Mám už 6.5 týždňa
koleso na reklamácii v Decathlone.....kontaktovali výrobcu kolesa /Reynolds/, ktorému vraj cca 3 týždne trvala odpoveď mailom, že majú poslať koleso....tak poslali a už ďalšie tri týždne prešli...opakovane som tam volal /Decathlon Prešov/, vraj sa ozvú keď bude niečo nové......čakám, ale už strácam trpezlivosť.....
Takže zhrnutie - reklamoval som 30.9.21, dnes reklamácia ukončená. V Reynoldse vraj dali nové ložiská a telo
orecha + novú TL pásku do ráfiku, v Decathlone Prešov nahodili späť môj plášť + dali mlieko. Doba reklamácie neuveriteľne dlhá, 7.5 týždňa
. Chybu som asi spravil, že som bol spočiatku relatívne trpezlivý a málo som na nich "tlačil". Keď trpezlivosť došla a začal som ich trocha atakovať, tak pozháňali náhradné koleso - dali mi ho pred 4 dňami, lebo stále som nevedel, kedy bude moje hotové. Ale mal som za tri dni dve 24-kové služby
, tak som ho ani nestihol nahodiť a dnes volali, že majú moje koleso.
Ľúto mi je hlavne toho, že bolo krásne jesenné počasie a ja som mal nepojazdný bike....