dvojku koyuk podľa mňa ani nezozenieš tento rok, nejaké trojky sú teraz na skladoch ale tak jednoprevodník... alternatíva možno kellys soot, aj keď mali nejaké problémy-malo by to byť už na všetkých fixnuté..
11.10.2022 - 09:54:26
00
Ten Soot mi už príde taký moc odolný a viac terénny. Možno že je to tým obutím, neviem teda či tam nie sú aj širšie ráfky, nejak som to do detailov neštudoval. Ten Koyuk mi príde aspoň na moje plánovan= použitie trochui lepší. Aspoń na pohľad, možno by to bolo pri zmene plášťov rovnaké :) A s dostupnosťou to bude horšie. Ako som písal, nechcem to hneď, takže to by problém nebol a možno ani nejaká bazárovka. Tomu by som asi tiež dal šancu, ak by ma niečo oslovilo :) Aj Cube Nuroad sa mi celkom páči, ale celkovo na značku som čítal a počul aj dosť negatív, tak neviem. A aj tu niekto spomínal napr. tie búchajúce bowdeny, to sa ale dá vyriešiť neviem teda či ešte niečo iné na tom bolo. Ďalej ešte napr. Giant Revol vyzerá dosť dobre. Teda ešte z tých cenovo dostupných a čo sa mi pozdávajú aj výbavou. teda majú GRX sadu aj s hydrami čo by som na takom biku rád mal.
11.10.2022 - 13:04:58
00
Vsetky tie ramy su hliniky Made in Daleky Vychod ovesane Made in Daleky Vychod Shimanom, zlozene lacnou prac. silou... Maju jazdit nevyberany teren a zabezpecit cloveku zabavu do zhumplovania (sa), nie tu byt pretriasane ako kojenecke mlieka a fotene ako vonave batolata???
11.10.2022 - 20:12:01
10
To je mi jasné, že to nie sú bcykle do vitríny ? ale tak nejaké skúsenosti od majiteľov si rád
prečítam. Napokon rámy a aj komponenty z Ďalekého východu ako píšeš jazdí drvivá väčšina populácie a asi málokto rieši kde to bolo vyrobené, pokiaľ to funguje ako má ?
12.10.2022 - 04:28:55
00
Imro1, kúpil som skoro na jar bazárovku Koyuk3, rok 2021 s tým, že predávajúci mi ponúkol konverziu na 2x11, čo som ihneď prijal. Vo výsledku som maximálne spokojný, a neregistrujem ani to spomínané búchanie bowdenov, vnímam to tak, že som urobil najlepší deal aký som mohol. Jazdím asfalty, ale aj poľné a lesné cesty, v stúpaniach som rýchlejší ako na mtb, a to aj mimo asfaltu. Pri zjazdovaní na zvážnici treba byť opatrnejší, ale dá sa aj to. Prakticky, celú sezéonu som jazdil na graveli, okrem 2 mtb maratónov. Jediná vec, s ktorou si neviem poradiť, sú bezduše Tufo Thundero, po nepodarenom pokuse opraviť defekt a nahodiť na ráfik som dal dozadu dušu, a tak fungujem s 1 dušou.
12.10.2022 - 08:23:57
01
Rege ďakujem, presne preto pozerám bazár aj ja. Pri cvesťáku, alebo graveli by som sa toho moc nebál. Teda ako taký prehľad mám, ale vždy sa hodia nejaké informácie a hlavne skúsenosti ľudí čo tie bicykle aj reálne jazdia. A chcel by som jazdiť trasy tak okolo 100 km, prevažne teda určite menej, no občas možno aj viac. Tento rok som odjazdil dosť aj na starom HT kde mám semislicky a používal som ho rovnako, ako plánujem gravel. No hlavne kvôli rýchlosti a ergonómii a celkovo pocitu z jazdy by som chcel niečo nové/novšie. A teda aj ten HT je už morálne zasataralý, aj keď stále ešte slúži dobre :)
12.10.2022 - 19:24:37
00
A takáto cyklokroska, to má akú geometriu? Má to širšie riadidlá ako bežný cesťák?
https://www.decathlon.sk/p/324261-72048_cyklokrosovy-bicykel-rcx-van-rysel-grx-1x.html?objectID=4004049&queryID=3d8093af79f9e6c2f8abae7e28325427
13.10.2022 - 09:01:20
00
Cyklokroska je zavodny cestak s o trochu sirsimii plastami a rovnakymi riadidlami ako na cestaku. Pohodlnu geo necakaj.
13.10.2022 - 09:13:11
01
toto je v podstate len o chlp pohodlnejší cesťák... barany sú štandardné cestné... 400 420 440 mm

také bývajú aj na graveloch akurát, že spodný úchyt býva roztiahnutý na väčší rozmer, ale tieto na ryselovi vyzerajú na cestné barany 420 mm píšu...

maximálne plášte 38 mm tuším tam uvádzajú... to mi príde málo, treba aj rezervu na blato, aby ti neobrúsilo rám, zvlášť pri karbóne... ale za tú cenu karbón na GRX asi inde nezoženieš...
13.10.2022 - 09:17:19
00
Šírka plášťov je tam úplne OK. Normálne sa vozia 33, 35 je moc. CX nie je veľmi pohodlenjší ako klasický závodný cesťák, má len vzriamenejší posed kvôli terénu, pre ktorý je určený.
13.10.2022 - 09:29:27
00
no pre súťažný CX je podľa pravidiel max. 33 mm (a tam rátam, že je rezerva na blato), môžeš tam dať aj 38 mm ale to bude "natesno"

ale ak to chce používať ako Gravel, tak to moc pohodlné v teréne nebude... hlavne ten vzpriamenejší posed bude chýbať si myslím...
13.10.2022 - 09:33:11
00
No ak by kolega nechcel zazivat velke skoky zo sirokych MTB plastov, pod 40mm by asi nemal ist.
13.10.2022 - 09:57:53
00
Geometrie pre porovnanie. Neviem, ci je potrebne "kakat kocky"😂

Prílohy:

Capture+_2022-10-13-10-08-53-01.jpeg
Capture+_2022-10-13-10-08-53-01.jpeg 67.04 KiB thumb_up0thumb_down

Capture+_2022-10-13-10-05-59-01.jpeg
Capture+_2022-10-13-10-05-59-01.jpeg 77.41 KiB thumb_up0thumb_down

13.10.2022 - 10:23:46
00
Čo by ste povedali na takýto gravel? https://www.alza.sk/sport/sava-gravel-carbon-g-11-d6799526.htm#parametry Teda nejaký zázrak by som nečakal za tú cenu, no celkom ma zaujal karbón, jasné, že v tej cene to nebude nejaká super kvalita, ale tak snáď by to na bežné vozenie malo stačiť :) Celkom ma to zaujalo, cena tam je nízka a rovnako aj hmotnosť, ak to teda sedí, aj keď to bude udávaná isto pri najnižšej veľkosti, Na pohľad nevyzerá zle, aj keď teda v geometrii takýchto bicyklov sa nevyznám. Myslím, že na to čo chcem jazdiť, by to aj mohlo stačiť :)
13.10.2022 - 18:49:11
00
Ak si jazdil nieco normalnej znacky a na lepsej sade od XT/105, tak radsej knihu😁 Ak sa ti ale paci kombinacia ceny a karbonu, preco nie, prinajhorsom skonci na bazari.
13.10.2022 - 20:39:31
00
keyboard_arrow_up