Kategórie
Bike-techServis vidlíc, tlmičov a teleskopických sedloviek # údržba # vidlica # tlmič # oprava # poradenstvo # náhradné diely # technické otázky # servisovanie
mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
Akcia -21% RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 62.5 mm
589 €
-21%
MOC 919 €
savings RockShox Vivid Ultimate RC2T Standard tlmič, 230 x 65 mm
579 €
savings
MOC 909 €
savings RockShox Super Deluxe Ultimate Flight Attendant RC2T tlmič, 185x55 mm
709 €
savings
MOC 1 049 €
Akcia -14% FOX Float DPS Trunnion Remote Up Factory PTL SV EVOL tlmič, 165x45 mm
509 €
-14%
MOC 649 €
-9% RockShox SIDLuxe Ultimate RL 3P Standard tlmič pre Specialized Epic Evo, 190x45 mm
455 €
-9%
MOC 569 €
-30% RockShox Deluxe Ultimate RCT Trunnion tlmič, 205 x 60 mm, OEM
329 €
-30%
MOC 469 €
savings RockShox servisný kit pre vidlice Judy, 200 hodín/1 rok
15,19 €
savings
MOC 24,99 €
-19% RockShox 200 hodín / 1 rok servisný kit - SUPER DELUXE THRUSHAFT C1 - TREK (2021)
53,99 €
-19%
MOC 66,99 €
savings RockShox servisná sada, 200 hodín, pre vidlice 30 Gold a Silver
11,99 €
savings
MOC 24,99 €
Len tak pre srandu mne takto prefukovala Ata patróna v 55-ke najprv som si myslel že to je nejaký taliansky výmysel ako mali staré MZ vidlice smes si d kamošmi robili srandu že DebonAir ²
Tesnenie medzi piestnicou a patronou bolo ako kameň tvrde to ani namazané guferá od Endura sa tak ľahko nekĺžu ako sa ten bazmek nešťastný
Len pred časom sa mi zcucla zvýšil sa tlak v negatívnej komore a neviem prísť na to čo to spôsobilo lebo tesnenie čo oddeľuje komory je tak isto nové.
Komory sa nefúkajú samostatne ale je tam jamka na prefuk aby sa tlaky vyrovnávali ale asi sa zcucla až tak že uź neprešla za bod G.
skúšal som ju aj "odtrhnúť" ale nič nevedel som s tým pohnúť. ako keby v tom zcucnutom stave bola na max ale nebola
Patronu som vytiahol a všetko vyzeralo (aj bolo) v pohode až na ten zvýšený tlak v negatívke
Otvoril som prečistil, premazal
Dávam tam sram military trochu na tesnenia a do komory jednej aj druhej 15 ml oleja namiesto tokenov
Tak ma zaujíma problém len zo zaujímavosti a pre ten pocit.
Ventil zistiš rýchlo z hora to zalej vodou ale skor gumička pod telom ventila ktora je utiahnutá 10tka kľuč mal som niečo podobné naposledý:)
Takže na to dlabem a nedodržujem ten interval. Faktom je ale aj to, že vidla aj tlmič, keď sa ten interval nedodržuje idú hrozne....takže doporučujem ten YouTube návod a pravidelne meniť olej a čistiť. Ten servisný kit až tak často potrebné meniť nie je.
Tybike v starej lubovni - servis tlmaku fox factory 110€, vidlica fox factory maly servis 35€
Co tam potrebujes servisovat? Ked som otvaral moju (co som chvilu mal), tak bolo vsetko naozaj jednoduche - ak si na internete zozenies diely, tak by to nemal byt az taky problem niekoho zohnat.
pozrieť v akom je stave, to je základ. generálka pred používaním by som to nazval
Mažete ich niečim? Pýtam sa, lebo som si všimol na niektorých že je napísané že sa nemajú ničím mazať. Tak reku aké sú skúsenosti.
Možno otázka prečo by sa nemali mazať. Dík
Staré išli von dosť ťažko, a nové stačilo zatlačiť rukou, nebolo treba ani tool, takže asi mäkší materiál + rozmery.
Do vonk. nôh som dával najprv naolejované molitánové krúžky, takže aj miesto usadenia gufera bolo mastné.
Stalo sa to už niekomu?
Ako tomu predísť? Dať nejakú pastu na zafixovanie ?
Air leak nepredpokladám, tesnenia vyskočili na oboch nohách, a vzduch. komora má nové tesnenia.
Vopred díky za rady.