Chcel by som sa podelit o svoju neprijemnu skusenost s reklamaciou v tejto spolocnosti a varovat ostatnych pred podobnym osudom. Pred tyzdnom pri umyvani bicykla som si vsimol, ze ram je prasknuty. V tej dobe mal bicykel od nakupu asi 2 roky a 2 tyzdne. Nikdy som nechodil traily, nachodene ma bicykel maximalne 1500km a nemam ani nadvahu, pouzivam ho vylucne len na spestrenie zivota po kancelarskej praci, takze chyba nemohla vzniknut hrubym zaobchadzanim. Pri kontaktovani MTbikera mi bolo oznamena, ze zaruka uz padla a treba kontaktovat vyrobcu ohladom predlzenej zaruky na ram. Tu prisiel kamen urazu, spolocnost CTM pozadovala po zakupeni registraciu do 30 dni, avsak tuto informaciu nikde uz verejne nedeklarovali a nachadza sa v prirucke az na 12tej strane drobnym pismom. Bicykel mi prisiel postou a ziadne upozornenie som k tomu nedostal. Celu vec planujem podstupit obchodnej inspekcii ako zavadzanie spotrebitela, ked vsade deklaruje predajca 5 rokov zaruku, ale dalej uz nepovie, ze treba sa u nich hned registrovat. Btw, za 1700 eur som cakal vacsiu ako 2 rocnu zaruku na ram. Aspon sa v celej krase ukazalo to nase slovenske podnikanie...
No ide o to, ze mne nikto neodpoveda, neodpisuje, ked sa dovolam, tak mam im napisat email, ked napisem email nikto nic. Lebo aj keby mi to neuznali (s cim uz pocitam), tak potrebujem novy ram vykomunikovat, respektive ci sa neda vymenit len predny trouholnik, lebo nema zmysel vsetko vyhodit teraz.
andrej25 Vies sem prosim hodit aj link? Ja ked otvorim https://www.ctm.sk/ tak tam akosi nic o 5-rocnej zaruke momentalne nenachadzam. Neviem ci som blby alebo slepy ci co..
Ale bladerunner, ty sa neozyvaj. Stary znamy trapko, co uz x rokov nenapisal nic k veci v ziadnej teme, iba vzdy prihopka niekoho urazat, sa nema co rozkrikovat...
Zato ty si tu napísal celé elaboráty múdrostí....😁😁😁
Ukľudni sa, predýchaj a ukáž, kde som sa rozkrikoval a kde som niekoho urážal....
imajoros: 24mesacna zaruka zo zakona nevyzaduje zarucny list a uz vobec nie vypisovat meno majitela. Na uplatnenie zaruky staci doklad o kupe. Cokolvek nad ramec uz moze mat tieto nalezitosti , ale tu zakladna 2rocna nie. Ziadne 2rocne zaruky vztiahnute na konkretnu osobu nie su v poriadku.
Nebudem menovat obchod ale u nas to tak funguje, pokial zakaznik nieco kupi cez eshop na svoje meno a ten to preda dalej, tento clovek nema ziadnu zaruku a nevztahuje sa nanho ani 30 dni a tak dalej, ani by sme mu to na zaruku nemuseli zobrat (PC, telefony, drony atd) Sice to berieme na zaruku lebo nejsme curaci ale veci ako vratenie penazi po 3 rovnakych zavadach alebo nestihnutej 30 dni a podobne nehrozi. a to sme jeden z tych velkych eshopov v ceskoslovensku.
andrej25 Vies sem prosim hodit aj link? Ja ked otvorim https://www.ctm.sk/ tak tam akosi nic o 5-rocnej zaruke momentalne nenachadzam. Neviem ci som blby alebo slepy ci co..
Kupujuci v tomto pripade jasne pochybil, ked si nezistil podmienky 5 rocnej zarucnej doby na ram a velmi tazko sa mu bude teraz dokazovat, ze pochybil predajca, ci vyrobca. A to jak na Obchodnej inspekcii tak na sude. Takze rada pokusit sa vyjednavat s CTM a kaslat na inspekciu je podla mna spravna.
Mam doma CTM, ale prestavam mat trosku tuto znacku rad a toto je dalsi dovod preco uz nejst do CTM. Aj ked zakaznik pochybil, seriozny vyrobca vyjde takemuto zakaznikovi v ustrety bud v dosledku toho, ze si zakaznika vazi a navyse v tomto pripade je prasklina na zvare, takze ide jasne o vyrobnu chybu...zvary nemaju co praskat ak su dobre spravene. Ani na 1700 eurovych bicykloch.
Trosku nerozumiem odkial sa vzal pravny vyklad o reklmacii len pre prveho zakaznika.
Zarucnu dobu na vyrobok upravuje Obciansky zakonnik a ten uvadza, ze zarucna doba je 24 mesiacov. Na vyrobok, nie na zakaznika, ci meno. Ano OZ spomina pojem predavajuci a kupujuci, ale ak mam doklady o kupe (zarucny list, pokladnicny blok), ktore neboli vydane na meno som jednoznacne kupujucim ja, respektive ten, co vlastni taketo doklady. A mozem byt aj 1021 vlastnikom v poradi.
Fakt, ze vyrobok fyzicky kupil niekto iny a nasledne mi ho predal nehra ziadnu rolu.
Pretoze podla logiky zopar jedincov tu ak mi pojde bicykel prevziat manzelka do obchodu, hoci ho uhradi z mojej kreditky tak ja ho nemozem ist reklamovat, pretoze kupujucim bola ona?
Alebo naopak ak ho prevezmem ja, ale zaplati sa z jej karty tak ja nie som kupujuci, pretoze ho platila ona?
Takze pozor podla mna na taketo vyklady prava, Ak sa vystavi doklad na menu je tu slusna sanca obchodu uspiet na sude a odmietnut reklamaciu inemu cloveku ako tomu, co je uvedeny na doklade lebo OZ definuje zavazky predavajuceho voci kupujucemu.
Pride mi to sice silne antizakaznicke, ale ak niekto chce takuto reklamu...ja mam rad obchody co si vazia nielen prvotnych zakaznikov, ale celkovo vlastnikov ich vyrobkov a nedelia ich na kupujucich a tych druhych.
V buducnosti si urcite radsej priplatim a pojdem do znacky, ktora nebude robit taketo tanecky.
Pokial nechce CTM uznat tuto konkretnu zaruku tak hanba CTM.
Nech sa na mňa dotyčný nehnevá, ale toto mi príde len ako hádzanie špiny a vlastných chýb na CTM (a to s CTM nemám zhola nič keby chcel niekto rýpať). Na stránke to mali veľmi dobre viditeľné, pár rokov dozadu som často prezeral ponuku CTM, Kellys a pod. Takisto v návode, stačilo čítať.
Osobne by som teraz bombardoval emailami CTM, ale SLUŠNÝM tónom, prípadne ak to nie je ďaleko zájsť tam s rámom aj osobne. Ak to napriek tomu neuznajú, nie je to síce prozákaznícky prístup, ani budovanie dobrého mena, ale budú v práve, keďže neboli dodržané (jednoduché) podmienky predĺženej záruky. Potom zostáva si len uznať vlastnú chybu a nabudúce sa jej vyvarovať.
Preco ste tie screenshoty neposlali hned? 😀 Boli take aj vtedy, ked vockorastislav kupoval bicykel? Ja som to bral tak, ze nie a teda pochopil som, ze ten velky letak na rame tiez nemal. Ak tie informacie tam boli, tak nie je o com sa bavit a zaraza ma iba to, ze az teraz to vyslo najavo v tejto burlivej teme 😀
Vsetko mali na stranke, katalogoch, ramoch, plagatoch...vedel som o tom aj ked som bicykel nekupoval.
Stacilo otvorit oci. Osobne si myslim ze CTM ram nevyreklamuje, pretoze by sami sli proti vlastnym podmienkam. A nemal by som im to vobec za zle ani keby som na mieste zakaznika. Nezaregistroval som ram, co je robota tak na 1/2 minuty, moja smola. Niekto sa uci na vlastnych chybach.
Tak to autorovi temy uslo no. A ktovie ci mu v mtbiker eshope nestrhli z ramu ten letak 😀. Zazil som tiez viacere vtipne veci ohladom tunajsieho eshopu... Ale uz sa asi vsetko zlepsilo, takze tym nechcem povedat, ze by aj teraz bolo nieco zle.
Tak to autorovi temy uslo no. A ktovie ci mu v mtbiker eshope nestrhli z ramu ten letak 😀. Zazil som tiez viacere vtipne veci ohladom tunajsieho eshopu... Ale uz sa asi vsetko zlepsilo, takze tym nechcem povedat, ze by aj teraz bolo nieco zle.
Tiez ma napadlo ze mu ten letak v mtbiker strhli pri nastavovani biku. Aj tak je to ale nieco co sa tazko prehliada..
Kupujuci v tomto pripade jasne pochybil, ked si nezistil podmienky 5 rocnej zarucnej doby na ram a velmi tazko sa mu bude teraz dokazovat, ze pochybil predajca, ci vyrobca. A to jak na Obchodnej inspekcii tak na sude. Takze rada pokusit sa vyjednavat s CTM a kaslat na inspekciu je podla mna spravna.
Mam doma CTM, ale prestavam mat trosku tuto znacku rad a toto je dalsi dovod preco uz nejst do CTM. Aj ked zakaznik pochybil, seriozny vyrobca vyjde takemuto zakaznikovi v ustrety bud v dosledku toho, ze si zakaznika vazi a navyse v tomto pripade je prasklina na zvare, takze ide jasne o vyrobnu chybu...zvary nemaju co praskat ak su dobre spravene. Ani na 1700 eurovych bicykloch.
Trosku nerozumiem odkial sa vzal pravny vyklad o reklmacii len pre prveho zakaznika.
Zarucnu dobu na vyrobok upravuje Obciansky zakonnik a ten uvadza, ze zarucna doba je 24 mesiacov. Na vyrobok, nie na zakaznika, ci meno. Ano OZ spomina pojem predavajuci a kupujuci, ale ak mam doklady o kupe (zarucny list, pokladnicny blok), ktore neboli vydane na meno som jednoznacne kupujucim ja, respektive ten, co vlastni taketo doklady. A mozem byt aj 1021 vlastnikom v poradi.
Fakt, ze vyrobok fyzicky kupil niekto iny a nasledne mi ho predal nehra ziadnu rolu.
Pretoze podla logiky zopar jedincov tu ak mi pojde bicykel prevziat manzelka do obchodu, hoci ho uhradi z mojej kreditky tak ja ho nemozem ist reklamovat, pretoze kupujucim bola ona?
Alebo naopak ak ho prevezmem ja, ale zaplati sa z jej karty tak ja nie som kupujuci, pretoze ho platila ona?
Takze pozor podla mna na taketo vyklady prava, Ak sa vystavi doklad na menu je tu slusna sanca obchodu uspiet na sude a odmietnut reklamaciu inemu cloveku ako tomu, co je uvedeny na doklade lebo OZ definuje zavazky predavajuceho voci kupujucemu.
Pride mi to sice silne antizakaznicke, ale ak niekto chce takuto reklamu...ja mam rad obchody co si vazia nielen prvotnych zakaznikov, ale celkovo vlastnikov ich vyrobkov a nedelia ich na kupujucich a tych druhych.
V buducnosti si urcite radsej priplatim a pojdem do znacky, ktora nebude robit taketo tanecky.
Pokial nechce CTM uznat tuto konkretnu zaruku tak hanba CTM.
To sa tykalo skor naroku na predlzenu zaruku pre 2. majitela. Nie zakonom danu 24 mesacnu zaruku. Je to ina situacia..
Predlzena zaruka nie je zakonna, takze zalezi od podmienok predajcu/vyrobcu.
Ale opat...slusny vyrobca dava zaruku na svoj vyrobok a nie na meno zakaznika a malo by byt jedno kolkaty vlastnik v poradi som. Ak by CTM vo svojich podmienkach trvalo na tom, ze predlzena zaruka plati len pre prveho majitela tak je to dalsie *****vo od nich.
flegko Predlzena zaruka je nieco cim sa vyrobca snazi presvedcit ludi aby si kupili novy bike od nich a nie ich bike z druhej ruky. Preto plati len pre 1. majitela. Zas treba to chapat z oboch stran. Raz ked mas business tak robis co mozes aby si zarobil.
V tomto pripade ide vsak o 1. majitela s original fakturou kde svieti jeho meno. Zabudol si bike akurat zaregistrovat. Vsade tu clovek cita ze treba podporit SK vyrobcov tak nech sa CTM teraz ukaze.
*****vo? Čím konkrétne je *****vo keď ti dá ako zákazníkovi výrobca z vlastnej vôle ďalšie 3 roky záruky naviac?
Kúpiš 4-ročný bajk z druhej/tretej/... ruky a ešte by si chcel záruku na rám?
Možno sa to zmenilo, ale Canyon mal/má doživotnú záruku na rámy, ale len pre človeka, čo si ten bike od nich kúpil ako nový. Je to služba pre ich zákazníka. Nie je povinná, je to na nich. Komu sa nepáči, môže využiť služby služby iného výrobcu. Podobne to bude mať asi veľké množstvo výrobcov.
Doživotná záruka neexistuje. Je to doživotnostná záruka. Životnosť ním vyrábaných produktov si každý výrobca definuje sám.
Vyrobca by ale tym padom mal uviest aka je zivotnost daneho produktu. Nic take na strankach vyrobcov ale nenajdes, ci? Hladal som u Kony kedysi davno ale bezuspesne.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Treba tlacit dalej. Nic ine ti velmi neostava.
Zato ty si tu napísal celé elaboráty múdrostí....😁😁😁
Ukľudni sa, predýchaj a ukáž, kde som sa rozkrikoval a kde som niekoho urážal....
Nebudem menovat obchod ale u nas to tak funguje, pokial zakaznik nieco kupi cez eshop na svoje meno a ten to preda dalej, tento clovek nema ziadnu zaruku a nevztahuje sa nanho ani 30 dni a tak dalej, ani by sme mu to na zaruku nemuseli zobrat (PC, telefony, drony atd) Sice to berieme na zaruku lebo nejsme curaci ale veci ako vratenie penazi po 3 rovnakych zavadach alebo nestihnutej 30 dni a podobne nehrozi. a to sme jeden z tych velkych eshopov v ceskoslovensku.
https://archive.org/web/
Mam doma CTM, ale prestavam mat trosku tuto znacku rad a toto je dalsi dovod preco uz nejst do CTM. Aj ked zakaznik pochybil, seriozny vyrobca vyjde takemuto zakaznikovi v ustrety bud v dosledku toho, ze si zakaznika vazi a navyse v tomto pripade je prasklina na zvare, takze ide jasne o vyrobnu chybu...zvary nemaju co praskat ak su dobre spravene. Ani na 1700 eurovych bicykloch.
Trosku nerozumiem odkial sa vzal pravny vyklad o reklmacii len pre prveho zakaznika.
Zarucnu dobu na vyrobok upravuje Obciansky zakonnik a ten uvadza, ze zarucna doba je 24 mesiacov. Na vyrobok, nie na zakaznika, ci meno. Ano OZ spomina pojem predavajuci a kupujuci, ale ak mam doklady o kupe (zarucny list, pokladnicny blok), ktore neboli vydane na meno som jednoznacne kupujucim ja, respektive ten, co vlastni taketo doklady. A mozem byt aj 1021 vlastnikom v poradi.
Fakt, ze vyrobok fyzicky kupil niekto iny a nasledne mi ho predal nehra ziadnu rolu.
Pretoze podla logiky zopar jedincov tu ak mi pojde bicykel prevziat manzelka do obchodu, hoci ho uhradi z mojej kreditky tak ja ho nemozem ist reklamovat, pretoze kupujucim bola ona?
Alebo naopak ak ho prevezmem ja, ale zaplati sa z jej karty tak ja nie som kupujuci, pretoze ho platila ona?
Takze pozor podla mna na taketo vyklady prava, Ak sa vystavi doklad na menu je tu slusna sanca obchodu uspiet na sude a odmietnut reklamaciu inemu cloveku ako tomu, co je uvedeny na doklade lebo OZ definuje zavazky predavajuceho voci kupujucemu.
Pride mi to sice silne antizakaznicke, ale ak niekto chce takuto reklamu...ja mam rad obchody co si vazia nielen prvotnych zakaznikov, ale celkovo vlastnikov ich vyrobkov a nedelia ich na kupujucich a tych druhych.
V buducnosti si urcite radsej priplatim a pojdem do znacky, ktora nebude robit taketo tanecky.
Pokial nechce CTM uznat tuto konkretnu zaruku tak hanba CTM.
Osobne by som teraz bombardoval emailami CTM, ale SLUŠNÝM tónom, prípadne ak to nie je ďaleko zájsť tam s rámom aj osobne. Ak to napriek tomu neuznajú, nie je to síce prozákaznícky prístup, ani budovanie dobrého mena, ale budú v práve, keďže neboli dodržané (jednoduché) podmienky predĺženej záruky. Potom zostáva si len uznať vlastnú chybu a nabudúce sa jej vyvarovať.
Stacilo otvorit oci. Osobne si myslim ze CTM ram nevyreklamuje, pretoze by sami sli proti vlastnym podmienkam. A nemal by som im to vobec za zle ani keby som na mieste zakaznika. Nezaregistroval som ram, co je robota tak na 1/2 minuty, moja smola. Niekto sa uci na vlastnych chybach.
Tiez ma napadlo ze mu ten letak v mtbiker strhli pri nastavovani biku. Aj tak je to ale nieco co sa tazko prehliada..
Mam doma CTM, ale prestavam mat trosku tuto znacku rad a toto je dalsi dovod preco uz nejst do CTM. Aj ked zakaznik pochybil, seriozny vyrobca vyjde takemuto zakaznikovi v ustrety bud v dosledku toho, ze si zakaznika vazi a navyse v tomto pripade je prasklina na zvare, takze ide jasne o vyrobnu chybu...zvary nemaju co praskat ak su dobre spravene. Ani na 1700 eurovych bicykloch.
Trosku nerozumiem odkial sa vzal pravny vyklad o reklmacii len pre prveho zakaznika.
Zarucnu dobu na vyrobok upravuje Obciansky zakonnik a ten uvadza, ze zarucna doba je 24 mesiacov. Na vyrobok, nie na zakaznika, ci meno. Ano OZ spomina pojem predavajuci a kupujuci, ale ak mam doklady o kupe (zarucny list, pokladnicny blok), ktore neboli vydane na meno som jednoznacne kupujucim ja, respektive ten, co vlastni taketo doklady. A mozem byt aj 1021 vlastnikom v poradi.
Fakt, ze vyrobok fyzicky kupil niekto iny a nasledne mi ho predal nehra ziadnu rolu.
Pretoze podla logiky zopar jedincov tu ak mi pojde bicykel prevziat manzelka do obchodu, hoci ho uhradi z mojej kreditky tak ja ho nemozem ist reklamovat, pretoze kupujucim bola ona?
Alebo naopak ak ho prevezmem ja, ale zaplati sa z jej karty tak ja nie som kupujuci, pretoze ho platila ona?
Takze pozor podla mna na taketo vyklady prava, Ak sa vystavi doklad na menu je tu slusna sanca obchodu uspiet na sude a odmietnut reklamaciu inemu cloveku ako tomu, co je uvedeny na doklade lebo OZ definuje zavazky predavajuceho voci kupujucemu.
Pride mi to sice silne antizakaznicke, ale ak niekto chce takuto reklamu...ja mam rad obchody co si vazia nielen prvotnych zakaznikov, ale celkovo vlastnikov ich vyrobkov a nedelia ich na kupujucich a tych druhych.
V buducnosti si urcite radsej priplatim a pojdem do znacky, ktora nebude robit taketo tanecky.
Pokial nechce CTM uznat tuto konkretnu zaruku tak hanba CTM.
To sa tykalo skor naroku na predlzenu zaruku pre 2. majitela. Nie zakonom danu 24 mesacnu zaruku. Je to ina situacia..
Ale opat...slusny vyrobca dava zaruku na svoj vyrobok a nie na meno zakaznika a malo by byt jedno kolkaty vlastnik v poradi som. Ak by CTM vo svojich podmienkach trvalo na tom, ze predlzena zaruka plati len pre prveho majitela tak je to dalsie *****vo od nich.
V tomto pripade ide vsak o 1. majitela s original fakturou kde svieti jeho meno. Zabudol si bike akurat zaregistrovat. Vsade tu clovek cita ze treba podporit SK vyrobcov tak nech sa CTM teraz ukaze.
Kúpiš 4-ročný bajk z druhej/tretej/... ruky a ešte by si chcel záruku na rám?
Vyrobca by ale tym padom mal uviest aka je zivotnost daneho produktu. Nic take na strankach vyrobcov ale nenajdes, ci? Hladal som u Kony kedysi davno ale bezuspesne.