A nebolo to tu už? Nejaký ďalší príspevok spomínal vyjadrenie Tesly, že podľa dát bol po celý čas stlačený plynový pedál. Takže pokojne môže ísť o klasickú zámenu pedálov.
A nebolo to tu už? Nejaký ďalší príspevok spomínal vyjadrenie Tesly, že podľa dát bol po celý čas stlačený plynový pedál. Takže pokojne môže ísť o klasickú zámenu pedálov.
Zartujes? Vsak si robis srandu ci upokojujes podvedomie ?
Ty si vies predstavit, ze vodic po dobu jazdy 1.8km omylom macka zly pedal ?
Chcem brzdit slaipnem na plyn, auto zrychli, ja chem ale brzdit tak stacim ten pedal este viac. Auto zase zrychli a ja urobim co ? Drzim tu nohu na zlom pedale az kym nemam 198km/h a potom namiesto pustenia plynu to nasmerujem do auta a steny v snahe zabrzdit ? Ten chlap bol byvaly profesionalny sofer a mam 55 rokov ziaden dement co si zmyli pedal.
A na videu v momente, kde sa snazi zastvit je vidno brzdove svetla.
BTW: ked si auto mysli (mylne) ze je stlaceny plyn a nie je stlacena brzda co asi bude nahrane v zazname vo vozidle Len to co auto mylne zosnima = Stlaceny ply a ziadna brzda. Na stastie, tie brzdove svtla zrejme idu nejko mimo riadiacu jednotku.
Nežartujem. Nemám ambíciu ti čokoľvek vysvetľovať, lebo to ide mimo mňa a vysvetlení môže byť kopec. Bez záverov nejakej autority, ktorá má prístup k dátam konkrétnej nehody, je to len cucanie z prstu. Zato sa na to dá namontovať ľubovoľná nenávisť, od Číňanov cez motorkárov až po elektromobily, takže to prenechám iným. Btw, zaseknutých plynových pedálov bolo kopec aj v dobách Š120 a plynového lanka.
Njn len skoda, ze to miestnemu osadenstvu nevadi, ked niekto niekoho zrazi. Nikto necaka na zaver vysetrovania, aby si hodil kamenom. Nikto nepotrebuje vyjadrenie autority, aby niekoho chcel mucit, trestat, alebo kamenovat inym sposobom. Ale tak asi je to v tomto pripade posun vhodnym smerom ze cakas na zaver vysetrovania. Lepsie ako beny stav.
Ano ale zasknute brzdy ktore nebrzdia som v zivote nevidel a normalne auto aj S120 ma vzdy dost silne brzdy na to aby zastavila aj pod plnym plynom. Hold nove auta to obchadzaju odstavenim plynoveho pedalu pocas brdzenia. Jeden z dovodov preco take auto nechcm. Skuste si kazdy jeden ci viete drzat lavou nohou brzdu a parvou plyn a pod plynom brzdit . Alebo vam vypne plyn ked polozite nohu na brzdu. Ak vam odstavuje plyn je mozne ze mate poddimenzovane brzdy a auto pod plnym plnym by nezastavili. Zlata mechanika a hydraulika 2 okruhova,
Raz som to chcel skusit na aute ktore dlho stalo a malo hrdzu na kotucoch. Ze ved jemne podrzim plyn a lavou jemne pribrzdim. ?
Lava noha na brzde je cisty fail. Nastastie za mnou nic neslo a preto som to skusil ale bolo z toho akurat full brzdy a ja som sa skoro pototo.
Dvojkova fabia.
Ľavá noha to musí s brzdou vedieť. Ak ju máš otupenú len vypínaním spojky, tak pri pokuse brzdiť si ľahko vytlčieš zuby na volante...
Kedysi som brzdu obsluhoval oboma nohami. Teraz to nejde, lebo brzdový pedál ti zoberie plyn... Dokonca raz sa mi tieto hrátky vyplatili aj na súčasnom aute. Noha mala fixované pravé koleno po operácii. Tak prvačka s funkčným členkom ovládala plyn a ľavá zdravá stíhala brzdu a spojku. Toto som vedel dopredu, že to zvládnem ale nedomyslel som to ceklom. Keď som nasupoval po operácii za volant v nemocnici, zistil som, že s vystretou nohou na plyne si nesadnem. Riť bola vysoko nad sedadlom. Tak som vymontoval opierky hlavy. S nimi pod riťou to ako tak šlo. potom som už jazdil na vankúšoch s hlavou pri plafóne.
scarinko Lol, este trenuj vsetci sme tak zacinali a kto tvrdi ze nie tak to nevie do dnes. Takto to ma vyzerat. Otvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
BTW ocenujem tie super boty na vedenie vozidla Najdesivejsie je ze 99,9% viodicov ani netusi o com sa vo videu hovori a pritom maju odvahu vliezt za volant. To ale nie je ich chyba to je chyba vzdelavania a autoskol .
Inak ku komu by ste si radsej sadli do auta. K tomu chlapikovi ci k AI z Tesla .....
Zamna ten chlapik a kludne moze pri tom drzat aj mobil v ruke celou cestou na snehu.
edit: POZOR! vela aut nepocita s vodicom ale polovodicom ako som zmienil skor. Maju slabe brzdy a takto ich prehrejeto behom sekund a vysledok je ziadne brzdy. Najskor opatrne a zistitie si nieco o sovjom voze.
Je humorne kolko ludi tu vedie dalekosialhe debaty o tom ake super brzdu musi dat na MTB iducie 30-40km mimo premavku a ako tam vyrobca dava slabe a nedostatocne brzdy. Ale co maju na aute kde jazdia > 100km/h v premavke ani netusia a co im vyrobca zabali je pre nich viac ako dost (aspon si to myslia)
Ľavá noha to musí s brzdou vedieť. Ak ju máš otupenú len vypínaním spojky, tak pri pokuse brzdiť si ľahko vytlčieš zuby na volante...
Kedysi som brzdu obsluhoval oboma nohami. Teraz to nejde, lebo brzdový pedál ti zoberie plyn... Dokonca raz sa mi tieto hrátky vyplatili aj na súčasnom aute. Noha mala fixované pravé koleno po operácii. Tak prvačka s funkčným členkom ovládala plyn a ľavá zdravá stíhala brzdu a spojku. Toto som vedel dopredu, že to zvládnem ale nedomyslel som to ceklom. Keď som nasupoval po operácii za volant v nemocnici, zistil som, že s vystretou nohou na plyne si nesadnem. Riť bola vysoko nad sedadlom. Tak som vymontoval opierky hlavy. S nimi pod riťou to ako tak šlo. potom som už jazdil na vankúšoch s hlavou pri plafóne.
Ja som sa v tom zdokonalil ked som mal firemne twingo, Po vlhkej noci mu tak hodinu zdochynal motor, ked klesli otacky pod 2000rpm a opatovny star bol skoro nemozny (len roztlacit). Tak som musel proste drzat plyn vzdy a lava noha riesila ostante. Dobry trening kazdy den cez celu BA do prace.
Nuž to je už trochu cez..
Za jazdy by si z auta nemal nič vyhadzovať. Ale viem, že sú medzi nami takí, čo vyhadzujú smerovky, rýchlosti, špaky a podobne
Však sa zamyslite. Kto to má po vás zbierať??
"Ano ale zasknute brzdy ktore nebrzdia som v zivote nevidel a normalne auto aj S120 ma vzdy dost silne brzdy na to aby zastavila aj pod plnym plynom."
A úplne by stačilo vyhodiť rýchlosť...
Na normalnom aute ako sa robilo do 2000 ano, ale motor pojde do obmedozvaca a aj tak este musis nejako zastavit.
Na epixlovine mozes vyhodit tak jedine seba a dufat, ze sa to vypne a zamkne, ked sa vzdialis od vozu.
Neviem ci vsetky ale vela modelov ma 4 motory na 4 kolesa. Ziadna prevodovka. Dokonca brzdia motrormi, ale neviem ci uz skusali aj uplne nahradit mechanicke brzdy len motormi. Dufam ze nie. Na to by mal byt zakon. Co nedokaze zastavit aj v pripade uplnom zlyhani vsetkeho, nema na ceste co robit. A hlavne ze bicykel musi mat 2 nezavisle brzdy. Auto zrejme nemusi mat ziadnu.
Uprimne na dilanici, ja nie. Volam zachranne zlozky za jazdy alebo z prveh odpoicvadla. Neviem urobit nic co by zabranilo tomu aby to dalsie auto zapichlo do mna. A pravidlo cislo 1. je nepridavat dalsich zranenycha a obete.
Ak by som z akychkolvek dovodov musel zastavit auto na dlanici, urychlene vystupujem a preliezam zvodidla do pola a stojim 100m od dianice minimalne.
Scarinko: čo teraz každý kto pojde okolo sa tam má zastaviť? Za chvíľu tam bude 10km zápcha. Jediné, čo sa tam dá robiť, spýtať sa robotníkov, či sú v poriadku a ak treba, tak im pomôcť a zavolať záchranku a to je všetko. Šoféra kamionu ak náhodou prežil, vyťahovať je šialenstvo, človek ho pri tom môže akurát tak doraziť.
Jano, to sú čisto alibistické výhovorky. K tomu vodičovi treba ísť a poskytnúť pomoc. Možno zastaviť krvácanie, možno niečo iné aby dočkal záchranárov.
Áno, nie je to jednoduché. Nie každý to zvládne. Sám neviem, či by som v takej skúške obstál. Ak nie, asi by som sa nevyhováral, že sa nedalo nič robiť, ale že som to nezvládol...
Predpokladam, ze kazde co ma nahon na vsetky 4 a je cisto elektricke. Robit to inak mi pride uz uplna blbost. Leda ze by chceli z obhoch svetov vybrat to najhorsie. Straty pri vyrobe el enegie a jej distribucii a skladovani doplnit este o straty v prevodovke a nahonoch. Ale ja tvorcom elektriciek nerozumiem, tak sa treba informovat u niekoho co vidi za tym e-nestastiami nejaku logiku. Elektricky mozu byt jedneho dna buducnost, ale studena fuzia a reaktor o velkosti bezneho spalovacieho motora musi pris skor.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Zartujes? Vsak si robis srandu ci upokojujes podvedomie ?
Ty si vies predstavit, ze vodic po dobu jazdy 1.8km omylom macka zly pedal ?
Chcem brzdit slaipnem na plyn, auto zrychli, ja chem ale brzdit tak stacim ten pedal este viac. Auto zase zrychli a ja urobim co ? Drzim tu nohu na zlom pedale az kym nemam 198km/h a potom namiesto pustenia plynu to nasmerujem do auta a steny v snahe zabrzdit ? Ten chlap bol byvaly profesionalny sofer a mam 55 rokov ziaden dement co si zmyli pedal.
A na videu v momente, kde sa snazi zastvit je vidno brzdove svetla.
BTW: ked si auto mysli (mylne) ze je stlaceny plyn a nie je stlacena brzda co asi bude nahrane v zazname vo vozidle Len to co auto mylne zosnima = Stlaceny ply a ziadna brzda. Na stastie, tie brzdove svtla zrejme idu nejko mimo riadiacu jednotku.
Ano ale zasknute brzdy ktore nebrzdia som v zivote nevidel a normalne auto aj S120 ma vzdy dost silne brzdy na to aby zastavila aj pod plnym plynom. Hold nove auta to obchadzaju odstavenim plynoveho pedalu pocas brdzenia. Jeden z dovodov preco take auto nechcm. Skuste si kazdy jeden ci viete drzat lavou nohou brzdu a parvou plyn a pod plynom brzdit . Alebo vam vypne plyn ked polozite nohu na brzdu. Ak vam odstavuje plyn je mozne ze mate poddimenzovane brzdy a auto pod plnym plnym by nezastavili. Zlata mechanika a hydraulika 2 okruhova,
Lava noha na brzde je cisty fail. Nastastie za mnou nic neslo a preto som to skusil ale bolo z toho akurat full brzdy a ja som sa skoro pototo.
Dvojkova fabia.
Kedysi som brzdu obsluhoval oboma nohami. Teraz to nejde, lebo brzdový pedál ti zoberie plyn... Dokonca raz sa mi tieto hrátky vyplatili aj na súčasnom aute. Noha mala fixované pravé koleno po operácii. Tak prvačka s funkčným členkom ovládala plyn a ľavá zdravá stíhala brzdu a spojku. Toto som vedel dopredu, že to zvládnem ale nedomyslel som to ceklom. Keď som nasupoval po operácii za volant v nemocnici, zistil som, že s vystretou nohou na plyne si nesadnem. Riť bola vysoko nad sedadlom. Tak som vymontoval opierky hlavy. S nimi pod riťou to ako tak šlo. potom som už jazdil na vankúšoch s hlavou pri plafóne.
BTW ocenujem tie super boty na vedenie vozidla
Inak ku komu by ste si radsej sadli do auta. K tomu chlapikovi ci k AI z Tesla .....
Zamna ten chlapik a kludne moze pri tom drzat aj mobil v ruke celou cestou na snehu.
edit: POZOR! vela aut nepocita s vodicom ale polovodicom ako som zmienil skor. Maju slabe brzdy a takto ich prehrejeto behom sekund a vysledok je ziadne brzdy. Najskor opatrne a zistitie si nieco o sovjom voze.
Je humorne kolko ludi tu vedie dalekosialhe debaty o tom ake super brzdu musi dat na MTB iducie 30-40km mimo premavku a ako tam vyrobca dava slabe a nedostatocne brzdy. Ale co maju na aute kde jazdia > 100km/h v premavke ani netusia a co im vyrobca zabali je pre nich viac ako dost (aspon si to myslia)
Kedysi som brzdu obsluhoval oboma nohami. Teraz to nejde, lebo brzdový pedál ti zoberie plyn... Dokonca raz sa mi tieto hrátky vyplatili aj na súčasnom aute. Noha mala fixované pravé koleno po operácii. Tak prvačka s funkčným členkom ovládala plyn a ľavá zdravá stíhala brzdu a spojku. Toto som vedel dopredu, že to zvládnem ale nedomyslel som to ceklom. Keď som nasupoval po operácii za volant v nemocnici, zistil som, že s vystretou nohou na plyne si nesadnem. Riť bola vysoko nad sedadlom. Tak som vymontoval opierky hlavy. S nimi pod riťou to ako tak šlo. potom som už jazdil na vankúšoch s hlavou pri plafóne.
Ja som sa v tom zdokonalil ked som mal firemne twingo, Po vlhkej noci mu tak hodinu zdochynal motor, ked klesli otacky pod 2000rpm a opatovny star bol skoro nemozny (len roztlacit). Tak som musel proste drzat plyn vzdy a lava noha riesila ostante. Dobry trening kazdy den cez celu BA do prace.
A úplne by stačilo vyhodiť rýchlosť...
Za jazdy by si z auta nemal nič vyhadzovať. Ale viem, že sú medzi nami takí, čo vyhadzujú smerovky, rýchlosti, špaky a podobne
Však sa zamyslite. Kto to má po vás zbierať??
Schvalne kolko vodicov zastavi
A úplne by stačilo vyhodiť rýchlosť...
Na normalnom aute ako sa robilo do 2000 ano, ale motor pojde do obmedozvaca a aj tak este musis nejako zastavit.
Na epixlovine mozes vyhodit tak jedine seba a dufat, ze sa to vypne a zamkne, ked sa vzdialis od vozu.
Neviem ci vsetky ale vela modelov ma 4 motory na 4 kolesa. Ziadna prevodovka. Dokonca brzdia motrormi, ale neviem ci uz skusali aj uplne nahradit mechanicke brzdy len motormi. Dufam ze nie. Na to by mal byt zakon. Co nedokaze zastavit aj v pripade uplnom zlyhani vsetkeho, nema na ceste co robit. A hlavne ze bicykel musi mat 2 nezavisle brzdy. Auto zrejme nemusi mat ziadnu.
Schvalne kolko vodicov zastavi
Uprimne na dilanici, ja nie. Volam zachranne zlozky za jazdy alebo z prveh odpoicvadla. Neviem urobit nic co by zabranilo tomu aby to dalsie auto zapichlo do mna. A pravidlo cislo 1. je nepridavat dalsich zranenycha a obete.
Ak by som z akychkolvek dovodov musel zastavit auto na dlanici, urychlene vystupujem a preliezam zvodidla do pola a stojim 100m od dianice minimalne.
Ktoré sériové autá majú 4 motory na 4 kolesá?
Áno, nie je to jednoduché. Nie každý to zvládne. Sám neviem, či by som v takej skúške obstál. Ak nie, asi by som sa nevyhováral, že sa nedalo nič robiť, ale že som to nezvládol...
Predpokladam, ze kazde co ma nahon na vsetky 4 a je cisto elektricke. Robit to inak mi pride uz uplna blbost. Leda ze by chceli z obhoch svetov vybrat to najhorsie. Straty pri vyrobe el enegie a jej distribucii a skladovani doplnit este o straty v prevodovke a nahonoch.