Nezdá sa mi, že by FOX 36 mal nejaký problém s mazaním. V časti tlmiča veľkorysých 40ml oleja v časti vzduchu solídnych 20ml. Skôr by som povedal, že či sú správne namazané vrchné guferá. Videl som na nejakej vidle, že tieto guferá boli jednak originálne SKF a jednak bez vazelíny vo vnútri. SKF púzdra oproti napr. Racingbross dokážu dnu pustiť určité nečistoty, ktoré sa majú zachytiť práve na spomínanej vazelíne a následne potom nehrozia na nohe nalepené čierne fľaky z tesnení. Cez vnútorné púzdra aj keď sú tesné, tak
olej by sa ku krúžkom mal dostať, lebo sú v nich na to vytvorené kanály. Celkovo je to ale vidla za 1500 eur a aby fungovala citlivejšie, tak je potrebné na nej urobiť isté úpravy na vzduchovej časti za ďalších 120-200 eur. Takže preto som zohnal Manitou Mezzer , ktorý má všetky úpravy už výroby plus má ďalšie veci oproti FOX navyše za polovičnú cenu....
Olej v teleskopke ako sa tu spomína mám, ale nie vo FOxke - tá aktuálne už prestala chodiť a musím ju rukou vyťahovať už od spodu, ale má asi 3-4 sezóny...2 moje a predtým neviem koľko...ale spomínaný olej mám spolu s vazelínou v
sedlovke OneUP...výsledok je taký, že nečistoty a kondenzovaná vlhkosť vnútri pôsobia tak ako aj keby tam bola len vazelína, ale
sedlovka je na úvod po servise omnoho lepšia a ide hladšie ako spomínaný FOX, ale .....Ale ten olej sa postupne cyklovaním dostane dolu a treba to servisovať opäť...čiže to vyzerá tak 1x za mesiac robiť. Samozrejme ten olej sa tam len prstom nanesie na piestnicu, olejová náplň tam nemá možnosť byť , pretože sedlovka je zdola otvorená.