Do tej kategórie vlastne patrí aj windows, ten by si mal odmietať tiež ako aj linux z ktorého vychádza android;)
Tu sme uz strasne offtopic. Tak len kratko. Moj problem nie je co z coho historicity vychadza. Moj problem je ci to robi nieco co som tomu nekazal. Mam Androidovy telefon, ale bez goole play, mam windows ale s firewaolom a zablokovane vsetky procesy, ktore nevyzaduje uzivatel. S linux problem nemam, na kolko mozes spustit len to co chces. Jednou vetou, mam problem s aplikaciami/OS ktore si myslia, ze vedia co uzivatel potrebuje lepsie ako on sam.
Čo som čítal informácie, ak to podpíše 7% obyvateľov (nejak okolo 175 000 ľudí), tak sa tým úrady musia zaoberať. Teraz neviem, či musí byť referendum, alebo čo, alebo aká je platnosť referenda, či musí prísť aspoň 50% aby bolo uznané a podrobnosti. Stačí pár premotivovaných politikov máme tu zákaz. Aj v Bratislave boli petície proti hazardu, že nechceme kasína atď (pritom drvivá väčšina ľudí ani nevie, čo to je kasíno a ako to tam vyzerá). Tak sa zatrhlo kasíno. A všetci spokojný. Čo na tom že každá krčma od 2. cenovej mala 3+ automaty? To už nikoho netrápilo. Začalo sa na to poukazovať. Tak sa zatrhlo to, ono. Potom došiel primátor, že mesto príde na daniach z hazardu o skoro 4 milióny ročne (z 500 miliónového rozpočtu BA to nie sú zrovna drobné) a že treba zvýšiť dane. Ľudia začali frflať, že vyššie dane. Keď sa pýtali jedného z organizátorov, čo chceli zakázať hazard, lebo to ničí rodiny, že čo hovorí ma to, že teraz sa všetkým zdvihli dane. On na to, že sa zakázal hazard a ostatné je problém mesta. Redaktor na to, ale že tí závislí ľudia prešli na internet a internetové kasína a portály. Odpoveď bola, že v meste už nebude hazard a tým pádom sa zachránila spoločnosť. Pritom hrať v internetovom kasíne je oveľa jednoduchšie ako v kamennom. Alebo Európska komisia, od 2040 (niektoré štáty od 2035) chcú zakázať prevádzku spaľovacích áut v EU. Že baterkové autá sú naša budúcnosť, nič iné. Ale na otázku, odkiaľ zobrať elektrickú energiu, kde je potrebná infraštruktúra, čo to bude stáť už nevedia/nechcú odpovedať, to nie je ich problém. Alebo aj krásny slovenský príklad, pani poslankyňa Záborská so svojími potratmi. Chceme zabrániť potratom a aby sa to nestávalo, tak mamičke po pôrode dáme 300€. Super, 300€ na novorodenca miniem tak za mesiac na plienkach. Ak je zdravý. Ak bude mať genetické, či iné poškodenie? Bavíme sa o stovkách € mesačne, neustály dozor, kde jeden z rodičov musí ostávať doma, teda odpadá jeden zdroj príjmu. A to nehovorím o psychickej na fyzickej záťaži pre rodinu. Alebo iný blbý príklad, mladú ženu znásilnia, alebo bola blbá. Rodina ju vyhodí na ulicu, alebo žiadnu nemá. Čo potom keď porodí? To je len pár príkladov ktoré pani poslankyňa nerieši. Zakázali sme potraty. Super. Čo ďalej? To nech rieši niekto iný. Žiadna normálna mamička sa ráno nezobudí, že a tak idem na potrat, ako keby sa nechumelilo. Každá normálna zvažuje všetky pre a proti a určite dlhšie ako 96 hodín. A čo nejaká prevencia podľa pani poslankyne? Sexuálna výchova? Pane bože, to je satanovo dielo. Učiť používať deti ochranu pri sexe? Aké typy ochrany existujú a aké majú plusy a mínusy? Nepotrebné. Podľa pani poslankyne na to máme rodičov. Podľa istého prieskumu na internetovej stránke ktorého sa zúčastnilo cca 4 milióny ľudí v EU (teda už vzorka s ktorou sa dá pracovať a je pomerne relevantná), tak v prípade mužov o sexe sa len v 6% o tom rozprával niektorý rodič. O nejakých druhoch ochrany? Len menej ako 13% z tých 6%. Zvyčajne to skončilo, že dôjde k spojeniu, mužovi vystrekne semeno a koniec. Pri ženách to bolo podobné, dokonca o niečo menej ako u mužov. Dokonca že vraj viac ako polovica žien sa musela učiť sama, alebo cez staršie kamošky, ako sa používa vložka, či tampón.
Toto je to nebezpečenstvo. Snaha a nápad možno fajn, ale dôsledky, či veci ktoré k tomu vedú sa neriešia.
Jaroh Nemecko, Francúzsko a Veľká Británia (ešte keď boli v EU) uvažovali, že zákaz predaja nových vozidiel na spaľovací motor bude v roku 2035. Ubehlo 5-7 rokov a už sa hovorí o tom, že by zakázali predaj v 2030, Nórsko sa hovorí o 2025 (nie je súčasťou EU). Pôvodne zákaz prevádzky spaľovacích vozidiel mal prísť v 2050. Vo vyššie spomenutých štátoch okrem Nórska sa hovorí, že zákaz prevádzky spaľovacích vozidiel by mal prísť v 2040, časť politikov požaduje dokonca 2035. Nórsko dokonca zvažuje, že v 2030 by bolo zakázané používať spaľovacie vozidlá.
Napisal som nieco v zmysle ze elektricke kolobezky su pokrok ? Omyl, aj to je devolucia. copyrightscontent.fbts10-1.fna.fbcdn.net scontent.fbts10-1.fna.fbcdn.net
Ked vidim co sa v EU planuje je na case nie len opustit mesto, ale odstahovat sa rovno do britskej kolumbie. Namiesto adresovania najvacsich znecistovatelov, konkretnych pravnickych a fizickych osob sa zase tarcha rozlozi na nas vsetkych rovnako. Firmy znecistujuce ovzdusie nadalej budu zarabat a aby sme to vykompenzovali obmedzime zase radovych ludi na slobodach. Nerad to hovrim, ale nechel by som mat teraz <20 rokov.
... Do celého toho jadra BA by nesmelo vstúpiť žiadne auto s výnimkou invalidov. Ako by to tu asi vyzeralo? Som z BA, preto dávam príklad BA.
Si ešte nikdy nebol v Bratislave, keď boli súvislé 3-4 dni voľna? Tak ti to napíšem - prázdne ulice, sem-tam auto. Najbližšie to bude za pár dní, na Dušičky
Kenai Nie, vidíš to iba zo svojej bubliny. EÚ rieši najväčších znečisťovateľov oveľa intenzívnejšie a plány sú oveľa ráznejšie než autá. Energetika, stavbárstvo, poľnohospodárstvo, hutníctvo a ďalšie - tam sa pripravujú a prichádzajú oveľa väčšie regulácie než pri autíčkach.
Si ešte nikdy nebol v Bratislave, keď boli súvislé 3-4 dni voľna? Tak ti to napíšem - prázdne ulice, sem-tam auto. Najbližšie to bude za pár dní, na Dušičky
Musíš viac trénovať kladenie presných otázok. Uvedená odpoveď bola vyhovujúca otázke, aj keď to nebola tá odpoveď, ktorú si chcel počuť. Ale to, že niekto nevraví to, čo chceš počuť, neznamená, že má problém s čítaním s porozumením
V kontexte diskusie je samozrejme otázna relavancia otázky, ktorá sa pýta len na invalidov, keď je to len jedna zo skupín vozidiel, ktoré mali mať povolený vjazd.
tr3mp aha, nabudúce sa ten nemám pýtať, ako to bude vyzerať, keď zakážu vstup autám do BA (aj keď je to bežná otázka a všetci pochopili aj na iných fórach, že sa to týkalo dopravy, lebo na počudovanie sa celý čas riešila doprava). Ale mám položiť otázku nejak v štýle: Ako bude vyzerať dopravná situácia v Bratislave a v okolí, keď zakážu vjazd áut na územie Bratislavy? Ako to ovplyvní prepravu osôb a nákladov na území Bratislavy?
Pýtaj sa ako chceš, ale potom dostaneš aj takú odpoveď
Prečo ťa zaujíma, ako by vyzerala situácia po takmer absolútnom zákaze vjazdu áut na územie Bratislavy, či iného mesta? Veď to nie je nikde v pláne, pokiaľ nie je plnohodnotná alternatíva.
Alternatíva je napríklad v Benátkach, kde nemáš vo väčšine mesta žiadne autá ani cesty pre ne. Zásobovanie je riešené loďami či vozíkmi po súši. Podobne hasiči, smetiari, pohrebné lode.
Zákaz vjazdu máš aj u v Bratislave do pešej zóny. Napriek tomu sa tam autá zásobovania, smetiarov či obyvateľov dostanú.
Ano v Berlíne to momentálne nie je problém. Ale čo keď o rok sa zobudia a bum, zákaz vjazdu áut do centra? Trendy zo západu prichádzajú aj na Slovensko, žiaľ zvyčajne niekde po ceste sa zvykne stratiť aj B strana daného trendu. Aj v mojej časti Petržalky, keď sa začali stavať Slnečnice, že škôlka a základná škola sa postavia medzi poslednými, že problém nie je. Na moju bývalú ZŠ sa hlási cez 400 detí, ktoré mali mať ZŠ v Slnečniciach a škola nikde. ZŠ odmieta deti, ktoré patria do nej a berie zo Slnečníc, lebo musí podľa zákona a deti zo sídliska sú presúvané na vzdialenejšie školy. Škôlka to isté. Už stávajú ďalšiu etapu Slnečníc, 3. etapa odkedy mala byť hotová škôlka a ZŠ a škôlka a škola nikde. Problém na ktorý sa ukazovalo už pri výstavbe Vila domov tak 6 rokov dozadu a vtedy tiež sa mávlo rukami, že aký problém.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
takto to zacinalo: https://www.politico.eu/article/berlin-looks-to-the-post-car-city/
Tu sme uz strasne offtopic. Tak len kratko. Moj problem nie je co z coho historicity vychadza. Moj problem je ci to robi nieco co som tomu nekazal. Mam Androidovy telefon, ale bez goole play, mam windows ale s firewaolom a zablokovane vsetky procesy, ktore nevyzaduje uzivatel. S linux problem nemam, na kolko mozes spustit len to co chces. Jednou vetou, mam problem s aplikaciami/OS ktore si myslia, ze vedia co uzivatel potrebuje lepsie ako on sam.
takto to zacinalo: https://www.politico.eu/article/berlin-looks-to-the-post-car-city/
Čo som čítal informácie, ak to podpíše 7% obyvateľov (nejak okolo 175 000 ľudí), tak sa tým úrady musia zaoberať. Teraz neviem, či musí byť referendum, alebo čo, alebo aká je platnosť referenda, či musí prísť aspoň 50% aby bolo uznané a podrobnosti. Stačí pár premotivovaných politikov máme tu zákaz. Aj v Bratislave boli petície proti hazardu, že nechceme kasína atď (pritom drvivá väčšina ľudí ani nevie, čo to je kasíno a ako to tam vyzerá). Tak sa zatrhlo kasíno. A všetci spokojný. Čo na tom že každá krčma od 2. cenovej mala 3+ automaty? To už nikoho netrápilo. Začalo sa na to poukazovať. Tak sa zatrhlo to, ono. Potom došiel primátor, že mesto príde na daniach z hazardu o skoro 4 milióny ročne (z 500 miliónového rozpočtu BA to nie sú zrovna drobné) a že treba zvýšiť dane. Ľudia začali frflať, že vyššie dane. Keď sa pýtali jedného z organizátorov, čo chceli zakázať hazard, lebo to ničí rodiny, že čo hovorí ma to, že teraz sa všetkým zdvihli dane. On na to, že sa zakázal hazard a ostatné je problém mesta. Redaktor na to, ale že tí závislí ľudia prešli na internet a internetové kasína a portály. Odpoveď bola, že v meste už nebude hazard a tým pádom sa zachránila spoločnosť. Pritom hrať v internetovom kasíne je oveľa jednoduchšie ako v kamennom. Alebo Európska komisia, od 2040 (niektoré štáty od 2035) chcú zakázať prevádzku spaľovacích áut v EU. Že baterkové autá sú naša budúcnosť, nič iné. Ale na otázku, odkiaľ zobrať elektrickú energiu, kde je potrebná infraštruktúra, čo to bude stáť už nevedia/nechcú odpovedať, to nie je ich problém. Alebo aj krásny slovenský príklad, pani poslankyňa Záborská so svojími potratmi. Chceme zabrániť potratom a aby sa to nestávalo, tak mamičke po pôrode dáme 300€. Super, 300€ na novorodenca miniem tak za mesiac na plienkach. Ak je zdravý. Ak bude mať genetické, či iné poškodenie? Bavíme sa o stovkách € mesačne, neustály dozor, kde jeden z rodičov musí ostávať doma, teda odpadá jeden zdroj príjmu. A to nehovorím o psychickej na fyzickej záťaži pre rodinu. Alebo iný blbý príklad, mladú ženu znásilnia, alebo bola blbá. Rodina ju vyhodí na ulicu, alebo žiadnu nemá. Čo potom keď porodí? To je len pár príkladov ktoré pani poslankyňa nerieši. Zakázali sme potraty. Super. Čo ďalej? To nech rieši niekto iný. Žiadna normálna mamička sa ráno nezobudí, že a tak idem na potrat, ako keby sa nechumelilo. Každá normálna zvažuje všetky pre a proti a určite dlhšie ako 96 hodín. A čo nejaká prevencia podľa pani poslankyne? Sexuálna výchova? Pane bože, to je satanovo dielo. Učiť používať deti ochranu pri sexe? Aké typy ochrany existujú a aké majú plusy a mínusy? Nepotrebné. Podľa pani poslankyne na to máme rodičov. Podľa istého prieskumu na internetovej stránke ktorého sa zúčastnilo cca 4 milióny ľudí v EU (teda už vzorka s ktorou sa dá pracovať a je pomerne relevantná), tak v prípade mužov o sexe sa len v 6% o tom rozprával niektorý rodič. O nejakých druhoch ochrany? Len menej ako 13% z tých 6%. Zvyčajne to skončilo, že dôjde k spojeniu, mužovi vystrekne semeno a koniec. Pri ženách to bolo podobné, dokonca o niečo menej ako u mužov. Dokonca že vraj viac ako polovica žien sa musela učiť sama, alebo cez staršie kamošky, ako sa používa vložka, či tampón.
Toto je to nebezpečenstvo. Snaha a nápad možno fajn, ale dôsledky, či veci ktoré k tomu vedú sa neriešia.
Blbosť.
Nie prevádzku, ale predaj nových.
Nie 2040/2035, ale 2035/2030.
Mimochodom, Nórsko nie je v EÚ.
Pred 2 rokmi bol plán, že do roku 2030 sa majú znížiť emisie o 40% oproti stavu v 1990. Neprešiel ani rok a máme tu https://www.enviroportal.sk/clanok/summit-eu-nasiel-dohodu-pre-55-percentne-znizenie-emisii-do-roku-2030 , teda do roku 2030 znížiť emisie o 55% oproti stavu z roku 1990.
V Českej republike pred 3 rokmi nebol v parlamente zákon o 1,5m odstupe, iba sa o ňom hovorilo. Od 1.1.2022 je v platnosti.
Si ešte nikdy nebol v Bratislave, keď boli súvislé 3-4 dni voľna? Tak ti to napíšem - prázdne ulice, sem-tam auto. Najbližšie to bude za pár dní, na Dušičky
Uniká vám pointa, zase.
Čítanie s porozumením vám robí problém.
Musíš viac trénovať kladenie presných otázok. Uvedená odpoveď bola vyhovujúca otázke, aj keď to nebola tá odpoveď, ktorú si chcel počuť. Ale to, že niekto nevraví to, čo chceš počuť, neznamená, že má problém s čítaním s porozumením
V kontexte diskusie je samozrejme otázna relavancia otázky, ktorá sa pýta len na invalidov, keď je to len jedna zo skupín vozidiel, ktoré mali mať povolený vjazd.
Prečo ťa zaujíma, ako by vyzerala situácia po takmer absolútnom zákaze vjazdu áut na územie Bratislavy, či iného mesta? Veď to nie je nikde v pláne, pokiaľ nie je plnohodnotná alternatíva.
Alternatíva je napríklad v Benátkach, kde nemáš vo väčšine mesta žiadne autá ani cesty pre ne. Zásobovanie je riešené loďami či vozíkmi po súši. Podobne hasiči, smetiari, pohrebné lode.
Zákaz vjazdu máš aj u v Bratislave do pešej zóny. Napriek tomu sa tam autá zásobovania, smetiarov či obyvateľov dostanú.
Vidí sa mi, že riešiš neexistujúce problémy