interval na vydýchnie - a vraj len diesel :D
04.02.2022 - 12:47:02
00
Jaiub napísal:
A vidis to je presne to, preco by to mal robit/striedat, ked mu to zjavne vynasa a forma jasne stupa!? ;)

!!!!!!!!!!!!!!!NIKTO NEBUDE PRZNIT IVANOVU KREATIVITU!!!!!!!!!!!!!!!! LEBO LEN TAK JE TO NAJEFEKTIVNEJSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
04.02.2022 - 12:53:46
01
Kristina. Ja nejazdim diesel. Celý rok mám intervalovo. 1x180@ANP, 1day recovery s erg :D
04.02.2022 - 13:10:39
00
Treti prispevok na Kristinu, ktora kdesi na Mallorce uz isto aspon dve hodiny toci... To uz je na diagnozu a jej sa musi hadam aj stikutat :-D
04.02.2022 - 13:32:07
11
A to akú máš diagnózu ? :D Ked na mna furt reaguješ aj s Kristinou, Staxom :D
04.02.2022 - 13:34:31
00
ja nereagujem na teba. ja reagujem na ***** co tu pises :) keby ich pisal niekto iny pisem to iste.
04.02.2022 - 14:17:11
03
Kristina napísal:

Mám jeden tip. V Brne na autodróme poriada Svorada každoročne niekoľko cestných pretekov pre všetkých. Sú to preteky po uzavretom pretekárrskom okruhu na jednu hodinu. Pre Ivana úplne ideálne. Budem prvá čo mu zatlieska a pošle "šerdečko" ak príde aspoň v druhej skupine.


Tiež už nikdy nebudem reagovat na teba ako správne píše Stax. Len na to co napišeš. Z Brna mám zmiešane pocity. Naposledy ked som tam bol pred 38 rokmi tak som dostal pokutu asi 10 korún od moravských osožákov ked som tam na hlavnom nádraží prechádzal cez kolajisko a neuvedomil som si že už nemám služobný preukaz ktorý som v robote pred odchodom na vojnu do Znojma odovzdal. Ale zas by som tam aj šiel. Možno by som tam na pretekoch stretol Brňáka, spolužiaka z výšky - doteraz jediného olympijského medailistu v histórii česko slovenskej cestnej cyklistiky /v cestnej tímovej časovke na 100 km spolu ešte so Škodom, Konečným a Alipi Kostadinovom/. Hovoril ako sa na olympiádu vtedy s Haťapkom pripravovali vo vysokej nadmorskej výške v talianskych Dolomitoch.


thumb_up0thumb_down
04.02.2022 - 15:04:41
00
Hosť napísal:
A Kristina si zas vyká. ,,My Kristina tvrdime - za všetkych,,. Kristina má zas aeróbnych aktivít väčšinu - to chodí vtedy ked sa jej nechce poriadne makat. :D

Skúsim to vysvetliť takto polopate. Jazdím na bicykli, lebo ma to baví. Baví ma hlavne horská cyklistika. Cestu som začala jazdiť neskôr ako doplnok. A našla som si v nej taktiež svoje. Takže teraz mám väčší výber a variabilitu výjazdov. Pre mňa je dôležité, aby ma jazda napĺňala, bavila ma a mala som z nej radosť a po výjazde som bola plná endorfínov. Pokiaľ by každý môj výjazd mal byť "full gas", tak vôbec nebicyklujem. Tým však nechcem povedať, že nemám aj anaeróbne aktivity. Avšak praktizujem ich v pomere 20-80%. Navyše pre aeróbny tréning platí, že: "Pri aeróbnom tréningu sa zvyšuje objem mitochondrií, enzymatická kapacita aeróbnych enzýmov, zvyšuje sa spotreba kyslíka a zvyšuje sa obsah myoglobínu."

Na Malorku som prišla položiť základ, na ktorom sa bude dať stavať a oddýchnuť si od práce. Väčšina mojich výjazdov preto bola v aeróbnom "turistickom" tempe s niekoľkými intenzívnejšími "vložkami. Za 14 dní som najazdila 1.547km / 61:49h / 14.628vm. Nejaký progres od 25. Januára nastal a mne to na moju "turistiku" ako základ stačí. Minulý rok som mala v top forme v lete 3,38W/kg. Na niektorých sledovaných segmentoch som si už teraz aj z nižším výkonom urobila PR oproti časom z minulého Marca.

Jazdenie ani pretekanie ma neživí a ani by ma nikdy živiť nemohlo. Nemám talent a ani fyzické predpoklady na vysoko anaeróbne aktivity. Jediné v čom sa môžem zlepšovať, je ekonomika jazdy, efektivita pedálovania, efektivita metabolizmu , vytrvalosť a technika jazdy. Moja vitálna kapacita pľúc je totiž hlboko pod priemerom obecnej (netrénovanej) populácie žien v mojej vekovej kategórii. Cyklistikou a behaním som sa dostala z cca 75% vitálnej kapacity nameranej u lekára v minulom storočí na súčasných cca 90% normy obecnej populácie (3,45l vs 4,0l). Pri každom nadýchnutí teda dostanem do pľúc o pol litra vzduchu menej.

Prílohy:

Screenshot_20220204-175526_Connect.jpg
Screenshot_20220204-175526_Connect.jpg 222.42 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20220204-175913_Connect.jpg
Screenshot_20220204-175913_Connect.jpg 148.58 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20220204-175333_Connect.jpg
Screenshot_20220204-175333_Connect.jpg 161.36 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Záťažový test - Rehor Diagnostics 2020
image.png
image.png 79.64 KiB thumb_up0thumb_down

04.02.2022 - 23:02:50
08
S prvym odstavcom sa absolutne stotoznujem, s druhym by som chcel ale nanestastie to praktizujem len v domacich podmienkach a natiahnute v case na cele toto obdobie a s prvou castou toho tretieho tiez maximalne suhlasim :-) Well done.
05.02.2022 - 06:53:25
00
dnesny ramp test po 4och tyzdnoch +8w na ftp na aktualnych +-252w pri 75kg. pomaly ale isto naspat...

plateau sa blizi. este mesiac iba intervalov a potom trochu vytrvalosti...
05.02.2022 - 11:13:16
02
Kristina napísal:
Skúsim to vysvetliť takto polopate. Jazdím na bicykli, lebo ma to baví. Baví ma hlavne horská cyklistika. Cestu som začala jazdiť neskôr ako doplnok. A našla som si v nej taktiež svoje. Takže teraz mám väčší výber a variabilitu výjazdov. Pre mňa je dôležité, aby ma jazda napĺňala, bavila ma a mala som z nej radosť a po výjazde som bola plná endorfínov. Pokiaľ by každý môj výjazd mal byť "full gas", tak vôbec nebicyklujem. Tým však nechcem povedať, že nemám aj anaeróbne aktivity. Avšak praktizujem ich v pomere 20-80%. Navyše pre aeróbny tréning platí, že: "Pri aeróbnom tréningu sa zvyšuje objem mitochondrií, enzymatická kapacita aeróbnych enzýmov, zvyšuje sa spotreba kyslíka a zvyšuje sa obsah myoglobínu."

Na Malorku som prišla položiť základ, na ktorom sa bude dať stavať a oddýchnuť si od práce. Väčšina mojich výjazdov preto bola v aeróbnom "turistickom" tempe s niekoľkými intenzívnejšími "vložkami. Za 14 dní som najazdila 1.547km / 61:49h / 14.628vm. Nejaký progres od 25. Januára nastal a mne to na moju "turistiku" ako základ stačí. Minulý rok som mala v top forme v lete 3,38W/kg. Na niektorých sledovaných segmentoch som si už teraz aj z nižším výkonom urobila PR oproti časom z minulého Marca.

Jazdenie ani pretekanie ma neživí a ani by ma nikdy živiť nemohlo. Nemám talent a ani fyzické predpoklady na vysoko anaeróbne aktivity. Jediné v čom sa môžem zlepšovať, je ekonomika jazdy, efektivita pedálovania, efektivita metabolizmu , vytrvalosť a technika jazdy. Moja vitálna kapacita pľúc je totiž hlboko pod priemerom obecnej (netrénovanej) populácie žien v mojej vekovej kategórii. Cyklistikou a behaním som sa dostala z cca 75% vitálnej kapacity nameranej u lekára v minulom storočí na súčasných cca 90% normy obecnej populácie (3,45l vs 4,0l). Pri každom nadýchnutí teda dostanem do pľúc o pol litra vzduchu menej.


No vidíš. Trénuješ vela a VO2max. máš len 49, nie sú podstatné segmenty na strave ale výkon vo W/kg, V02max. Musíš v tréningu trocha viac pritlačiť - o trocha znížiť objem aeróbnych hodín a pridať náročnejších prahových a V02max hodín. Musíš teraz v prípravnom období zvýšiť podiel prahových a nadprahových hodín na 30 % z celkového tréningového objemu a budeš mať lepšiu výkonnosť - FTP, VO2max


Naposledy upravil Hosť dňa 05.02.2022 - 13:40:36, celkovo upravené 1 krát.

05.02.2022 - 13:29:35
00
Prosim ta, uz nieco rob s tym predcasnym odoslanim prispevku. Ukludni sa, sformuluj myslienku a precitaj si to po sebe, kym to odosles.

Povodny prispevok:
No vidíš. Trénuješ vela a VO2max. máš len 49
05.02.2022 - 13:40:26
01
Prosím ta a ty už napíš vo svojom príspevku odoslanom v pravú chvílu niečo k veci, to mám najradšej - nič nevytvorí a ešte bude niekoho buzerovat :D
05.02.2022 - 13:42:27
00
Povodny prispevok:
Prosím ta a ty už napíš vo svojom príspevku odoslanom v pravú chvílu niešo k veci


|(
05.02.2022 - 13:45:40
01
Ďakujem za dobre mienené rady. Zostanem však na 20-80%.
Výkon je dôležitý, ale ešte dôležitejšia je efektivita a rýchlosť. Keď nedokážeš jazdiť efektívne tak ti nepomôže ani brutálny výkon. Ja nikdy nebudem mať 4w/kg. Taký výkon nemá ani Karla Štěpánová, Česká pretekárka Elite. 30km/h priemer však dokážem zajazdiť s oveľa menšími energetickým nárokmi ako ty. Pozri môj dnešný záverečný turistický výjazd na Mallorke. Jazda bola sólo na oceľovom Ritchey. Pred 14 dňami by som túto trať nedala rýchlejšie ako priemerom 27km/h.
05.02.2022 - 13:49:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up