Ja už sa v tvojom (kon)texte začínam strácať
Takže Canyon je lowcost preto lebo ti ho predá priamo výrobca a nekúpiš ho v predajni
Aha...doteraz som myslel že low-cost znamená nízka cena/náklady a tým aj nízka kvalita. A to je trochu zavádzanie z tvojej strany, lebo to nie je prípad Canyonu. Alebo si len pletieš svoje dojmy s pojmami.
Stále si nenapísal čo je podľa teba ,,prémiová´´ značka, ale už vidím podľa akých kritérií hodnotíš. Videl som už osobne 5k eur
rám Cipollini s chybami laku a nakrivo osadenými držiakmi košíkov (a to už asi prémiová značka je, nie?
) To len k tej ,,prémiovosti´´.
K tým reklamáciám, máš prístup k dátam jednotlivých výrobcov aké % reklamácií z objemu predaja riešia, alebo súdiš len podľa tunajšieho vlákna ,,Canyon reklamácie´´ že Canyon je na tom horšie ako iný výrobcovia?
Aero. Pletieš sem už veci ako 80mm časovkárske kolesá, poloha jazdca, oblečenie, prilba. Myslíš že jazdec ktorý chce 10k
cesťák toto nemá zmáknuté a jazdí s integrálou a voľným dresom? Podstata je stále rovnaká, aero
bicykel bude stále merateľné rýchlejší ako endurance bicykel hoci aj s rovnakými kolesami, riadítkami, posedom, kombinézou, prilbou a návlekmi na tretrách. Nevraviac o tom že dávať aero
komponenty a
doplnky na endurance bicykel nedáva žiadny racionálny zmysel, je to stroj iného zamerania už len geometriou.
Neviem o akých testoch ktoré si robia sami výrobcovia neobjektívne píšeš, ja som čerpal z nezávislého testovania Tour Magazinu.
Na záver k tomu aeru, keď už si debatu zvrtol týmto smerom. Budeš prekvapený, ale vystupuje do popredia ako dominantná veličina už od 15km/h. Pri 45km/h jazdec vynakladá 90% výkonu iba na prekonanie odporu vzduchu. Dokonca do 6% stúpania má aero rám väčší prínos ako ľahký vrchársky rám. To sú fakty, nie dojmy.
Navyše potvrdené vlastnými skúsenosťami podložené dátami z wattmetra.
Takže toľko celé aero
Keď vidím tvoj bicykel tak neviem či v tejto veľkosti vyzerá menej ako lešenie čo spomínaš
To bez urážky, je jasné že každý bicykel v tejto veľkosti už vyzerá hnusne bez ohľadu na značku. A to sa mi zdá že ti je ešte malý a ešte o číslo väčší by si zniesol... Zrejme máš cez 2m, to ja som vďačný za svojich skromných 180cm a M-ko rám.
Je super že si spokojný s endurance geometriou a ja to beriem, ale prosím nenanucuj to niekomu kto hľadá niečo celkom iné. To je ako v enduro vlákne niekoho presviedčať že mu stačí XC, lebo tebe to vyhovuje, tak predsa musí každému a vyššie zdvihy sú zanedbateľné.