Do spodnej komory a nie nohy.
Len tak pre srandu mne takto prefukovala Ata patróna v 55-ke najprv som si myslel že to je nejaký taliansky výmysel ako mali staré MZ
vidlice smes si d kamošmi robili srandu že DebonAir ²
Tesnenie medzi piestnicou a patronou bolo ako kameň tvrde to ani namazané guferá od Endura sa tak ľahko nekĺžu ako sa ten bazmek nešťastný
Len pred časom sa mi zcucla zvýšil sa tlak v negatívnej komore a neviem prísť na to čo to spôsobilo lebo tesnenie čo oddeľuje komory je tak isto nové.
Komory sa nefúkajú samostatne ale je tam jamka na prefuk aby sa tlaky vyrovnávali ale asi sa zcucla až tak že uź neprešla za bod G.
skúšal som ju aj "odtrhnúť" ale nič nevedel som s tým pohnúť. ako keby v tom zcucnutom stave bola na max ale nebola
Patronu som vytiahol a všetko vyzeralo (aj bolo) v pohode až na ten zvýšený tlak v negatívke
Otvoril som prečistil, premazal
Dávam tam sram military trochu na tesnenia a do komory jednej aj druhej 15 ml oleja namiesto tokenov
Tak ma zaujíma problém len zo zaujímavosti a pre ten pocit.