Uplne pochopiteľný primarny zamer - zamedzit predbiehaniu v tesnej blizkosti daneho miesta (ktory ale moze zle vypalit tym, ake ma vedlajsie dosledky)
Joe, predstav si tam 2 auta, nie cyklistu a auto.
Kenai,prvu vetu som akoze nevidel ... to nemyslis vazne, potom by musel aj kruhac dat v protismere alebo sa podla tvaru preradit v kruhaci ci tesne pred nim z protismeru
(a viac o tom ja nediskutujem)
Takéto vynucovanie zákazu predbiehania mi príde nebezpečné. Mimochodom, slušne mi to zdvihlo tep. Tam mi to ani tak neprišlo. Garmin doma napísal, že som mal nový max. tep 182 bpm. Predtým som mal najvyšší 175. Tak som si to pozrel kde som ho dosiahol a bolo to tam.
Na slusnych soferov to moze fungovať, hulvat ta ohrozí kdekolvek a tu este viac.
Btw,aj JOLI mas takyto podobny HR zaznam z vikendovej nehody?
U mna,kedysi davno,bol narast z relativne pokojoveho tepu o +30az35 pri neocakavanom zavaleni skrinkou...bez nasledkov;), nahodou som mal holter ci HRmerac.
[quote="@1896872"
Btw,aj JOLI mas takyto podobny HR zaznam z vikendovej nehody?
[/quote]
Žiaľ nie. Ale ak sa dočkáme možnosti vyselektovať video zo spomienok priamo zo šedého mozgového tkaniva, tak rád poskytnem.
tym som len chcel povedat (a len z osobnej skusenosti, bez googlenia prieskumov), ze pri/po necakanej stresovej situacii dokazu tepy vyletiet vyssie aj rychlejsie ako pri sporte ci fyzickej aktivite
;) tym som len chcel povedat (a len z osobnej skusenosti, bez googlenia prieskumov), ze pri/po necakanej stresovej situacii dokazu tepy vyletiet vyssie aj rychlejsie ako pri sporte ci fyzickej aktivite
Aha, už ti rozumiem. Ty si chcel tento záznam.
Nie, v tomto ťa sklamem, tep som mal cca 160 v čase tej nehody, ktorá ma tesne minula a ako som zastavil tak hneď padol na 140. Len pre predstavu, priemerný tep som mal za celý výjazd 165 a v stúpaní Karlovkou a Dúbravkou proti severozápadnému vetru bol konštantný 180-182, ešte ďaleko pred Marcheggom.
Kenai,prvu vetu som akoze nevidel ... to nemyslis vazne, potom by musel aj kruhac dat v protismere alebo sa podla tvaru preradit v kruhaci ci tesne pred nim z protismeru
(a viac o tom ja nediskutujem)
Pisal som vseobecne, tych umelych prekazok na ceste je neurekom vselikde. V AT ich maju na zaciatku a konci skoro kazdej dediny. Teda ak citas s porozumenim tak je lepsie predbiehat cez protismer ak neobmedzis ani neohrozis nikoho ako sa tlacit cez ostrovcek alebo cyklistu. Tipicky ked ta ten ostrovcek prekvapi v polke predbiehacieho manevru (chyba znacka, zakryte predchadzajucim autom, snehom...).
V AT maju aspon dost rozumu aby tam nebol obrubnik. Ale je tam pekne vidiet aj preco.Ti ich polovodoci sa akosi nezvladaju urzat na asfalte podla toho ako je to vyjazdene na oboch stranach To je zrejme aj dovod preco udrzuju taky odstup od cyklistov, proste nevedia odhadnut, kolko je tam miesta a aku sirku zabera ich auto
Na slusnych soferov to moze fungovať, hulvat ta ohrozí kdekolvek a tu este viac.
Slusny sofer co vie jazdit nepredbieha kde nevidi a nepotrebuje ani plnu ciaru, ani dvojitu plnu ciaru, ani zakaz predchadzat, ani ostrovcek. A hulvat ta ohrozi este viac, ako si spravne povedal.
Akurat v uplynuly vikend som niekomu hovoril, ako sa mi to paci a ako by som to chcel mat v kazdej dedine na Slovensku. Ja byvam v blizkosti zaciatku obce a tych prvych 100-200 metrov za znackou zaciatku obce tu NIKTO nejde 50, ani 60. Ked vstupujem do dediny a spomalujem este pred znackou, pravidelne ma arogantni soferi predbiehaju tak, ze to do dediny vpalia hadam aj stovkou. Nemame tu ziadny chodnik, ziadne verejne osvetlenie, ja (a dalsi) tam chodime bezne peso, behom alebo so psom.
Z mojho pohladu rovnako ako z pohladu vsetkych mojich sirsich susedov by sme takyto ostrovcek na zaciatku dediny velmi uvitali. Idealne teda na zaciatku kazdej dediny, aby to soferi aj ocakavali a neboli prekvapeni:)
Chapem, tiez ma stve ked mi niekto v uzavretom areali kde je 30km/h jazdi 60-70km/h Ale ako tu uz odznelo, hento nikoho nespomali. Uprimne ti poviem, ze sa tadial da ist 180-200km/h za tmy. Nepytaj sa ko to viem. Vodic co sa nevie okolo hentoho trafit v rychlosti cez 100 ma okamzite vratirt papiere, lebo nedava ziadnu zaruku, ze niekoho niekde nezrazi. Proste nevie dostatocne viest vozidlo. Je to o ludoch, hulvata nezastavis, jedine s pouzitim RPG. Jedine co sposobis je problem vsetkym slusnym, Rovnaka sporostost ako retarder.
Ja ale verim, ze to spektrum archetypov soferov je daleko pestrejsie nez len "slusni a hulvati". Myslim si, ze medzi nimi je velmi velka skala urovni spravania a sice to nevyriesi extremne pripady, tak velke mnozstvo soferov by to primalo spomalit.
Inu, niekto to uz predsa musel otestovat, zaujimalo by ma, ci maju k tomu nasi susedia spoza Moravy nejake signifikantne cisla.
Absolutne nesuhlasim Kenai s tvrdenim, ze to je zbytocne - rovnako ako retarder. Pripojim skusenosti z Norska - v kazdej dedine tu mas max. 30-40 speed limit, vsade mas asfaltove spomalovacie pasy (VSADE!) - ak mas znacku ze tam je limit 30, tak si mozes byt isty, ze tam tie retardery budu - a su urobene tak, ze ich nie vzdy uplne dobre vidis - asfalt na asfalte - ak tam ides 40, tak je ten retarder tak vysoky, ze ti na nom rozsrobuje auto.. Rovnako prechody pre chodcov - neexistuje aby niekto nezastavil chodcovi - brzdia VSETCI uz ked je chodec 5-10 m od prechodu - vsetko je to len o tom, ako su ti vodici vychovani, resp. o povahe kazdeho cloveka, nic viac, nic menej.
A nie nie, zle pises - nie vodic, ktory nevie trafit uzsi priestor v 100vke ma vratit papiere - papiere ma vratit ten, ktory ide v 50-zone dvojnasobnou rychlostou..
ja zase uplne nesuhlasim s tym, ze akakolvek cesta ma byt narocky stavana ako prekazkova draha, kde donutis soferov najvacsi pozor davat na to, ci niekde na nejakom skrytom spomalovaci, alebo inej feature necha napravu. Ale suhlasim s tym, ze je to o tom ako su ti vodici vychovani.
Nehovorim ze neprekracujem MPR nikdy a nikde. Na dialnici je podla mna 150 tacho idealna cestovna rychlost. Ale v meste/dedine davam pozor hlavne na ostatnych ucastnikov premavky. Preco? No jednoducho preto, ze hocijaka moja chyba mi moze dost posramotit moju zivotnu situaciu, uplne zbytocne. Plne si to uvedomujem a beriem za to zodpovednosť. Verim, ze to tak ma kazdy inteligentny clovek.
BTW: Taktiez sa v aute od isteho casu snazim krotit svoje emocie, ked mi v meste niekto nieco vyparati. Nejdem sa s nim hned pretekat, otvarat okienka a nadavat mu. V minulosti ked mi niekto napr. nedal prednost nadrzovku (co sa casto stava na sidliskach kde nie je dopravne znacenie), tak som sa vedel dost zlostit. Dnes to "hodim za hlavu" a nemyslim na to, pretoze ma to dost ma to rozptylovalo a v takom stave mozem nieco pos*at ja.
Co by som ale sprisnil su tresty prave za enormne prekrocenie MPR v obci. Za mna - ides 100 tam kde je 50? Okamzite na preskusanie a psychotesty a vobec by som sa s nim nebavil. A psychotesty a celkovo testy na vodicak by mohli byt ovela prisnejsie. Ja som kludne za to aby sa kazdy kazdych 5r preskusal. Sam si raz za cas nejake testy na internete porobim aby som si to refreshol.
gronkjear Pozri vo vsetko ma byt rovnovaha. Ak nie je vedie to k problemom. Nebudem sa vyjazdrovat k Norsku, bohuzial som tam nikdy nebol a ani to nemam nastudovane. Ale mysim si ze vytiahnut priklad z karjiny kde je uplne ina mentalita, ina zivotna uroven, ludia maju ine zaujmy, ine podmienky na ich ralizovanie je trocha zavadzajuce. Tiez ti mozem napisat ze ostrov Man do dnesneho dna nema rychlostne limity a nema o nic vacsiu nehodovost ako je inde, prave na opak.
Kazdy clovek vystoji iba urcite mnozstvo buzeracie, kym sa z neho stane arogantne bezohladne hovado. A kazdy ma tu uroven inde. Hlavny problem nie je kolko je kde retarderov, ale kolko ludi uz bolo dotlacenych za tuto hranocu. A tie retardery a rychlostne obmedznia upsesne pomahaju ludi postrkovat, aby im uz tie nervy pretiekli. Aj cez retarder to ide 180-200 km/h a tiez sa ma nepytaj ako to viem. Dokonca aj na obrubnik vies vyst v 45 stupnovom uhle v rychlosti nad 100 bez akehokolvek problemu. Dinamicke sili na pneumatike pod plynom ucinne chrania disk...
....
Co by som ale sprisnil su tresty prave za enormne prekrocenie MPR v obci. Za mna - ides 100 tam kde je 50? Okamzite na preskusanie a psychotesty a vobec by som sa s nim nebavil. A psychotesty a celkovo testy na vodicak by mohli byt ovela prisnejsie. Ja som kludne za to aby sa kazdy kazdych 5r preskusal. Sam si raz za cas nejake testy na internete porobim aby som si to refreshol.
Suhlasim zo vsetkym co pises, okrem obsahu citacie. Prekorocenie MPR nie je znamka nekompetentneho vodica alebo bezohladneho vodica. Su tisice pripadov kedy je to nie len v poriadku ale dokonca ziaduce ci nevyhnutne. Ani 200 v obci nie je samo o sebe problem, lebo exzistuju specialne bripady, kedy to moze byt OK. Cize nezovseobecnuj to. To ako rychlo auto ide, nema nic spolopcne s bezpecnostou, alebo nebezpecnopstou danej situacie. A ci je dane chovanie vodica bezpecne, alebo nie musi vediet posudit vodic aj bez tabule MPR ci zaciatok obce. A na to potrebuje schopnosti. Tie ale absentuju a su kompenzovane nejakymi donucovacimi prostriedkami.
Je to trocha ako zo psom.
Ked ma dobry vycvik, mozes ho pustit na volno a nebude nebezpecny ani sebe ani nikomu inemu. Pes stastny majitel stastny. Ak je to ale pes nevycviceny blbec, musis ho brzdit na voditku, okrikovat, mlatit a aj tak ti niekoho rafne, az sa odtrhne. A stat vychovava vodicov ako tych debilnych nevycvicenych psov, spagat a papek. A potom sa nesiha divit, co sa stane az spagat povoli.
Chapem, tiez ma stve ked mi niekto v uzavretom areali kde je 30km/h jazdi 60-70km/h Ale ako tu uz odznelo, hento nikoho nespomali. Uprimne ti poviem, ze sa tadial da ist 180-200km/h za tmy. Nepytaj sa ko to viem. Vodic co sa nevie okolo hentoho trafit v rychlosti cez 100 ma okamzite vratirt papiere, lebo nedava ziadnu zaruku, ze niekoho niekde nezrazi. Proste nevie dostatocne viest vozidlo. Je to o ludoch, hulvata nezastavis, jedine s pouzitim RPG. Jedine co sposobis je problem vsetkym slusnym, Rovnaka sporostost ako retarder.
Ked tu citam tie tvoje rozne vyjadrenia, tak jediny, kto by tu mal vratit papiere, si ty.
ja zase uplne nesuhlasim s tym, ze akakolvek cesta ma byt narocky stavana ako prekazkova draha, kde donutis soferov najvacsi pozor davat na to, ci niekde na nejakom skrytom spomalovaci, alebo inej feature necha napravu. Ale suhlasim s tym, ze je to o tom ako su ti vodici vychovani.
Jasne, chapem ako to myslis - pointa tych retarderov ani nie je v tom, ze su skryte a mas na ne davat pozor - naopak, ak je tam limit 40, tak su postavene tak, ze ked ides 40 a menej, tak s tym nie je problem, problem to zacina byt ked ides povedzme 50-60+.
Co by som ale sprisnil su tresty prave za enormne prekrocenie MPR v obci. Za mna - ides 100 tam kde je 50? Okamzite na preskusanie a psychotesty a vobec by som sa s nim nebavil.
Ale mysim si ze vytiahnut priklad z karjiny kde je uplne ina mentalita, ina zivotna uroven, ludia maju ine zaujmy, ine podmienky na ich ralizovanie je trocha zavadzajuce.
Co to meni na tom, ako sa ma vodic spravat pocas jazdy v neprehladnych usekoch, v obci, a pod.?
To ako rychlo auto ide, nema nic spolopcne s bezpecnostou, alebo nebezpecnopstou danej situacie.
Naozaj? To nie je pravda, objektivne..
A ci je dane chovanie vodica bezpecne, alebo nie musi vediet posudit vodic aj bez tabule MPR ci zaciatok obce. A na to potrebuje schopnosti.
Tabule ale predsa nemaju ucel ta "buzerovat", castokrat bez nich nemas ako vyhodnotit mozne nebezpecenstvo, trafit zaciatok obce s potencialne vyssim vyskytom pesich ludi, a i. Ked nemas dostatocne schopnosti, tak nemas jazdit nad ich ramec. A ako je to mozne usmernit casto jednym jedinym sposobom? Dopravnou znackou, spomalovacom, ostrovcekom, hocicim...
Ked tu citam tie tvoje rozne vyjadrenia, tak jediny, kto by tu mal vratit papiere, si ty.
Viez ze som o tom seriozne uvazoval. Lebo ma to uz fakt nebavi. Auta na na kkt, vodici na kkt, cesty na kkt, predpisy na kkt, a policajti tiez idu s dobou. Cista hlava XXII vsetci ma chcu zabit, pokutovat alebo priviest do blazinca. Na stastie uz velmi jazdit nemusim. A odjazdil som si svoje, kym to malo este uroven a dlo sa. Pekne cez milion km na 4 roznych autach 2 motorkach, jednom nakliadiaku. Bez jedinej nehody ci skodovej udalosti kde by som bol vinnik. Vsetky skodove udalosi kde figuruje moje meno boli pri rychlosti mojho vozidla 0. Pre nechapavych nikto drbol do mna ked som ja uz davno stal. Kiez by som bol ja najvecsi problem nasich ciest.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Uplne pochopiteľný primarny zamer - zamedzit predbiehaniu v tesnej blizkosti daneho miesta (ktory ale moze zle vypalit tym, ake ma vedlajsie dosledky)
Joe, predstav si tam 2 auta, nie cyklistu a auto.
Kenai,prvu vetu som akoze nevidel ... to nemyslis vazne, potom by musel aj kruhac dat v protismere alebo sa podla tvaru preradit v kruhaci ci tesne pred nim z protismeru
(a viac o tom ja nediskutujem)
Rawcliffe Road ako ma byt
Btw,aj JOLI mas takyto podobny HR zaznam z vikendovej nehody?
U mna,kedysi davno,bol narast z relativne pokojoveho tepu o +30az35 pri neocakavanom zavaleni skrinkou...bez nasledkov;), nahodou som mal holter ci HRmerac.
No keďže okolo tej dediny je široko ďaleko rovina, takto ma nikdy nenapadlo sa na to pozerať. Ale dáva to zmysel
Btw,aj JOLI mas takyto podobny HR zaznam z vikendovej nehody?
[/quote]
Žiaľ nie. Ale ak sa dočkáme možnosti vyselektovať video zo spomienok priamo zo šedého mozgového tkaniva, tak rád poskytnem.
Aha, už ti rozumiem. Ty si chcel tento záznam.
Nie, v tomto ťa sklamem, tep som mal cca 160 v čase tej nehody, ktorá ma tesne minula a ako som zastavil tak hneď padol na 140. Len pre predstavu, priemerný tep som mal za celý výjazd 165 a v stúpaní Karlovkou a Dúbravkou proti severozápadnému vetru bol konštantný 180-182, ešte ďaleko pred Marcheggom.
(a viac o tom ja nediskutujem)
Pisal som vseobecne, tych umelych prekazok na ceste je neurekom vselikde. V AT ich maju na zaciatku a konci skoro kazdej dediny. Teda ak citas s porozumenim tak je lepsie predbiehat cez protismer ak neobmedzis ani neohrozis nikoho ako sa tlacit cez ostrovcek alebo cyklistu. Tipicky ked ta ten ostrovcek prekvapi v polke predbiehacieho manevru (chyba znacka, zakryte predchadzajucim autom, snehom...).
V AT maju aspon dost rozumu aby tam nebol obrubnik. Ale je tam pekne vidiet aj preco.Ti ich polovodoci sa akosi nezvladaju urzat na asfalte podla toho ako je to vyjazdene na oboch stranach
Slusny sofer co vie jazdit nepredbieha kde nevidi a nepotrebuje ani plnu ciaru, ani dvojitu plnu ciaru, ani zakaz predchadzat, ani ostrovcek. A hulvat ta ohrozi este viac, ako si spravne povedal.
Z mojho pohladu rovnako ako z pohladu vsetkych mojich sirsich susedov by sme takyto ostrovcek na zaciatku dediny velmi uvitali. Idealne teda na zaciatku kazdej dediny, aby to soferi aj ocakavali a neboli prekvapeni:)
Inu, niekto to uz predsa musel otestovat, zaujimalo by ma, ci maju k tomu nasi susedia spoza Moravy nejake signifikantne cisla.
A nie nie, zle pises - nie vodic, ktory nevie trafit uzsi priestor v 100vke ma vratit papiere - papiere ma vratit ten, ktory ide v 50-zone dvojnasobnou rychlostou..
Nehovorim ze neprekracujem MPR nikdy a nikde. Na dialnici je podla mna 150 tacho idealna cestovna rychlost. Ale v meste/dedine davam pozor hlavne na ostatnych ucastnikov premavky. Preco? No jednoducho preto, ze hocijaka moja chyba mi moze dost posramotit moju zivotnu situaciu, uplne zbytocne. Plne si to uvedomujem a beriem za to zodpovednosť. Verim, ze to tak ma kazdy inteligentny clovek.
BTW: Taktiez sa v aute od isteho casu snazim krotit svoje emocie, ked mi v meste niekto nieco vyparati. Nejdem sa s nim hned pretekat, otvarat okienka a nadavat mu. V minulosti ked mi niekto napr. nedal prednost nadrzovku (co sa casto stava na sidliskach kde nie je dopravne znacenie), tak som sa vedel dost zlostit. Dnes to "hodim za hlavu" a nemyslim na to, pretoze ma to dost ma to rozptylovalo a v takom stave mozem nieco pos*at ja.
Co by som ale sprisnil su tresty prave za enormne prekrocenie MPR v obci. Za mna - ides 100 tam kde je 50? Okamzite na preskusanie a psychotesty a vobec by som sa s nim nebavil. A psychotesty a celkovo testy na vodicak by mohli byt ovela prisnejsie. Ja som kludne za to aby sa kazdy kazdych 5r preskusal. Sam si raz za cas nejake testy na internete porobim aby som si to refreshol.
Kazdy clovek vystoji iba urcite mnozstvo buzeracie, kym sa z neho stane arogantne bezohladne hovado. A kazdy ma tu uroven inde. Hlavny problem nie je kolko je kde retarderov, ale kolko ludi uz bolo dotlacenych za tuto hranocu. A tie retardery a rychlostne obmedznia upsesne pomahaju ludi postrkovat, aby im uz tie nervy pretiekli. Aj cez retarder to ide 180-200 km/h a tiez sa ma nepytaj ako to viem. Dokonca aj na obrubnik vies vyst v 45 stupnovom uhle v rychlosti nad 100 bez akehokolvek problemu. Dinamicke sili na pneumatike pod plynom ucinne chrania disk...
Co by som ale sprisnil su tresty prave za enormne prekrocenie MPR v obci. Za mna - ides 100 tam kde je 50? Okamzite na preskusanie a psychotesty a vobec by som sa s nim nebavil. A psychotesty a celkovo testy na vodicak by mohli byt ovela prisnejsie. Ja som kludne za to aby sa kazdy kazdych 5r preskusal. Sam si raz za cas nejake testy na internete porobim aby som si to refreshol.
Suhlasim zo vsetkym co pises, okrem obsahu citacie. Prekorocenie MPR nie je znamka nekompetentneho vodica alebo bezohladneho vodica. Su tisice pripadov kedy je to nie len v poriadku ale dokonca ziaduce ci nevyhnutne. Ani 200 v obci nie je samo o sebe problem, lebo exzistuju specialne bripady, kedy to moze byt OK. Cize nezovseobecnuj to. To ako rychlo auto ide, nema nic spolopcne s bezpecnostou, alebo nebezpecnopstou danej situacie. A ci je dane chovanie vodica bezpecne, alebo nie musi vediet posudit vodic aj bez tabule MPR ci zaciatok obce. A na to potrebuje schopnosti. Tie ale absentuju a su kompenzovane nejakymi donucovacimi prostriedkami.
Je to trocha ako zo psom.
Ked ma dobry vycvik, mozes ho pustit na volno a nebude nebezpecny ani sebe ani nikomu inemu. Pes stastny majitel stastny. Ak je to ale pes nevycviceny blbec, musis ho brzdit na voditku, okrikovat, mlatit a aj tak ti niekoho rafne, az sa odtrhne. A stat vychovava vodicov ako tych debilnych nevycvicenych psov, spagat a papek. A potom sa nesiha divit, co sa stane az spagat povoli.
Ked tu citam tie tvoje rozne vyjadrenia, tak jediny, kto by tu mal vratit papiere, si ty.
Jasne, chapem ako to myslis - pointa tych retarderov ani nie je v tom, ze su skryte a mas na ne davat pozor - naopak, ak je tam limit 40, tak su postavene tak, ze ked ides 40 a menej, tak s tym nie je problem, problem to zacina byt ked ides povedzme 50-60+.
Co to meni na tom, ako sa ma vodic spravat pocas jazdy v neprehladnych usekoch, v obci, a pod.?
Naozaj? To nie je pravda, objektivne..
Tabule ale predsa nemaju ucel ta "buzerovat", castokrat bez nich nemas ako vyhodnotit mozne nebezpecenstvo, trafit zaciatok obce s potencialne vyssim vyskytom pesich ludi, a i. Ked nemas dostatocne schopnosti, tak nemas jazdit nad ich ramec. A ako je to mozne usmernit casto jednym jedinym sposobom? Dopravnou znackou, spomalovacom, ostrovcekom, hocicim...
Viez ze som o tom seriozne uvazoval. Lebo ma to uz fakt nebavi. Auta na na kkt, vodici na kkt, cesty na kkt, predpisy na kkt, a policajti tiez idu s dobou. Cista hlava XXII vsetci ma chcu zabit, pokutovat alebo priviest do blazinca. Na stastie uz velmi jazdit nemusim. A odjazdil som si svoje, kym to malo este uroven a dlo sa. Pekne cez milion km na 4 roznych autach 2 motorkach, jednom nakliadiaku. Bez jedinej nehody ci skodovej udalosti kde by som bol vinnik. Vsetky skodove udalosi kde figuruje moje meno boli pri rychlosti mojho vozidla 0. Pre nechapavych nikto drbol do mna ked som ja uz davno stal. Kiez by som bol ja najvecsi problem nasich ciest.