tak ako píše
CraObs ja by som dokázal pochopiť že to bude meškať.... ALE
v prvom rade firma hádam vie že je hektické obdobie a teda by tomu mala prispôsobiť aj oznámené dodacie doby.
Ak už aj nemá zmenená dodacie doby.... mohla by klienta aspoň informovať (stačilo by aj SMS) že tovr bude meškať...
bohužiaľ ono je to ešte horšie lebo majú taký bordel že ani nevedeli kde ten balík je... a to je to čo mi reálne vadí.... bordel + neinformovanie o meškaní...
navyše ak by mi ráno došla SMSka s infom o tom že to z kapacitných dôvodov niesú schopní doručiť vedel by som si ešte skočiť na firmu po jumpera a ísť si pre to do senca osobne...
každopádne teraz už je to jedno, proste to dôjde v pondelok doobeda a už s tým nič neurobím (zajtra už majú sklad zavretý).
Len ma proste zarazila tá komunikácia a bordel, keď to porovnám napríklad s Alzou čo je ich priamy konkurent..