K tym eshopom a kamennym predajniam /nebudem konkretny/ .. roku 2004-2005 cca som bol v jednom obchode riesit XTR
kluky .. mali ich v zlave za 18tisic SK /to boli casy drtiveho velkobchodu Shimana na SK, MOC asi 25k/. V nemecku na bike-components.de za asi 9000Sk. Pytal som sa, ci to nechcu brat odtial. Ze nie .. zaruka/reklamacky, bla-bla-bla /2 roky predtym tachac, ale to uz nebudem popisovat/... keby mi povedali, ze ano, objedname vam za 12k, tak ich zoberiem od nich. Asi rok na to, alebo v tom obdobi iny obchod zacal kupovat z Madarska, za asi 12k. Stale o dost viac, ako DE /bolo nutne riesit prevod, postovne, nemcinu,atd/.
Realita dnes .. dotycny obchod mal v eshope nejake veci skladom. Objednal som, dosiel. Objednavku som robil kvoli jednej jedinej veci, zbytok len tak, ked uz kupujem. Hadajte, co nemali. V dnesnej dobe im taka jednoducha vec, ako skladove zasoby nefunguje...
Ak nepocitam matta a jeho spesl obchod, tak jediny eshop na slovensku, ktory pochopil, ako to robit treba , realizoval to a nehladal 1000 moznosti, ako sa to neda, bol prave cervo a jeho mtbiker. A preto je tam, kde je a dufam, ze tam aj zostane a ti ostatni, ktori sa vedia vyhovarat na zleho-zleho zakaznika skoncia tam, kde skoncit maju. Cest vynimkam v osobach naozaj velmi dobrych predavacov, ktorych som zazil.
Ano, vela ludi spravi presne to co milsu pise. Ale dopekla, ked viem, co zakaznik zvykne robit, tak je to vyhoda
.. prisposobim tomu svoj obchod. Presne toto spravila Alza. A preto je tam, kde je. Nebudem komentovat kopec praktik a dosledkov, to je na inu debatu. Ale preboha .. obchod , ktory zvaluje neuspech na zakaznika, tak dnes nema proste sancu. Dnes! .. v dobre totalneho digitalneho spehovania
ps: tie kluky jazdim doteraz a maju uz hodne cez 50tisic km