Lokalizácia
Formulár sa odosiela
zdar seci sialenci co hovorite mal by som sa bat ked mam 14 ram a je tam vidla 150 zdvih?????? ja si myslim ze ne ak ano tak preco???
Zobraziť komentár 28.07.2008 - 18:00:26
00
už to tam máš?tak sa nezamyšlaj nad blbostami a jazdi ps:rámik 150 udrží len treba jazdit s rozumom
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 08:48:39
00
heh no ok sak ja som sa nebal len chalani trepali ze mal by som mat respect :D
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 15:09:55
00
taketo bájky,že niečo praskne a tak.Poviem ti to takto ,jazdil som na lf a 150 vše držalo .Ak nie si tažka váha alebo tomu nedáváš nažrat na dropoch .Neni riziko.Ale netreba to brat tak mam lf,možem tomu dat nažrat.Všetko raz praskne pri velkej zátaži.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 17:09:29
00
jjj sak jasne aspon skusim co ten smrad vydrzi =D ale brutalne s mi lubi Devilwork necromancer ten urcite znese :D
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 21:31:55
00
Devilwork:vpoho to vydrzi...
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 22:35:30
00
nic sa neboj ono to tu 150 zvladne v poho ale ako ti uz pisali treba jazdit s takou vidlo s rozumom ... pravdu povedat ja osobne si myslim ze dragstar znesie aj viac totizto uz som videl viacerych co mali na dragstarovi nejaku tu dvojkorunku ale zrejme to bola nejaka z tych slabsich 170 manitou ..... napr. pozri tu :) http://img190.imageshack.us/i/dec4bdbdfc3ba11141ae889.jpg/ tento typek sa neboji :D manitou stance king pin 170mm :D
Zobraziť komentár 29.07.2009 - 09:24:50
00
16,5 je to isté,rovnaká geo.
tento dragstar 14" vozi RS Boxxer 203ku......

Prílohy:

dragstar_boxxera.jpg
dragstar_boxxera.jpg 59.74 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil epo dňa 05.02.2011 - 20:15:20, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 29.07.2009 - 10:06:35
00
zistoval som niečo o dragstari, že čo vydrží ale väčšinou som videl pozitíva
tak chcem vedieť či je lepší ako spešl P1AM
ja si myslím že dragstar vydrží viac
Zobraziť komentár 05.02.2011 - 19:42:27
00
nerieš a nechaj si spešla :punch:
Zobraziť komentár 05.02.2011 - 20:15:04
00
keyboard_arrow_up