Rumakk s tym pridanim tlaku som pisal o tej B1 verzii. Pri tej C1 som siel opacnym smerom, tlak nizsi s tokenmi, ale podla mna ta povodna bola lepsia, o dost citlivejsia a kedze som jazdil vyssi tlakv, tak si v pohode drzala zdvih pritom mala lepsi
grip lebo na tom zaciatku to bolo furt take "pricucnute", ale tak sto ludi sto chuti, mozno niekomu viac sedi tato novsia verzia. Ale keby zhanam lyriku momentalne tak bud tu povodnu, alebo si pockam kym nepredstavia ten novy model, na ktory si aj robim zalusk
Myslim ze ludia boli nestastni ze ich
vidlice boli vcucnute par mm pod vlastnou vahou a nemali deklarovnaych "160mm" a pod. tak to chceli v RS vyriesit a iba to pokazili, podla mna stacilo aby doporucili pridavat 10psi na viac a bolo by po probleme a nemuseli vymyslat takyto "upgrade". Novy debonair bude mat urcite vacsiu negativku a port pri top oute, mozno boli limitovany konstrukciou tak im to neslo spravit v starych nohach, zeby novy air spring nebude kompatibilny so starsimi modelmi? Som celkom zvedavy