Už pochop že sú len bikeri a biky. A potom na opačnom póle vy - vozičkári, barličkári , motorkári a motorky s ľudskou prípomocou, kosačky, šijacie stroje na ktorých sa veziete. Tak ako viagra je prípomoc
Na vás sedí tento vtip: -frajerka hovorí chalanovi: už mi ide na nervy tvoja lenivosť, zbaľ si kufre a padaj. On : ty ma pobaľ
čiže kosíš výhradne kosou, vŕtaš kolovrátkom, brúsiš pilníkom, nepoužívaš auto a všade chodíš pešo atď. atď. atď. dennodenne si všetci uľahčujeme život motormi na X spôsobov, ale motor v bicykli je problém
Ano, motor v bicykli je problem.
Potom to uz nie je bicykel, ale motorbicykel, motorka, e-bike. Nazvi ako chces, ale netvrd, ze je to 'bicykel' a odlisuj/porovnavaj v svojej kategorii. Take zlozite? Ci aj rozmyslanie si treba uľahčovať?
Ja si tu tiez trocha pofrflem. Jazdim si pre radost dole aj hore kopcom ma to bavi aj po lese aj po strku a ceste. Aktualne Enduro je namotavka tak k bio enduru som si kupil aj ebike endurko. Nech mam reku lanovku pod zadkom. Ako vsetko dobre, pomaha to do kopca a tak, ale ked som isiel sparovat aplikaciu v mobile s motorom skoro ma porazilo, ja ze to je pokazene a ono sa to naozaj 5 minut zapina a paruje... A obcas to celé spadne. Ukazovateľ batérie 5 paličiek v roku 2023?!? Este to hocikedy ukazuje ze dve palicky a zrazu jedna cervena! Hned na druhom vyjazde som isiel stojky uplne bez motora na 26kg ebiku s DH plastami ktore maju vyse 1,3kg kazdy. Skoro ma porazilo. V zivote som sa tak neznicil. To si uz to Shimano myslia, ze sme fakt sprosti? Mam EP8 motor a pripada mi to ako nejaka beta verzia. Nehovorim o tom ze CTM switch pro sa cely rozpada za jazdy lebo niekto v CTM nevidel lepidlo na zavity a momentak! Dnes som bol na bio gravli 70km co by ta elektricka nedala ani v eko rezime. A pri 25km za hodinu mi to nevyhadzovalo tu pripecenu kotvu/limiter. Islo to aj 30 aj 50km a bolo to bezpecne.
ďalší dôvod prečo nechcem takú rárohu,riešiť aplikácie,spárovanie,paličky na baterke, pomaly budete musieť mať povinné pripojenie k internetu aby vám tie črepy fungovali 😂
Práve som zistil že mnohí biobikeri sú problémoví ľudia. Hľadajú problémy aj tam kde niesú. Ešte som nevidel názor e-bikera, ktorý by hejtoval biobikerov. My vás tolerujeme a aj chápeme. Dokonca vás máme radi. A vôbec nám nevadí že lepšie športujete, máte výbornú kondičku, že sa precízne obliekate, že... atď....
Možno keby ste brali ebikerov ako výzvu k zvýšeniu výkonu hlavne v stúpaniach, malo by to pozitívny vplyv na vašu športovú morálku. To čo vás ničí sú negatívne myšlienky a posmešný prejav na ebikerov, To vám uberá silu a sami seba zosmiešňujete. Je dôležité okrem tréningu tela nezabúdať na tréning mysle. Potom bude všetko v rovnováhe.
však aj ja mám rád e-bikerov,aj ich beriem ako výzvu v stúpaniach,hlavne mladé baby ak idú do kopca, rád sa za nimi veziem ,ak pravda nejdu pomalšie ako viem ísť ja 😋
Clovece lezies do temy, v ktorej len provokujes a vypisujes pichoviny a este sa ohanaj toleranciou kazdopadne si tu spravne, je to tema presne o tebe, tvoje ego tu priam kypi
Aj tak je to o tom, že väčšina ľudí má ebike ako prvú vec v živote (na jazdenie mimo nutnej dopravy po meste) a nemajú ho s čím porovnať. Tých 8km po rovnej asfaltke do najbližšej krčmy by zvládli aj na lacnejšom a ľahšom bicykli. Druhá stránka veci je, že ak by tam ten motor nebol, tak by ich ani nenapadlo sa o jazdenie zaujímať. Stačilo by im lacno predať 15,7kg trek ecaliber 9,9, bez motora, obuť mu tenšie hladšie plášte a dať tam falošný displej, ktorý by sa zapínal pri rozbehu a nedal by sa pri jazde vypnúť. Stále by to malo vzhľad ebiku, ale malo to 12kg. Tak by si pochvaľovali, že ich to vezie...
Aj tak na tých ebikoch dychčia a v miernom kopčeku zosadajú. Rok predtým na klasickom bicykli s 3x9 prevodmi a s reťazou do kríža (nemohol som sa na to pozerať) ženská dychčala po rovnej ceste a točila aspoň 110/min. Nedivím sa, že po 5km bola viac unavená než deti. Vôbec ju nenapadlo preradiť si aspoň na stredný prevodník. Mala zaradený vpredu malý, vzadu malý. To je tak, keď jazdí len 2x za rok, keď mesto robí spoločný pojazd s gulášom doprevádzaný políciou. A na to si kúpi za 3100€ 25kg ebike.
Tým že módna novinka navnadila do lesa masu necyklistov bez technickej skúsenosti a bez cykloetikety, to kazí dobré meno celej cyklistike a slušní sa snažia na to poukázať. Ebiker to však pokladá za hejt.
Keď ide rozdrapiť tučného s domrvenými kolenami, že sa mu biobikeri smejú a snaží sa presádzať ebike ako dobrú vec vieme prižmúriť oči. Nie však u tých, čo podporujú jeho prečipovanie. Už teraz je kopec nehôd na ebikoch. Dať u nás tých amerických 32km/h ako legálnych, nehôd by bolo ešte viac. V USA ich používajú na bežnú dopravu po ceste a nie v lese. V teréne tam jazdia jazdci so skúsenosťami, nie masy dôchodkýň s vnúčatami po hrádzi. To hlavne u nás je taký ebike boom a títo necyklisti naobliekaní v dresoch TdF bez prilby, sú rozlezení po celej šírke cesty a v strede trailu si robia selfíčka a žiadna slušnosť keď chce niekto prejsť okolo.
Fandím výrobcom, že sa snažia sťažiť prečipovanie, keď to naši kompetentní nepostihujú. Keď sa chce niekto vyriadiť na výkonnom stroji, nech si opatrí značky a zaplatí poistku. Aj Martin spomenul vo videu, ako ľudia preskočili cykloškolu a vidieť v Alpách ako sa boja zjazdovať a ovládať ten ebike. Do kopca tých 25km/h kľudne stačí. Že je to po asfaltke málo? Tak nech jazdí na klasickom bicykli, alebo so značkami.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Na vás sedí tento vtip: -frajerka hovorí chalanovi: už mi ide na nervy tvoja lenivosť, zbaľ si kufre a padaj. On : ty ma pobaľ
čiže kosíš výhradne kosou, vŕtaš kolovrátkom, brúsiš pilníkom, nepoužívaš auto a všade chodíš pešo atď. atď. atď. dennodenne si všetci uľahčujeme život motormi na X spôsobov, ale motor v bicykli je problém
Potom to uz nie je bicykel, ale motorbicykel, motorka, e-bike. Nazvi ako chces, ale netvrd, ze je to 'bicykel' a odlisuj/porovnavaj v svojej kategorii. Take zlozite? Ci aj rozmyslanie si treba uľahčovať?
a predná brzda vpravo je super ak Ti šlohnú bajk
To je boží trest,zato že si chcel predbiehat biobikerov hore kopcom?
😉
https://youtu.be/VMinwf-kRlA
Priam cyklistika 😉
Možno keby ste brali ebikerov ako výzvu k zvýšeniu výkonu hlavne v stúpaniach, malo by to pozitívny vplyv na vašu športovú morálku. To čo vás ničí sú negatívne myšlienky a posmešný prejav na ebikerov, To vám uberá silu a sami seba zosmiešňujete. Je dôležité okrem tréningu tela nezabúdať na tréning mysle. Potom bude všetko v rovnováhe.
to je akoby recidivista toleroval ludi ktori dodrzuju zakony
Aj tak na tých ebikoch dychčia a v miernom kopčeku zosadajú. Rok predtým na klasickom bicykli s 3x9 prevodmi a s reťazou do kríža (nemohol som sa na to pozerať) ženská dychčala po rovnej ceste a točila aspoň 110/min. Nedivím sa, že po 5km bola viac unavená než deti. Vôbec ju nenapadlo preradiť si aspoň na stredný prevodník. Mala zaradený vpredu malý, vzadu malý. To je tak, keď jazdí len 2x za rok, keď mesto robí spoločný pojazd s gulášom doprevádzaný políciou. A na to si kúpi za 3100€ 25kg ebike.
Tým že módna novinka navnadila do lesa masu necyklistov bez technickej skúsenosti a bez cykloetikety, to kazí dobré meno celej cyklistike a slušní sa snažia na to poukázať. Ebiker to však pokladá za hejt.
Keď ide rozdrapiť tučného s domrvenými kolenami, že sa mu biobikeri smejú a snaží sa presádzať ebike ako dobrú vec vieme prižmúriť oči. Nie však u tých, čo podporujú jeho prečipovanie. Už teraz je kopec nehôd na ebikoch. Dať u nás tých amerických 32km/h ako legálnych, nehôd by bolo ešte viac. V USA ich používajú na bežnú dopravu po ceste a nie v lese. V teréne tam jazdia jazdci so skúsenosťami, nie masy dôchodkýň s vnúčatami po hrádzi. To hlavne u nás je taký ebike boom a títo necyklisti naobliekaní v dresoch TdF bez prilby, sú rozlezení po celej šírke cesty a v strede trailu si robia selfíčka a žiadna slušnosť keď chce niekto prejsť okolo.
Fandím výrobcom, že sa snažia sťažiť prečipovanie, keď to naši kompetentní nepostihujú. Keď sa chce niekto vyriadiť na výkonnom stroji, nech si opatrí značky a zaplatí poistku. Aj Martin spomenul vo videu, ako ľudia preskočili cykloškolu a vidieť v Alpách ako sa boja zjazdovať a ovládať ten ebike. Do kopca tých 25km/h kľudne stačí. Že je to po asfaltke málo? Tak nech jazdí na klasickom bicykli, alebo so značkami.