Podla mna tam mas dost protichodnyc pozorovani.
WRX STI, Evo su typicke drivers cars. Nie transportne auta. To je pravda. Ale vbehnut na zastavku plnu ludi sa da cimkolvek, nakladiak je na to este vhodnejsi. Nejestvuje jedina statistika hovoriaca, ze taketo auta maju viac nehod, prave opacnme. Ich brzdna draha je polovicna, trakcia 2 nasovbna, schopnost zmenit smer a vyhnut sa ani nejdem porovnavat. To ze niekto raz na Jantarovej ceste otocil STI nehovori nic o schopnostich. Urobil chybu ako kazdy z nas uz n krat. Keby taku chybu urobil vodic kamionu skonci u niekoho v obyvacke. To ale nehovri nic o kvalite tych ktorych vodicov. To je v najlepsom len ukazka, ze kazdy robi chyby, alebo sherry picking.
Mamicka s dietatom dochodca v SUV su najnebezpecnejsia kombinacia aku mozno stretnut. Poistne statistiky tomu tiez nasvedcuju. Nasledky chyby nebyvaju zvacsa tak velke, kto si menej trufa menj toho pokazi, ale zato su ovela castejsie. Moj nazor je ze dobry vodic a dobre auto je ta najbezpecnejsia kombinacia, ktoru mozes na ceste stretnut. Ako nahle zacnes uberat zo schopnosi jedneho alebo druheho prvku sustvy, ide bezpecnost dolu vodou.
Chore je predavat SUV a tvrdit, ze su bezpecne, to je priam hoax. Ludia tomu chcu verit, lebo viac plechu viac bezpecia a posed v aute im dava pocit kamionu. Premysel na to len nabehol a pouzil to na marketing. Ale ich prichod a pocet na cestach je jednoznacne zla sprava pre vsetkych. 4x4 ma sice lepsi trakciu ako bezny sedan, ale
brzdi tiez "len"4 kolesa. Za to ma tazisko ovela vyzsie, hmotnost ovela vacsiu, pruzenie maksie, neodpruzenu hmotnost vyzsiu ... Vela novych majitelov SUV na to pride tradicne pri prvom snehu. Ked sa dokazu rozbehnutr skoro, ako by sneh nebol, ale ked slapnu na
brzdy pride vytriezvenie. To je obvikle prvy krtat co bezny vodic vobec zisti ako sa auto chova po strate gripu a obvikle je neskoro.