vockorastislav "Bicykel mi prisiel postou a ziadne upozornenie som k tomu nedostal. Celu vec planujem podstupit obchodnej inspekcii ako zavadzanie spotrebitela, ked vsade deklaruje predajca 5 rokov zaruku, ale dalej uz nepovie, ze treba sa u nich hned registrovat."

Ako si sa teda vobec dozvedel, ze vyrobca ponuka predlzenu zaruku 5 rokov na bike?? Pride mi cudne, ze o tom vies ale nevies o povinosti registracie.
28.06.2022 - 14:29:28
01
imajoros napísal:
vockorastislav "Bicykel mi prisiel postou a ziadne upozornenie som k tomu nedostal. Celu vec planujem podstupit obchodnej inspekcii ako zavadzanie spotrebitela, ked vsade deklaruje predajca 5 rokov zaruku, ale dalej uz nepovie, ze treba sa u nich hned registrovat."

Ako si sa teda vobec dozvedel, ze vyrobca ponuka predlzenu zaruku 5 rokov na bike?? Pride mi cudne, ze o tom vies ale nevies o povinosti registracie.


Bolo to na stranke, ze je tam predlzena 5 rocna zaruka na ram. Podobne to mas aj na decathlone napriklad, ked mas napisane, ze ram ma inu zaruku ako bike a tym to pre mna haslo. Dal som to na doveru znacke.
28.06.2022 - 14:33:55
00
vockorastislav Neviem no..je mi tazke uverit, ze by na stranke svietilo 5-rocna zaruka na ram bez vysvetlenia povinosti registracie. Odkedy sa zaujimam o bicykle tak mam pocit, ze tato informacia je vzdy velmi dobre viditelna a komunikovana. V tejto situacii by som sa obratil na CTM skor s pokorou a trosku si posypal popol na hlavu ako ukazovat na nich prstom, ze su to oni co ta "oklamali". Myslim, ze touto taktikou mas vacsiu sancu na uspech.
28.06.2022 - 14:44:31
04
imajoros napísal:
vockorastislav Neviem no..je mi tazke uverit, ze by na stranke svietilo 5-rocna zaruka na ram bez vysvetlenia povinosti registracie. Odkedy sa zaujimam o bicykle tak mam pocit, ze tato informacia je vzdy velmi dobre viditelna a komunikovana. V tejto situacii by som sa obratil na CTM skor s pokorou a trosku si posypal popol na hlavu ako ukazovat na nich prstom, ze su to oni co ta "oklamali". Myslim, ze touto taktikou mas vacsiu sancu na uspech.


Na CTM som sa obratil hned na zaciatku, odkazali ma hned na predajcu, vraj to mam riesit cez MTBiker, MTBiker ich kontaktoval a pri otazke nato, ci prebehla registracia to aj skoncilo a MTBiker ma odkazal na CTM, lebo on zo zakona nemusi nic uz, kedz predlzena zaruka sa nevztahuje na neho. Opetovne som sa otocil na CTM, ale uz vyse tyzdna som nedostal ziadnu odpoved.
28.06.2022 - 14:49:11
00
vockorastislav Naposledy som objednaval bike z mtbiker.sk pred 2 rokmi (zrovna tiez CTM Rascal 2) pre brata. Viem, ze vtedy ponukali myslim za 20 eur sluzbu ze ti poslu bike uz poskladany, nastaveny atd, staci nasadnut a jazdit. Ak si si za tuto sluzbu tiez priplatil je mozne ze ti mtbiker tu nalepku alebo visacku ohladne 5 rocnej zaruky (ako na obrazkoch vyssie) dal dole a tym si prisiel o jeden zo zdrojov tejto informacie. Ale ako im to dokazat po 2 rokoch? Skonci to ako tvrdenie proti tvrdeniu a nepohnes sa.

Btw moj brat o bikoch dokopy nic nevie a kupoval len aby nejaky bike doma mal a o podmienke registracie do 30 dni pre uplatnenie predlzenej zaruky vedel aj sam este predtym ako mu bicykel dorazil :) Ale to je nepodstatne..

Ja byt tebou tak bombardujem CTM prosebnymi emailami alebo telefonatmi, sypem si popol na hlavu a snazim sa im silou mocou dokazat, ze sa skutocne jedna o prveho majitela bicykla, ktory si len nevsimol informaciu o registracii bicykla do 30 dni od zakupenia. Ziadne ine vychodisko tuna nevidim. Vela stastia! A myslim to naozaj uprimne. Takto prasknuty ram v case ked zacina leto musi ozaj boliet a nasrat. :(
28.06.2022 - 15:28:44
02
imajoros napísal:
vockorastislav
Ja byt tebou tak bombardujem CTM prosebnymi emailami alebo telefonatmi, sypem si popol na hlavu a snazim sa im silou mocou dokazat, ze sa skutocne jedna o prveho majitela bicykla, ktory si len nevsimol informaciu o registracii bicykla do 30 dni od zakupenia. Ziadne ine vychodisko tuna nevidim. Vela stastia! A myslim to naozaj uprimne. Takto prasknuty ram v case ked zacina leto musi ozaj boliet a nasrat. :(


No ide o to, ze mne nikto neodpoveda, neodpisuje, ked sa dovolam, tak mam im napisat email, ked napisem email nikto nic. Lebo aj keby mi to neuznali (s cim uz pocitam), tak potrebujem novy ram vykomunikovat, respektive ci sa neda vymenit len predny trouholnik, lebo nema zmysel vsetko vyhodit teraz.
28.06.2022 - 15:33:26
00
;)

Prílohy:

ctm5r.jpg
ctm5r.jpg 20.48 KiB thumb_up0thumb_down

28.06.2022 - 15:38:19
06
vockorastislav napísal:
No ide o to, ze mne nikto neodpoveda, neodpisuje, ked sa dovolam, tak mam im napisat email, ked napisem email nikto nic. Lebo aj keby mi to neuznali (s cim uz pocitam), tak potrebujem novy ram vykomunikovat, respektive ci sa neda vymenit len predny trouholnik, lebo nema zmysel vsetko vyhodit teraz.


Treba tlacit dalej. Nic ine ti velmi neostava.
28.06.2022 - 16:16:11
00
andrej25 Vies sem prosim hodit aj link? Ja ked otvorim https://www.ctm.sk/ tak tam akosi nic o 5-rocnej zaruke momentalne nenachadzam. Neviem ci som blby alebo slepy ci co..
28.06.2022 - 16:19:04
00
Hosť napísal:
Ale bladerunner, ty sa neozyvaj. Stary znamy trapko, co uz x rokov nenapisal nic k veci v ziadnej teme, iba vzdy prihopka niekoho urazat, sa nema co rozkrikovat...

Zato ty si tu napísal celé elaboráty múdrostí....😁😁😁
Ukľudni sa, predýchaj a ukáž, kde som sa rozkrikoval a kde som niekoho urážal....
28.06.2022 - 17:03:05
01
lto napísal:
imajoros: 24mesacna zaruka zo zakona nevyzaduje zarucny list a uz vobec nie vypisovat meno majitela. Na uplatnenie zaruky staci doklad o kupe. Cokolvek nad ramec uz moze mat tieto nalezitosti , ale tu zakladna 2rocna nie. Ziadne 2rocne zaruky vztiahnute na konkretnu osobu nie su v poriadku.

Nebudem menovat obchod ale u nas to tak funguje, pokial zakaznik nieco kupi cez eshop na svoje meno a ten to preda dalej, tento clovek nema ziadnu zaruku a nevztahuje sa nanho ani 30 dni a tak dalej, ani by sme mu to na zaruku nemuseli zobrat (PC, telefony, drony atd) Sice to berieme na zaruku lebo nejsme curaci ale veci ako vratenie penazi po 3 rovnakych zavadach alebo nestihnutej 30 dni a podobne nehrozi. a to sme jeden z tych velkych eshopov v ceskoslovensku.
28.06.2022 - 17:13:13
00
imajoros napísal:
andrej25 Vies sem prosim hodit aj link? Ja ked otvorim https://www.ctm.sk/ tak tam akosi nic o 5-rocnej zaruke momentalne nenachadzam. Neviem ci som blby alebo slepy ci co..

https://archive.org/web/
28.06.2022 - 17:41:05
00
Kupujuci v tomto pripade jasne pochybil, ked si nezistil podmienky 5 rocnej zarucnej doby na ram a velmi tazko sa mu bude teraz dokazovat, ze pochybil predajca, ci vyrobca. A to jak na Obchodnej inspekcii tak na sude. Takze rada pokusit sa vyjednavat s CTM a kaslat na inspekciu je podla mna spravna.
Mam doma CTM, ale prestavam mat trosku tuto znacku rad a toto je dalsi dovod preco uz nejst do CTM. Aj ked zakaznik pochybil, seriozny vyrobca vyjde takemuto zakaznikovi v ustrety bud v dosledku toho, ze si zakaznika vazi a navyse v tomto pripade je prasklina na zvare, takze ide jasne o vyrobnu chybu...zvary nemaju co praskat ak su dobre spravene. Ani na 1700 eurovych bicykloch.
Trosku nerozumiem odkial sa vzal pravny vyklad o reklmacii len pre prveho zakaznika.
Zarucnu dobu na vyrobok upravuje Obciansky zakonnik a ten uvadza, ze zarucna doba je 24 mesiacov. Na vyrobok, nie na zakaznika, ci meno. Ano OZ spomina pojem predavajuci a kupujuci, ale ak mam doklady o kupe (zarucny list, pokladnicny blok), ktore neboli vydane na meno som jednoznacne kupujucim ja, respektive ten, co vlastni taketo doklady. A mozem byt aj 1021 vlastnikom v poradi.
Fakt, ze vyrobok fyzicky kupil niekto iny a nasledne mi ho predal nehra ziadnu rolu.
Pretoze podla logiky zopar jedincov tu ak mi pojde bicykel prevziat manzelka do obchodu, hoci ho uhradi z mojej kreditky tak ja ho nemozem ist reklamovat, pretoze kupujucim bola ona?
Alebo naopak ak ho prevezmem ja, ale zaplati sa z jej karty tak ja nie som kupujuci, pretoze ho platila ona?

Takze pozor podla mna na taketo vyklady prava, Ak sa vystavi doklad na menu je tu slusna sanca obchodu uspiet na sude a odmietnut reklamaciu inemu cloveku ako tomu, co je uvedeny na doklade lebo OZ definuje zavazky predavajuceho voci kupujucemu.
Pride mi to sice silne antizakaznicke, ale ak niekto chce takuto reklamu...ja mam rad obchody co si vazia nielen prvotnych zakaznikov, ale celkovo vlastnikov ich vyrobkov a nedelia ich na kupujucich a tych druhych.
V buducnosti si urcite radsej priplatim a pojdem do znacky, ktora nebude robit taketo tanecky.
Pokial nechce CTM uznat tuto konkretnu zaruku tak hanba CTM.
28.06.2022 - 18:48:02
00
Nech sa na mňa dotyčný nehnevá, ale toto mi príde len ako hádzanie špiny a vlastných chýb na CTM (a to s CTM nemám zhola nič keby chcel niekto rýpať). Na stránke to mali veľmi dobre viditeľné, pár rokov dozadu som často prezeral ponuku CTM, Kellys a pod. Takisto v návode, stačilo čítať.
Osobne by som teraz bombardoval emailami CTM, ale SLUŠNÝM tónom, prípadne ak to nie je ďaleko zájsť tam s rámom aj osobne. Ak to napriek tomu neuznajú, nie je to síce prozákaznícky prístup, ani budovanie dobrého mena, ale budú v práve, keďže neboli dodržané (jednoduché) podmienky predĺženej záruky. Potom zostáva si len uznať vlastnú chybu a nabudúce sa jej vyvarovať.
28.06.2022 - 19:04:02
01
Preco ste tie screenshoty neposlali hned? 😀 Boli take aj vtedy, ked vockorastislav kupoval bicykel? Ja som to bral tak, ze nie a teda pochopil som, ze ten velky letak na rame tiez nemal. Ak tie informacie tam boli, tak nie je o com sa bavit a zaraza ma iba to, ze az teraz to vyslo najavo v tejto burlivej teme 😀
28.06.2022 - 19:08:10
01
keyboard_arrow_up