Tak jasne ked pises, ti co vedia perfektne jazdit, tak sa s Dudom hlasime. I ked ja som uz vysiel z cviku. Posledne roky viac najazdim na biku ako na aute.
Je nesmierne dôležité si uvedomiť že auto nemôže za to že vodič je k o k však vieme
Ano, auto ako kus stroja za to nemoze, predsalen vsak (podla mojho nazoru) je istá (v zmysle 'nejaká') korelácia v tom, kto ako sofer ci majitel si ake auto vyberie.
V Impreze /napr, alebo vytunenom ospojlerovanom okridlenom Lanceri/ nebudes primarne vidiet mamicku s detmi ci opatrneho dochodcu. Ano, sofer asi bude lepsi ako priemerny.
(Čo mu nebrani sundat stvrtinu zastavky, lebo nezvladol vykon/predvadzal sa,alkohol asi nebol)
Netvrdim, ze abecedne Audi, BMW, Citroen, Daewoo...Zakspeed su najhorsi, len ze určité 'vzory spravania' by sa nasli.
MercG necham bokom, i ked prave tu viem o 1, co narusa tento 'stereotyp', ale aj tak ho/ju nechapem. Nanic auto do mesta, ani do garaze sa nezmesti na vysku
Podla mna tam mas dost protichodnyc pozorovani.
WRX STI, Evo su typicke drivers cars. Nie transportne auta. To je pravda. Ale vbehnut na zastavku plnu ludi sa da cimkolvek, nakladiak je na to este vhodnejsi. Nejestvuje jedina statistika hovoriaca, ze taketo auta maju viac nehod, prave opacnme. Ich brzdna draha je polovicna, trakcia 2 nasovbna, schopnost zmenit smer a vyhnut sa ani nejdem porovnavat. To ze niekto raz na Jantarovej ceste otocil STI nehovori nic o schopnostich. Urobil chybu ako kazdy z nas uz n krat. Keby taku chybu urobil vodic kamionu skonci u niekoho v obyvacke. To ale nehovri nic o kvalite tych ktorych vodicov. To je v najlepsom len ukazka, ze kazdy robi chyby, alebo sherry picking.
Mamicka s dietatom dochodca v SUV su najnebezpecnejsia kombinacia aku mozno stretnut. Poistne statistiky tomu tiez nasvedcuju. Nasledky chyby nebyvaju zvacsa tak velke, kto si menej trufa menj toho pokazi, ale zato su ovela castejsie. Moj nazor je ze dobry vodic a dobre auto je ta najbezpecnejsia kombinacia, ktoru mozes na ceste stretnut. Ako nahle zacnes uberat zo schopnosi jedneho alebo druheho prvku sustvy, ide bezpecnost dolu vodou.
Chore je predavat SUV a tvrdit, ze su bezpecne, to je priam hoax. Ludia tomu chcu verit, lebo viac plechu viac bezpecia a posed v aute im dava pocit kamionu. Premysel na to len nabehol a pouzil to na marketing. Ale ich prichod a pocet na cestach je jednoznacne zla sprava pre vsetkych. 4x4 ma sice lepsi trakciu ako bezny sedan, ale brzdi tiez "len"4 kolesa. Za to ma tazisko ovela vyzsie, hmotnost ovela vacsiu, pruzenie maksie, neodpruzenu hmotnost vyzsiu ... Vela novych majitelov SUV na to pride tradicne pri prvom snehu. Ked sa dokazu rozbehnutr skoro, ako by sneh nebol, ale ked slapnu na brzdy pride vytriezvenie. To je obvikle prvy krtat co bezny vodic vobec zisti ako sa auto chova po strate gripu a obvikle je neskoro.
Ja len skromne poznamenám, že stav dnešného globálneho príspevkového derby hlavných aktérov tuto povyše je 28:12. A za cca 9 minút je polnoc. To sa už nedá stihnúť. Ani na drivers car so skúseným vodičom. Dejú sa tu veci.
Pozn.: A najnebezpečnejší je dôchodca na G63 AMG ktorý uveril hoaxu o SUV, pričom vzadu sedí mamička, a vedľa nej dieťa. A idú do garáže. To je koniec. Už len rozmýšľam, sherry picking, hmm, co tím soudruzi z NDR mysleli. O cherry picking som počul, ale toto je nóvum, možno nejaký kombajn na sherry, koňak, borovičku. A “obvikle” dostaneš šmyk na cvikle, to Ťa ani PSM nezachráni. Priatelia, dobrú noc👍
Aha, to je dost cerstve, to uz je ina generacia aut aj vodicov. To STI bolo nikedy okolo 2006 pocitam, to som este aktivne jazdil a bol v obraze. Skusim to pogooglit pre zaujimavost. Neboli tam v tedy tie rozkopane kolajnice ?
Posli foto, ak to mas po ruke PLS.
To musel byt intelektual, ked usiel z miesta nenhdy, alebo to zjavne nebolo jeho auto To by vysvetlovalo preco skoncil ako skoncil, vlastne sa ucil jazdit, no Kazdopadne, skoda auta
Daniel6669 raz davno mi ucitelka slovenciny povedala pri docitani slohu, ze "dobre, vsetko dobre, ale velka lyrika". Si mi pripomenul mladie casy:-)
PS. Kto tu ma Gčko ?
Vyradený model z armády, pracovná verzia, nie tie luxusné záležitosti čo teraz. Jediný luxus bolo rádio, interiér sa dal umývať wapkou. Auto slúžilo stavebnej firme, čo sa špecializovala na základy budov, prieskumné vrty a podobne. Často teda chodilo na miesta, kam by sa bežným autom nedalo dostať.
Chore je predavat SUV a tvrdit, ze su bezpecne, to je priam hoax. Ludia tomu chcu verit, lebo viac plechu viac bezpecia a posed v aute im dava pocit kamionu. Premysel na to len nabehol a pouzil to na marketing. Ale ich prichod a pocet na cestach je jednoznacne zla sprava pre vsetkych. 4x4 ma sice lepsi trakciu ako bezny sedan, ale brzdi tiez "len"4 kolesa. Za to ma tazisko ovela vyzsie, hmotnost ovela vacsiu, pruzenie maksie, neodpruzenu hmotnost vyzsiu ... Vela novych majitelov SUV na to pride tradicne pri prvom snehu. Ked sa dokazu rozbehnutr skoro, ako by sneh nebol, ale ked slapnu na brzdy pride vytriezvenie. To je obvikle prvy krtat co bezny vodic vobec zisti ako sa auto chova po strate gripu a obvikle je neskoro.
Toto je rovnaká hlúposť, ako tvrdiť, že autá s vyoským výkonom sú nebezpečné, lebo ideš rýchlo a nedobrzdíš. Vzdy je to o vodičovi. A predpokladám, že o pasívnej bezpečnosti sa tu nebavíme.
Včera večer počas 75 kilometrovej jazdy z toho 47 kilometrov krúženia po vysvietenom a vyľudnenom krajskom meste som mal veľmi dobrú skúsenosť s vodičmi a to takú, že ich bolo minimálne množstvo.
Bol som teraz autom v Rači, len pozerám ako sa mi z pravej strany z mierneho kopčeka kĺže so zablokovanými kolesami do cesty taxík - Dacia MPV. Keď konečne zastal, cca 1 m v mojom jazdnom pruhu, tak bolo jasné prečo - letné gumy
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ano, auto ako kus stroja za to nemoze, predsalen vsak (podla mojho nazoru) je istá (v zmysle 'nejaká') korelácia v tom, kto ako sofer ci majitel si ake auto vyberie.
V Impreze /napr, alebo vytunenom ospojlerovanom okridlenom Lanceri/ nebudes primarne vidiet mamicku s detmi ci opatrneho dochodcu. Ano, sofer asi bude lepsi ako priemerny.
(Čo mu nebrani sundat stvrtinu zastavky, lebo nezvladol vykon/predvadzal sa,alkohol asi nebol)
Netvrdim, ze abecedne Audi, BMW, Citroen, Daewoo...Zakspeed su najhorsi, len ze určité 'vzory spravania' by sa nasli.
MercG necham bokom, i ked prave tu viem o 1, co narusa tento 'stereotyp', ale aj tak ho/ju nechapem. Nanic auto do mesta, ani do garaze sa nezmesti
WRX STI, Evo su typicke drivers cars. Nie transportne auta. To je pravda. Ale vbehnut na zastavku plnu ludi sa da cimkolvek, nakladiak je na to este vhodnejsi. Nejestvuje jedina statistika hovoriaca, ze taketo auta maju viac nehod, prave opacnme. Ich brzdna draha je polovicna, trakcia 2 nasovbna, schopnost zmenit smer a vyhnut sa ani nejdem porovnavat. To ze niekto raz na Jantarovej ceste otocil STI nehovori nic o schopnostich. Urobil chybu ako kazdy z nas uz n krat. Keby taku chybu urobil vodic kamionu skonci u niekoho v obyvacke. To ale nehovri nic o kvalite tych ktorych vodicov. To je v najlepsom len ukazka, ze kazdy robi chyby, alebo sherry picking.
Mamicka s dietatom dochodca v SUV su najnebezpecnejsia kombinacia aku mozno stretnut. Poistne statistiky tomu tiez nasvedcuju. Nasledky chyby nebyvaju zvacsa tak velke, kto si menej trufa menj toho pokazi, ale zato su ovela castejsie. Moj nazor je ze dobry vodic a dobre auto je ta najbezpecnejsia kombinacia, ktoru mozes na ceste stretnut. Ako nahle zacnes uberat zo schopnosi jedneho alebo druheho prvku sustvy, ide bezpecnost dolu vodou.
Chore je predavat SUV a tvrdit, ze su bezpecne, to je priam hoax. Ludia tomu chcu verit, lebo viac plechu viac bezpecia a posed v aute im dava pocit kamionu. Premysel na to len nabehol a pouzil to na marketing. Ale ich prichod a pocet na cestach je jednoznacne zla sprava pre vsetkych. 4x4 ma sice lepsi trakciu ako bezny sedan, ale brzdi tiez "len"4 kolesa. Za to ma tazisko ovela vyzsie, hmotnost ovela vacsiu, pruzenie maksie, neodpruzenu hmotnost vyzsiu ... Vela novych majitelov SUV na to pride tradicne pri prvom snehu. Ked sa dokazu rozbehnutr skoro, ako by sneh nebol, ale ked slapnu na brzdy pride vytriezvenie. To je obvikle prvy krtat co bezny vodic vobec zisti ako sa auto chova po strate gripu a obvikle je neskoro.
Pozn.: A najnebezpečnejší je dôchodca na G63 AMG ktorý uveril hoaxu o SUV, pričom vzadu sedí mamička, a vedľa nej dieťa. A idú do garáže. To je koniec. Už len rozmýšľam, sherry picking, hmm, co tím soudruzi z NDR mysleli. O cherry picking som počul, ale toto je nóvum, možno nejaký kombajn na sherry, koňak, borovičku. A “obvikle” dostaneš šmyk na cvikle, to Ťa ani PSM nezachráni. Priatelia, dobrú noc👍
/Aby mal druhy v poradí nad cim rozmýšľať, ziadnu Jantárovú som nespomenul ani nemyslel ani o tom neviem, toto bola Karloveská, Borska, Púpavová.../
cca 3.-4.1.2021, foto mam az bez auta, len zlikvidovanu zastavku
Posli foto, ak to mas po ruke PLS.
Edit: uz nemusis nasiel som.
To musel byt intelektual, ked usiel z miesta nenhdy, alebo to zjavne nebolo jeho auto
PS. Kto tu ma Gčko ?
Toto je rovnaká hlúposť, ako tvrdiť, že autá s vyoským výkonom sú nebezpečné, lebo ideš rýchlo a nedobrzdíš. Vzdy je to o vodičovi. A predpokladám, že o pasívnej bezpečnosti sa tu nebavíme.
Jednoznačne páči
Na takom , ale zelenom, ešte jazdí sused na východe: ) keď sme boli školáci, tak pri každom zelenom si si tri x poskočil a mohol si mat 3 želania 🤭
https://www.zpiestan.sk/spravy/traktorista-nezvladol-rychlost-11-km-h-bol-opity/