Kategórie
Bike-tech
poradenstvo (29236)
technické otázky (17546)
skúsenosti (15052)
MTB (12577)
výber bicykla (7103)
diskusia (7100)
nákup (6977)
kompatibilita (6052)
údržba (5649)
výmena dielov (5594)
oprava (5528)
horský bicykel (5368)
cenový limit (4738)
vidlica (4579)
nákup bicykla (4068)
recenzie (3589)
značky (3377)
cena/kvalita (3375)
upgrade (3070)
rám (2968)
brzdy (2870)
náhradné diely (2572)
jazda v teréne (2516)
celoodpružený (2070)
cestná cyklistika (1955)
kolesá (1934)
doplnky (1885)
podujatie (1877)
diagnostika (1863)
kotúčové brzdy (1681)
radenie (1671)
cyklopreteky (1662)
cykloturistika (1655)
eshop (1611)
kvalita (1574)
rady (1529)
cyklotrasy (1508)
trasy (1465)
komunita (1361)
hardtail (1349)
plášte (1270)
odpružená vidlica (1227)
veľkosť rámu (1216)
geometria (1201)
downhill (1174)
cyklovýjazdy (1128)
spoločné výjazdy (1118)
prehadzovačka (1075)
cross-country (1013)
výbava (1002)
rekreačná cyklistika (967)
kazeta (941)
prevody (916)
reťaz (878)
cykloservis (876)
bazár (870)
servisovanie (870)
komfort (857)
tlmič (833)
domáce opravy (813)
hmotnosť (812)
elektronika (807)
začiatočníci (771)
cyklomaratón (768)
servis vidlice (761)
enduro (757)
náboje (753)
cestovanie (751)
cestný bicykel (750)
stredové zloženie (727)
GPS (689)
trail (688)
prevodník (683)
hydraulické brzdy (667)
e-bike (649)
crossový bicykel (649)
cyklistické obchody (625)
karbón (607)
tréning (600)
mapy (560)
náradie (559)
cyklopočítač (531)
pedále (507)
oblečenie (505)
mazanie (479)
záruka (477)
maratón (465)
ložiská (460)
outdoor (457)
pohon (433)
servisy (422)
životnosť (414)
navigácia (388)
ochrana (386)
výkon (384)
zimná cyklistika (382)
zdravie (380)
aplikácia (377)
návod (374)
ráfik (362)
dlhé trasy (353)
sedlovka (339)
gravel (323)
prilba (312)
tretry (283)
allmountain (282)
riadidlá (282)
čistenie (278)
defekt (258)
sedlo (256)
predaj (245)
V-brzdy (231)
kellys (229)
dámsky bicykel (229)
preprava bicykla (228)
cyklonavigácia (209)
specialized (207)
jazda do kopca (206)
merida (206)
olej (204)
batéria (202)
cyklistika s deťmi (202)
zdravotné problémy (193)
mestská cyklistika (185)
duše (181)
výrobcovia (170)
bezdušové plášte (164)
hliník (164)
kotúč (164)
voľný čas (160)
tipy (159)
trekingový bicykel (159)
výškové prevýšenie (156)
profesionálna cyklistika (149)
vytrvalosť (140)
gpx (137)
brzdová kvapalina (134)
dovolenka (133)
jazda z kopca (125)
trenažér (124)
oprava defektu (123)
technika jazdy (121)
tlak v pneumatikách (121)
cykloobchod (121)
výživa (120)
svetlá (116)
dobrodružstvo (116)
hobby (115)
detský bicykel (115)
testy (110)
cube (110)
zranenie (106)
zima (106)
elektromotor (105)
author (105)
turistika (99)
motor (96)
pumpa (94)
presmykač (94)
spolu jazdenie (93)
eshopy (93)
nosiče (93)
singletrack (91)
hrkoce (90)
výlet (85)
mechanické brzdy (85)
stretnutie (83)
cyklodoprava (83)
tachometer (83)
sporttester (82)
cykloklub (81)
hydraulika (70)
hodinky (69)
mládež (64)
preprava (62)
deti (60)
regenerácia (58)
výroba (58)
gripy (58)
tmel (57)
batohy (57)
trailbuilding (55)
ventil (55)
cyklistické okuliare (54)
cyklokros (52)
rehabilitácia (49)
ultramaratón (48)
trek (47)
spoločné jazdy (45)
budget (43)
kamera (42)
autodoprava (38)
mazivá (37)
blatníky (37)
chrániče (37)
cyklomapy (35)
hydratácia (35)
ochrana rámu (35)
výrobca (34)
beh (32)
dojazd (30)
rodinná cyklistika (28)
tréningový plán (27)
eventy (27)
okuliare (27)
brašna (27)
váha (26)
nohavice (24)
testovanie (22)
majstrovstvá (21)
značka (20)
kufre (20)
viditeľnosť (19)
dresy (19)
ochrana očí (17)
poistenie (16)
cyklo batoh (16)
taška (15)
osvetlenie (13)
leto (13)
pitný systém (12)
festival (12)
valce (11)
vetrovka (11)
reflexné prvky (10)
nosič (10)
CO2 pumpa (10)
seniori (8)
držiak na fľašu (7)
nadmorská výška (6)
skialpinizmus (6)
letné aktivity (6)
servisná pumpa (6)
bežky (5)
outdoor vybavenie (5)
prevodovky (5)
batoh (5)
ponožky (4)
herka (4)
servisná dielňa (4)
náhradné sklo (3)
recenzia (1)
🔥
+234
+236
Kedze ja regeneraciu povazujem za najefektivnejsi trening za podmienky,ze nasleduje po narocnom tren.dni,za mna dnes absolutne bez biku.
Kludne sem davajte akekolvek treningove aktivity,kt.podla Vas vedu k zlepseniu cyklistickej formy.
Zobraziť celý text
Kludne sem davajte akekolvek treningove aktivity,kt.podla Vas vedu k zlepseniu cyklistickej formy.
Diskusia (10 210)
Podobné témy
MTBIKER odporúča - Cyklistické trenažéry a valce
-5% Elite RIVO/Zwift Cog and Click cyklotrenažér, predvádzací kus
519 €
-5%
MOC 549 €
MTBIKER odporúča - Regenerácia, nápoje a suplementy pre cyklistov
savings PowerBar Recovery ACTIVE regeneračný nápoj, 1 210 g, čokoláda
32,99 €
savings
MOC 47,99 €
"Heart Rate Reserve is basically a heart effort level according to a heart capacity. Represents the stress level reached during an activity according to your heart capacity."
Opravte ma niekto ak tomu zle rozumiem. Ale na dosiahnutie tých priemerných rýchlostí (28 a 30km/h) musel Ivan využiť až v priemere 84 - 85% svojej srdcovej kapacity?
Ivan, majster v editácii svojich príspevkov "žlté smejúce sa koliesko"
Takže ťa opravíme - áno pri priemerke 28 km/h musel ísť na 84 - 85 % heart rate lebo to celé šiel do kopca a proti vetru, v závere hodiny musel pri priemerke len 29,8 km/h využiť až 94 % svojej srdcovej kapacity - lebo ten ,,iba,, dieslový hodinový 3,5 W/kg tréning šiel v záverečných troch minútach výkonom 4,4 W/kg
Kristina ,,nevedomé čudujúce sa koliesko,,
edit: opäť som editoval - doplnil som ešte obrázok so smerom protivetra a stúpavým profilom celej hodiny jazdy
Stax: pohŕdaš tu mojimi 60 minútami 260 W a sám tu dáš svojich nejakých 235 W, 3x12 minút @96%FTP 4mins recovery s erg - to sa nehanbíš vo svojom veku ? šak to moja švekra chodí väčší výkon
nie ani trochu. po 3 rokoch v podstate bez jazdenia je moj aktualny vykon po 2 odjazdenych blokoch celkom fajn. ked sme uz pri tom kedy si sa ty naposledy zlepsil o 16w na FTP za 2 mesiace? ano uplne plne si uvedomujem ze tato otazka je trochu nefer
ale teda nech to ma aj nejaku informacnu hodnotu pre ostatnych. ano mam dlhodoby ciel (3roky) tak ako som mal 5rocny ciel prejst Haute Route. ano prve tri mesiace mam v plane odjazdit v ramci casovych moznosti uplne jednoduchu tyzdennu strukturu - 1x VO2 max + 1x steady state v podstate na FTP + 1x spodna z3 po prvy vrchol sezony (doslova aj obrazne) ktory mam v tyzdni od 7 marca.
preco mam prve 3 mesiace iba intenzitu ked som 3 roky nejazdil? lebo mam 3 mesiace na to aby som sa niekam posunul po prvy vrchol sezony a to sa cez zakladnu vytrvalost za a neda za b ani nahodou na to nemam moralku a uz vobec nie cas jazdit 4+ hodiny v pocasi ake na slovensku v dec-februar mame...
V tom prípade sa smeješ z vlastnej nevedomosti.
nie ani trochu. po 3 rokoch v podstate bez jazdenia je moj aktualny vykon po 2 odjazdenych blokoch celkom fajn. ked sme uz pri tom kedy si sa ty naposledy zlepsil o 16w na FTP za 2 mesiace? ano uplne plne si uvedomujem ze tato otazka je trochu nefer
V tom prípade sa smeješ z vlastnej nevedomosti.
V tom prípade žmurkáš z vlastnej nevedomosti. Ako by povedala Kristina že sa z nej smeješ - keby si sa smial. Jediný kto sa nesmeje ani nežmurká z vlastnej nevedomosti je mishox lebo má pravdu. Sesulák hoci sa smeje velmi tak má čiastočne aj pravdu lebo pri hodinovom výkone 3,5 W/kg pri -10 až -12°C som mal vysoký tlak vzduchu 1037 hPa, vemi dobre sa dýchalo a napr. pri 995 hPa by som taký výkon na ANP nedal. U Staxa by sa možno ani nejednalo o to že sa smeje z vlastnej nevedomosti. Unho by bolo možno na mieste aj - nevieš, nerieš prípadne unho ide o brkových 16 W za 2 mesiace kedže je majster editácie.
Tlak vzduchu v pondelok 24. januára pri mojom hodinovom výkone 3,5 W/kg a teplote vzduchu -10 až -12°C
Sesulak - musíš si dávať bacha na čom ma chceš nachytať ako povedal mishox lebo tlak vzduchu z ktorého sa tak rehoceš dokáže ozaj aj malé divy
Kristina - a vieš prečo taká malá priemerná rýchlosť 30,4 km/h v pondelok ? lebo -10 až -12°C, ak chceš mať dobrý rýchlostný výkon musíš to ísť pri teplote napr. o 46 stupňov vyššej ako som mal napríklad 37,7 km/h pri jazde do stúpavého profilu na Alpinku.
Amen
Kristina. A aby aby si nepovedala že jazdím len do kopca a proti vetru tak jazdím aj po vetre v klesavom profile:
Hej no to sebazapretie 😀 stale si vravim ze si dam viac ale neda sa. Do 1,5h je to uplne v pohode ale potom kazde 5 minut to je horsie a horsie.
Stastie ze moje preteky trvaju par minut a nepotrebujem trenovat v Z1-Z2 hodiny a hodiny a to uz ci na trenazeri alebo vonku(ani vonku ma nebavi ist dlhe hodiny). Mam proste rad treningy do 2 hodin, niekedy si samozrejme dam viac ak je chut pripadne spoločnosť.
Na druhej strane ked mam intervaly tak to si viem relativne uzit na trenazeri, no vonku to je na paradu.
https://www.trainingpeaks.com/blog/efficiency-factor-and-decoupling/
Kristina. A aby aby si nepovedala že jazdím len do kopca a proti vetru tak jazdím aj po vetre v klesavom profile:
A čo ten druhý diesel výjazd pri 24°C? To bol tiež nízky tlak? Dávaš sem svoje výjazdy a vystavuje svoje w/kg. Ale mám taký dojem, že tie čísla u teba neznamenajú, že by si ich dokázal efektívne využiť na rýchlejšiu jazdu. Mám niekoľko hodinových tréningov s oveľa menším výkonom a priemerkou cca 30km/h. Tepy mám cca na 70% .