Prvé dievčenské enduro s Bafang M510/48V/840Wh cca 22kg, ako pikošku som dorobil zabudované zadné LED osvetlenie ovládatelné z display (donor Lezine).

Ešte som trošku polakoval ale lietajú pavučiny a začína babie leto :).

Prílohy:

20220715_174030.jpg
20220715_174030.jpg 496.42 KiB thumb_up1thumb_down

20220908_110819.jpg
20220908_110819.jpg 293.36 KiB thumb_up0thumb_down

20220909_171701.jpg
20220909_171701.jpg 35.64 KiB thumb_up0thumb_down

20220910_100907.jpg
20220910_100907.jpg 421.45 KiB thumb_up1thumb_down

20220912_152901.jpg
20220912_152901.jpg 54.35 KiB thumb_up1thumb_down

20220912_152934.jpg
20220912_152934.jpg 53.55 KiB thumb_up0thumb_down

20220912_153003.jpg
20220912_153003.jpg 233.47 KiB thumb_up1thumb_down

20220912_192616.jpg
20220912_192616.jpg 35.45 KiB thumb_up1thumb_down

12.09.2022 - 20:01:41
04
Tych cca 22 neuverim kym to neuvidim na vahe :-) ale zas je to Sko a dokonca bez teleskopky tie niesu najlahsie.
12.09.2022 - 20:09:26
00
hmmmm.... zavesna vaha meria len do 19.90kg :), tak som si musel pomoct takto. Ale je to s pedalmi, fendermi a kapsickou. Lakovanie pridalo cca 0.5kg, ale dal som 4 vrstvy UV laku. Ako vravis, je to Sko, 29 (mullet nechcela) a bez teleskopu (nechcela). Kotvy Magura MT5Estop, osobne mam radsej 6120/7120/8120. Ale siel som na cenu, aby to bolo aj s montazou za 5k.

Prílohy:

20220913_072056.jpg
20220913_072056.jpg 68.02 KiB thumb_up1thumb_down

13.09.2022 - 08:07:13
00
krasny bajk !
13.09.2022 - 08:20:11
00
dakujem :)
13.09.2022 - 12:36:38
01
Specialized Turbo Levo Comp Alloy 2022 - motor 2,2 a baterie 700.
Tak jsem si na stará kolena udělal také radost a pořidil před cca 3 měsíci ke svým MTB bikům i jednu elektriku.
Hezky se to doplňuje,když jsem utahaný z běžného ježdění tak skočím na e-bike a pohodlně si dám těch svých cca 60-80km po lesích a další den nejsem utahaný.
Je to dost paráda a považuji e-bike za výborný doplněk ke sportování.
Poznatky- velký dojezd,(cca to odhaduji na nějakých 120-140km při + - 1500m nastoupaných metrů), protože jezdím prakticky jen na nejnižší přípomoc,velmi kvalitní odpružení,tichounký chod motoru a samozřejmě určitá robustnost,(25kg se vším všudy),stroje která dává v terénu slušnou jistotu.
Moje běžná vyjížďka na e-biku je tak okolo 80km po cestách,cestičkách,pěšinkách apod. s cca 1200 nastoupanými metry. Pak se vracím a vesměs ještě zbývá okolo 40% baterie.
Paráda.

PS: jsem tu čerstvě nový protože mě zajímají věci okolo e-biků a tady jsou docela podnětné diskuze.
No a neodolal jsem a také prezentoval svůj stroj :-)

Prílohy:

IMG_1212.jpeg
IMG_1212.jpeg 541.92 KiB thumb_up1thumb_down

IMG_1215.jpeg
IMG_1215.jpeg 408.72 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_1227.jpeg
IMG_1227.jpeg 274.25 KiB thumb_up0thumb_down

22.09.2022 - 06:35:28
07
dobre si si kúpil :rock: prosím ťa akú máš celkovú hmotnosť? už nejakú dobu rozmýšľam aký majú +/- dojazd tieto bajky so 700Wh baterkou
22.09.2022 - 07:55:32
00
sorcerer napísal:
dobre si si kúpil :rock: prosím ťa akú máš celkovú hmotnosť? už nejakú dobu rozmýšľam aký majú +/- dojazd tieto bajky so 700Wh baterkou


Vážím 80kg a i s batohem,oblečením a vodou odhaduji celkovou hmotnost na cca max. 110kg.
Jinak dojezd je super,já se snažím jezdit sportovněji a tak mívám průměry přes 20km včetně terénu :-)
No sportovněji,vzhledem k věku a výkonnosti :-)
Koukám že tu píšete kolik máte letos najeto.
Já tedy na tom Levu mám zatím necelé 2 tisíce km a na normálním biku letos cca 3,5 tisíce km.
22.09.2022 - 10:26:01
01
Ayala: Hezkej Spešl. U Spešlu je jen škoda těch jejich cen .

sorcerer: V sousedním vlákně jsem nedávno dával údaje pro ten stejný motor (taky už je to verze 2.2) a 750W baterku a 72kg jezdec (celková soustav se vším všudy cca 100kg včetně batohu, pití, ...):
https://www.mtbiker.sk/forum/elektro-bicykle-f33/realne-dojazdy-na-e-biku-v-km-t47098.html

Dojezd je tedy velmi dobrý, když v mojem případě v tom odkazu není nic odjetého celé jen na ECO.

Když je to do 100km/1500m výškových, tak baterku netřeba řešit vůbec a můžu si jet rychlou vyjížďku na libovolně vysokou přípomoc (to pak bývá třeba i 40% Tour, 40% Sport, 20% Turbo). Jen na Turbo po celou dobu nejezdím nikdy, Turbo potřebuje aspoň tak 7-8%+ kopec, jinak přidává moc a hned to jde přes 25km/h limit, pokud se aspoň trochu šlape).

Naštěstí mám v okolí kopců poměrně hodně i když nebydlím v horách (Plzeň).
22.09.2022 - 11:59:48
01
Mlok - o Plzni nic nevyprávěj,já když tam jedu KPŽ tak to vidím a sakra cítím v nohách :-)
A to už se nejezdí Krkavec.
Ono k těm cenám,když jsi trochu obchodně zdatný,máš nějaké známosti,vyčkáš na příznivý moment apod. tak to zas tolik nestojí.
Zrovna tohle Levo stálo 190K kč když jsem ho kupoval,ale já za něj vysolil o cca třetinu méně.
Ale jak říkám,musí tam být příznivý souběh mnoha faktorů.
Teď se chystám koupit ještě jedno primárně pro manželku a tak uvidím jak dopadnu.
I když ona to zatím neví :-)
22.09.2022 - 17:23:24
00
Motorky sú lacnejšie ako bajky :) A majú poriadne pruženie/tlmenie :)
23.09.2022 - 09:28:41
01
tak si treba kupit motorku.

aj niektore plaste na bicykel stoja viac ako pneumatiky na male auta. pritom materialu je tam pouzita snad 1/4. aj to treba spomenut.

Aj to, ze vidlica na bicykli by nemala vazit 10+ kg ako na motorke.
23.09.2022 - 09:33:13
02
keyboard_arrow_up