dni bike, 1den oddych, co vlastne tiez vychadza na cca 20dni mesacne,, ale ked citim nejaku unavu, tak aj vynecham, nech mi nepraskne niekde sval :D
22.07.2021 - 23:12:21
00
matko001 napísal:
Takže v tom niesom sám - od Februára - 14 kg, pocitovo je hlavný rozdiel, že sú mi veľké veci a ľahšie to ide do kopca.

Ale teším sa z každého kila, len to ide pomalšie, čo bolo aj plánované


gratuliren, pekne cisla.. btw, kolo si mal vo febr. vahu?
22.07.2021 - 23:14:40
00
yef napísal:
wooow!!! Zo 135 na 91 je fakt pecka.

no moment.. ja som len napísal, že môj prvý príspevok tu na fóre bol, keď som mal 135 kg - vtedy som totiž začal uvažovať nad bicyklovaním.. chudnúť som začal celkovo pred rokom a pol a to som mal 180 kg ;) :P
22.07.2021 - 23:32:39
05
yef napísal:
gratuliren, pekne cisla.. btw, kolo si mal vo febr. vahu?

146. Moment prebudenia bol, keď som si kúpil novú váhu pre ťažkých a bol som 4kg pred maximom.

Na druhej strane mám aj necelé 2 metre
23.07.2021 - 00:21:33
00
Ja som vo fitku ešte nebol a schudol som. Ale som zas len upravil stravu. Ale len na trvalo udržateľnú úroveň. Ešte nejaké kilo dolu zíde ale neponáhľam sa s tým. Načo, keď vidím, že to ide.
Ale zas proti vám (140-180kg) som bol tintitko

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

23.07.2021 - 07:10:44
00
corsair napísal:
Ja som vo fitku ešte nebol a schudol som. Ale som zas len upravil stravu.

Samozrejme, že je to hlavne o úprave stravy. Začať sa hýbať príde až neskôr, keď človek vôbec bude vládať. Ale základ je striehnuť si kalórie. Príjem kalórií musí byť nižší ako výdaj. To je všetko. Metabolizmus funguje aj pri ležaní. Aj počas spánku. Ale je jasné, že čím viac je človek aktívny, tým viac kalórií spáli a tým viac ich môže prijať. Neskôr je už dobré striehnuť si aj konkrétny a dostatočný príjem proteínov, dobrých tukov, vlákniny a sacharidov. Ale na začiatku proste stačí obmedziť množstvo jedla ako takého a pôjde to dole jedna radosť. ;)
23.07.2021 - 09:44:19
02
Odporúčam kalorické tabuľky. Mam uz 158. den po sebe zapisany. Len to cloveka musi bavit , inac to nejde.

Pre zaujímavosť. Mam 180cm, 73kg ( kedysi 100) a prijem mam nastaveny na 2800kcal pri lahkych dnoch. Ked je dobry vyjazd alebo tura tak prijmem aj 3600.
23.07.2021 - 11:13:18
02
KT mam i ja, zapisanych 547 dni, za ten cas zo 110 na 92kg (moje optimum) od 2/2020 do 5/2020 a po polroku zase dole zo 100 na 93kg, ale uz zase zvolnujem..

12r rokov dozadu zo 133 na 84kg behom 16mesiacov, potom dlhsie naberanie svalovej hmoty a optimum 92kg, potom som sa ozenil, prisli decka.. a spominane kaloricke tabulky :-D
23.07.2021 - 13:24:42
02
A ja to mám zase tak, že ako som prestal pred dvoma-tromi rokmi trénovať, moja hmotnosť išla zo 62-63kg ( výška 177cm ) na aktuálnych 70-71kg a tam sa to zastavilo. Akože v bežnom živote vam samozrejme každý povie že vyzeráte dobre, aký ste chudí atd, ale ja sám na sebe vidím že je na mne zbytočný tuk a keď sadnem na bike tak jednoducho tých 8kg navyše v kopcoch cítiť ( proste fyziku človek neoklame ). Samozrejme nejazdím už toľko km a toľko hodín, ale snažím sa hýbať pravidelne. Čo sa týka jedálnička, tiež si dávam pozor. A keď som chcel schudnúť, dal som si u veľmi dobrého kamosa ktorý sa tým zaoberá už roky urobiť jedalnicek…akože áno, za štyri mesiace som postupne zhodil 3kg, ale boli to štyri mesiace permanentného pocitu že som hladný. A to som už ďalej “nedával” …tak mám aktuálne opäť 70,5kg :)
23.07.2021 - 17:21:25
01
Tam je vyhoda lowcarb. Clovek nehladuje a zaroven ten sposob jedenia mnohostranne efektivny. Ale nieje to pre kazdeho.
23.07.2021 - 18:01:58
00
suhlas, aj ja sa snazim ist low carb okrem pripad- , ze viem ze budem mat aj rano aj poobede cinnost. vtedy si dam rano vlocky aby som neskolaboval, co sa mi uz aj realne podarilo

inak sa snazim drzat kulturisticku stravu v diete. celkovo ide o pocet kcal na den a vydaj a samozrejme aj ide o silovy trening navysenie bielkovin aby clovek nestracal tak drahocenne svalstvo

zbytočne je brzdiť, keď sa šmýkaš po streche
v zime je útekom od reality hokej, v lete bajk

23.07.2021 - 21:36:51
00
Ja si raz za uherský rok dám dva tri dni len na vode. Bez jedla. Chcel by som sa dopracovať k 15dňom ale na to zatiaľ nemám vôľu. Počas týchto dní sa snažím viac cvičiť. Aj keď u mňa viac cvičiť znamená aspoň cvičiť 😂

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

24.07.2021 - 02:19:10
00
keyboard_arrow_up