Ja všetky tie uličky nepoznám, ani som nebehal s
GPS po Londýne, že tu je práve taká ulička. Ale zjednodušený návod, šírka pruhu pre vozidlá sa zúžila na 2,5m, resp. 2,75m, a cyklisti mali pruh medzi chodníkom na pruhom pre vozidlá, šírka 0,75m, resp. 1.0m. Menili kvôli tomu dokonca zákon a normy. Samozrejme, cyklisti pindali, že oni sa nezmestia do 0,75/1,0m širokého pruhu. Odpoveď kompetentných a zodpovedných ľudí za dopravu. Ak sa musí šofér autobusu s šírkou 2,5m zmestiť do 2,5/2,75m pruhu, tak sa musia aj cyklisti zmestiť do svojho 0,75/1,0m širokého pruhu. Pokiaľ na to nemajú schopnosti, nemajú čo na cestách robiť. Platia pre nich rovnaké pravidlá, ako pre vodičov áut. A ešte taká drobnosť, často tam rušili
stredové čiary, aby sa mohol ten autobus sa zmestiť do toho 2,5m širokého pruhu. Kedže sa jazdí po ľavej strane (Anglicko), tak do 5m širokej cesty sa pohodlne zmestí vedľa seba autobus aj auto. A keď šli 2 autobusy proti sebe? Tak spomalili a pomalšie sa obehli. Bolo to používané hlavné ma cestách 1 pruh v každom smere. Komu sa to nepáči, či už vodič motorového vozidla, alebo cyklista, alebo nemá na to schopnosti to dodržiavať, odporúčajú používať mestskú hromadnú dopravu. Mimochodom, rušenie stredovej čiary v britských mestách je už trend cez rokov, hlavne na užších cestách. A je jedno, či tam je cyklotrasy, alebo nie.