Ano, su tam tie povodne loziska.
Ako som uz pisal, drzia od 2018, po roku som ich premazaval a ziadne opotrebenie tam nebolo. Cez zimu ich budem premazavat, tak poslem foto.


Kristina napísal:
Tie Ti osky z Ali sú aj s priemyselnými ložiskami? Lebo ak sa majú montovať s pôvodnými miniatúrnymi guličkami Shimano, ktoré sa budú točiť po titanovej oske tak som zvedavá tú životnosť tej osy. Oceľové guličky na titanových dráhach, to môže vymyslieť iba číňan.
19.11.2021 - 11:35:53
01
Fíha! A sú tie osky titanové?
19.11.2021 - 11:40:29
00
Ano su. Ked som zacal kupovat TI srubky z ali, tak som ich meral a porovnaval tvrdosti podla “realneho titanu”, vsetko to bol vysoko kvalitny material. Fakt dobry matros
19.11.2021 - 11:44:45
10
Aha, tak to znie dobre.
19.11.2021 - 12:12:24
00
jachmel Ano objednal, uz som aj zabudol, stale nechodia :lol:
19.11.2021 - 12:17:09
00
DT Swiss X1700 spline 25 - 29"- 6bolt - MicroSpline - 1810g
(hmotnost s Tubeless ventilmi - cca.12g)

Prílohy:

20211119_173256.jpg
20211119_173256.jpg 975.15 KiB thumb_up0thumb_down

19.11.2021 - 20:13:53
01
Rovnake ale XR1700 su niekde na 1680 s adapterni na 6dier
20.11.2021 - 07:49:33
02
pri nedavnom servise vidly som na moje pocudovanie zistil, ze som 90mm sid brain jazdil 4 roky s 3 volume spacermi..
vybral som 2 a usetril tym 24.68g a prifukol vidlu o 20psi. som zvedavy na prejav a ci si s novym setupom budem rozumiet

Prílohy:

IMG_20211120_183201.jpg
IMG_20211120_183201.jpg 202.55 KiB thumb_up0thumb_down

20.11.2021 - 18:57:34
01
zihadlo 5 napísal:
Rovnake ale XR1700 su niekde na 1680 s adapterni na 6dier

rozdiel bude asi v tom ze namiesto kaliskovanych X432 (X1700) zapletaju nekaliskovane XR391 (XR1700)...
20.11.2021 - 20:18:52
01
Jullo napísal:
pri nedavnom servise vidly som na moje pocudovanie zistil, ze som 90mm sid brain jazdil 4 roky s 3 volume spacermi..
vybral som 2 a usetril tym 24.68g a prifukol vidlu o 20psi. som zvedavy na prejav a ci si s novym setupom budem rozumiet

Obávam sa, že tých necelých 25g nebude stáť za to. Ale vyskúšaj a uvidíš. Vidla bude menej citlivá na malé nerovnosti a taktiež menej progresívna. Pôjde ľahko do zdvihu a pri jazde dole kopcom sa bude ľahšie zanárať do plného zdvihu. Pri jazde z kopca je naopak žiadúce, aby bola vidla progresívna zostala pokiaľ možno čo najviac hore, t.j. zostával čo najväčší použiteľný zdvih. Čím viac je vidla ponorená tým sa aj mení hlavový uhol na strmší (1cm = 0,5°).
20.11.2021 - 20:31:49
03
DI2F4Y napísal:
rozdiel bude asi v tom ze namiesto kaliskovanych X432 (X1700) zapletaju nekaliskovane XR391 (XR1700)...

u oboch je DT350, len u XR dali 36z rapkačik. u tých novších u starých na foto bude asi ešte 18z
20.11.2021 - 21:07:16
00
Kristina napísal:
Pôjde ľahko do zdvihu a pri jazde dole kopcom sa bude ľahšie zanárať do plného zdvihu.


Ved preto ju zaroven aj prifukol. Nizsia progresivita pri 100mm podla mna nebude az taky problem ak nebude davat pri najvacsich dropoch, ktore s tym jazdi, dorazy.
20.11.2021 - 21:11:20
00
Kristina napísal:
Obávam sa, že tých necelých 25g nebude stáť za to. Ale vyskúšaj a uvidíš. Vidla bude menej citlivá na malé nerovnosti a taktiež menej progresívna. Pôjde ľahko do zdvihu a pri jazde dole kopcom sa bude ľahšie zanárať do plného zdvihu. Pri jazde z kopca je naopak žiadúce, aby bola vidla progresívna zostala pokiaľ možno čo najviac hore, t.j. zostával čo najväčší použiteľný zdvih. Čím viac je vidla ponorená tým sa aj mení hlavový uhol na strmší (1cm = 0,5°).

može ale ak bola sida ladená na závody a skoky, šla tak do pol zvihu pri normalnom jazdení. čo je pomože, aj nemusí ako píšeš, podla mojich pozorovaní na foxe 2 pri 12Okach a Side 21 mám tiež 2..
20.11.2021 - 21:16:54
00
zihadlo 5 napísal:
može ale ak bola sida ladená na závody a skoky, šla tak do pol zvihu pri normalnom jazdení.


Bezna vec pri SID-e (ja mam jeden token) ked ides zjazd po zvaznici.
20.11.2021 - 21:25:47
00
Kristina ano, skor ide o experiment a o moju zvedavost. tych usetrenych par g som spomenul skor zo srandy. uplne tym tokenom az tak nerozumiem, musim sa priznat. tomu, viac tokenov znamena viac progresivity chapem, aj ze sa da fukat s viac tokenmi nizsi tlak. ale bol som v tom, ze viac tokenov uvitaju tazsi a agresivnejsi jazdci, ktori vedia dostat vidlu lahsie na doraz a ja by som teda mohol byt viac fajn s menej tokenmi.
potom je tam aspekt toho, ze tokeny znizuju objem vzduchovej komory, co neviem ci je uplne ziaduce, resp. ak je, tak potom by jazdili vsetci vidly plne tokenov (co mozno jazdia, neviem s kolko tokenmi sa dodavaju vidlice z tovarni) alebo by sa mohli rovno vyrabat so zmensenymi vzduchovymi komorami.. neviem a mozno je ten objem jedno.
20.11.2021 - 21:26:53
01
keyboard_arrow_up