Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
koniec televízorov v autách? ono sa asi ani nič iné čakať asi nedalo, keď to zas vyhnali do extrému, že čím viac a väčších displejov, tým viac adidas... ja osobne na nočnú jazda mám najradšej všetko vypnuté a aj jas prístrojovky stiahnutý na minimum... https://www.auto.cz/sef-bmw-veri-ze-velke-displeje-z-aut-brzy-zmizi-147301
prší, tak čítam, občas to tu dosahuje kvalitku elektrohejterov
odporcovia 4x4, ktorí pravdepodobne nikdy nešoférovali 4x4 "odborne" radia prečo to nie je dobré,
alebo, prečo to nepotrebujú, ale pobavil som sa, radšej ani nebudem prispievať
(prvé 4x4 som si kúpil v 1999, odvtedy som nemal iné auto)
MIER, nech večne žije 4x4 a e-bike
Akurat, ze zmiznu z pristrojoviek, pripadne z oblasti laktovej opierky a presunu ich do celneho skla - vid novy koncept predstaveny pred par dnami. Hold digitalne sluzby zacali zarabat viacej ako vyroba/ vyvoj samotneho auta😂 ked to takto pojde dalej, budeme jazdit na "amerikach" s v8 motormi a nie na bmw ...
koniec televízorov v autách? ono sa asi ani nič iné čakať asi nedalo, keď to zas vyhnali do extrému, že čím viac a väčších displejov, tým viac adidas... ja osobne na nočnú jazda mám najradšej všetko vypnuté a aj jas prístrojovky stiahnutý na minimum... https://www.auto.cz/sef-bmw-veri-ze-velke-displeje-z-aut-brzy-zmizi-147301
K tej štvorkolke - išiel som s kamarátom na huby na mojej oktávke, došli sme na lúčku pred lesom, a zastal som -lúčka bola zarosená s veľmi miernym stúpaním.
kamarát - majiteľ forestera hovorí, prejdi po lúčke až k lesu, ja som sa začal smiať a pustil ho k volantu,
nevedel pochopiť, prečo sa nevie ani pohnúť, keďže s foresterom prejde aj celý ten les
Tak ako sa predokolky/zadokolky nesprávajú všetky rovnako (rozloženie hmotnosti, typ zadnej nápravy, samosvor a pod.), tak ani 4-kolky nemajú všetky rovnaké jazdné vlastnosti (na báze predného alebo zadného náhonu, permanentné atď.) a sú medzi nimi rozhodne väčšie rozdiely než medzi pohonmi jednej nápravy. Najlepšie je vyskúšať si na vlastnej koži viaceré koncepcie. Každopádne, ak niekto potrebuje univerzálne a "všeschopné" auto, nikto nemôže vyvrátiť fakt, že sa v takom prípade jedná o 4x4. Aby som prispel adekvátne tomuto vláknu, pridávam 2 autá, ktoré z mojej "garáže" už nepôjdu preč, lebo sú v mojich očiach najlepšie v danej kategórii, do ktorej patria.
Nedávno som na jednom fóre hľadal inšpiráciu na zaujímavé nie celkom bežné svižné auto. Dobrá polovica rád bola Škoda Octavia RS, alebo TDI, samozrejme kombi, lebo čo ak sa budem sťahovať, alebo pôjdem do Chorvátska, najlepšie 4x4, prípadne Passat, to isté, či Superb. Pritom som jasne uviedol, že tieto autá proste nie. Som zadal, že to má byť menšie auto, svižné, kufor neriešim, 2-4 miestne... Asi toľko, prečo všade 4x4... Asi aby bola polovica ľudí rýchlejšia v podzemnej garáži nákupného centra... Samozrejme nič v zlom...
Porsche Cayman /S sa da kupit do 35 celkom na pohodu v dobrom stave keby si chcel. Sice su to 15r masiny, ale to bezny sused vediet nemusi ani nebude neni to uplne bezne ma nestarnuci nadcasovy dizajn a drzi si to cenu jak svina. Celkom splni zadanie.
Este viac drzi cenu 911, ale v dobrom stave pod 50 nekupis. Na druhu stranu o 30r za nu kupis deckam byt ak ju niekde nevyvesis.
Porsche je super, len kto to bude servisovať? Navyše už len samotná cena auta je mimo rozpočet. Keby som mal 50 000€, tak si kupujem byt a nehľadám auto na štýl Ford Fiesta ST150, Clio RS 172 po niečo na štýl Legacy IV, BMW e90/91 tak do 5000€
Inak ďakujem za radu, ale preferujem skôr nenápadnejšie autá schopné jazdiť svižnejšie.
otvárať dvere ako zviera ako v tom článku, tak v BA by som už dávno nemal dvere
ako isto to niekomu platí, ale kto otvorí bez kuknutia do spätného, ten sa nekukne ani keby sedel na otočnej stoličke
Ja osobne hlásim aj cestujúcim či môžu vystúpiť
Za mňa nepraktické sa na to spoľahnúť, stačí, že by za mnou stala nejaká veľká krabica 4kolesova a pri rýchlosti biku by som ho mohol nabrať
Porsche Cayman /S sa da kupit do 35 celkom na pohodu v dobrom stave keby si chcel. Sice su to 15r masiny, ale to bezny sused vediet nemusi ani nebude neni to uplne bezne ma nestarnuci nadcasovy dizajn a drzi si to cenu jak svina. Celkom splni zadanie.
Este viac drzi cenu 911, ale v dobrom stave pod 50 nekupis. Na druhu stranu o 30r za nu kupis deckam byt ak ju niekde nevyvesis.
Dal som sem nedavno video z YouTube o servise RS6 a SQ7. Prejdu chute kupovat taketo speky. Tie ceny za servis su super vysoke. A take auto ani hocikto opravit nezvladne, aby to bolo kvalitne.
ano, velky servis kde musi motor von na RS6 a SQ7 pyta velky budget. ale to co si od chlapcov od VAG technic videl neni uplne pravidlom.
4.0 tdi je proste problem sam o sebe to nikto sudny nekupi.
4.0 tfsi neni taka pohroma ale clovek to musi servisovat pravidelne a davat tomu co to pyta. to co im prislo do servisu a co si videl je stav ktory nie je prilis lichotivy, hlavne cosi hovori o majitelovi. Ze na take auto nema.
je pravda, ze treba mat vzdy zhruba 10k-15k v zalohe na servis.
Ale kto chce o*****...
ale vacsina ich videjok neni len koli zlemu servisu,,, napr tie vahatka ci co to je co otvaraju ventily a sypu sa z nich loziska je vyrobna vada:) ale zase si myslim, ze najazdit na tom 150tis na takom aute a dat do servisu par tisic a ides zase 150tis nem take zle:) pri cene tych aut..
samozrejme ak to kupi dakto jazdene a ma ledva na benzin tak ho oprava potom pekne skasiruje.,.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.motorbiscuit.com/always-open-car-door-right-hand/
https://autobild.pluska.sk/poradca/dvere-vodica-ste-nemali-otvarat-lavou-rukou-dovod-je-logickejsi-ako-mohlo-zdat
odporcovia 4x4, ktorí pravdepodobne nikdy nešoférovali 4x4 "odborne" radia prečo to nie je dobré,
alebo, prečo to nepotrebujú, ale pobavil som sa, radšej ani nebudem prispievať
(prvé 4x4 som si kúpil v 1999, odvtedy som nemal iné auto)
MIER, nech večne žije 4x4 a e-bike
kamarát - majiteľ forestera hovorí, prejdi po lúčke až k lesu, ja som sa začal smiať a pustil ho k volantu,
nevedel pochopiť, prečo sa nevie ani pohnúť, keďže s foresterom prejde aj celý ten les
To by som nemal srandu z kamoša
Este viac drzi cenu 911, ale v dobrom stave pod 50 nekupis. Na druhu stranu o 30r za nu kupis deckam byt ak ju niekde nevyvesis.
Inak ďakujem za radu, ale preferujem skôr nenápadnejšie autá schopné jazdiť svižnejšie.
https://www.motorbiscuit.com/always-open-car-door-right-hand/
https://autobild.pluska.sk/poradca/dvere-vodica-ste-nemali-otvarat-lavou-rukou-dovod-je-logickejsi-ako-mohlo-zdat
ako isto to niekomu platí, ale kto otvorí bez kuknutia do spätného, ten sa nekukne ani keby sedel na otočnej stoličke
Ja osobne hlásim aj cestujúcim či môžu vystúpiť
Za mňa nepraktické sa na to spoľahnúť, stačí, že by za mnou stala nejaká veľká krabica 4kolesova a pri rýchlosti biku by som ho mohol nabrať
Ale schválne vyskúšam ak nezabudnem
Este viac drzi cenu 911, ale v dobrom stave pod 50 nekupis. Na druhu stranu o 30r za nu kupis deckam byt ak ju niekde nevyvesis.
Dal som sem nedavno video z YouTube o servise RS6 a SQ7. Prejdu chute kupovat taketo speky. Tie ceny za servis su super vysoke. A take auto ani hocikto opravit nezvladne, aby to bolo kvalitne.
4.0 tdi je proste problem sam o sebe to nikto sudny nekupi.
4.0 tfsi neni taka pohroma ale clovek to musi servisovat pravidelne a davat tomu co to pyta. to co im prislo do servisu a co si videl je stav ktory nie je prilis lichotivy, hlavne cosi hovori o majitelovi. Ze na take auto nema.
je pravda, ze treba mat vzdy zhruba 10k-15k v zalohe na servis.
Ale kto chce o*****...
samozrejme ak to kupi dakto jazdene a ma ledva na benzin tak ho oprava potom pekne skasiruje.,.