nedalo mi to sem nedat ked som zbadal ten dalsi Petov super vysledok...klobuk dolu a dufam ze mu to bude aj nadalej jazdit.
myslim ze v tejto teme mozeme rozoberat vsetko co sa tyka pretekov kde sa objavia nase nadeje
posledný komentár: 2. 9. 2025 o 13:24
že si to ty tak ti to vysvetlím - po dvoch hodinách jazdy v Z2 máš iné pocity ako po šiestich hodinách takže je iná
vysvetlenie na urovni hrdo odborne slusne
Otazne je ci ma na strave dobre nastavene zony HR alebo len nejak aby bolo. Z2 od 112 sa mi nejak nezda.
Z2 je Z2 a to je jedno koľko máš wattov na kilo...unavis sa tak isto 😉
"Rather shortly after the finish of one of the world’s most famous and infamous cycling races, Wurf put on his running shoes to complete a half marathon. Paris-Roubaix covered a distance of 262 kilometers; the race was completed by Wurf at an average of over 42 kilometers per hour. His run afterwards was at a very high pace as well: with an average speed of 4:06 minutes per kilometer and three kilometers in about 3:45 minutes per kilometer, the run was serious.
"
si nečítal čo som písal o pulzoch ? nemôžeš z nich veľmi usudzovať o únave - kto ako tvrdo makal, o veľkosti bolesti, únavy, je rozdiel ked ideš Z4 podľa pulzov odpočinutý alebo v plnom záprahu ako napr. cyklisti jazdiaci každý den - a to nie len turistiku, Z4 vytočiť v dlhodobej únave - po x dňoch, týždňoch permanentného zaťažovania je náročnejšie ako odpočinutý, a tí najlepší chodia preteky z ,,plného tréningu,, nemôžu si dat pred každými pretekami 5 dni oraz lebo pri 10 pretekoch za dva mesiace by im veľmi klesla trénovanosť, podstatný je veľký výkon ktorý je aj pri menších pulzoch - ten hovorí o bolesti, kto ako tvrdo na Roubaix, ... makal, tí čo idú grand tour na celkové poradie majú preto aj menej pretekových dní - aby im nekleslo FTP v dôsledku celkovej menšej záťaže pri absolvovaní veľa pretekov kedy je deň dva pred pretekmi aj po nich relatívne volnejších a dokonca aj niektoré preteky kde je veľa jazdy v balíku sú menej náročné ako ťažký tréning, pocity - veľkosť bolesti si môžeš posunúť o jednu zónu oproti tvojmu menej objemovému tréningu, to ci cítiš ty pri Z3 podľa pulzov to odpovedá pri veľko objemovej záťaži Z2 podľa pulzov, o porovnaní výkonov v týchto pulzových zónach sa samozrejme nebavíme
Suhlas. Je to nekonecna diskusia. Periodicky sa to objavuje aj tu vo fore v roznych temach. V BA mame dokonca koaliciu exotov, ktori vyslovene proti prilbam bojuju/bojovali. Co sa ale tyka sutaznej cestnej cyklistiky, mohol by nam objasnit, preco nenosi prilbu popularny odbornik na cyklistiku a sam spickovy trener, vrchar, casovkar a spurter. Minimalne tak fundovane, ako vysvetlil, preco Pogacar nikdy v zivote nevyhra flandry
by si aj mohol vediet ked si nám už tak pekne zdôvodnil prečo Sagan spadol, nenosím prilbu preto aby som bol pozornejší a nepadal, presne jak si povedal prečo Sagan spadol - že preto lebo dával menší pozor
Značka hovorí, že otáčanie kolies bicykla poháňa valce pumpy, ktorá je držaná v náboji kolesa.
Aby sa ušetrila batéria pumpy, jazdec ju môže vypnúť, keď sa nepoužíva, pomocou pneumatickej spojky na riadidlách, podľa KAPS.
Úzky ventil spájajúci náboj s ventilom pneumatiky bicykla údajne stláča prúd vzduchu, aby umožnil rýchle nafúknutie alebo vyfúknutie.
Hub sa spáruje s diaľkovým ovládačom na riadidlách cez Bluetooth alebo ANT+. Stlačením tlačidla nahor alebo nadol sa tlak zvyšuje alebo znižuje. Aktuálny tlak je možné zobraziť na cyklopočítači podľa KAPS.
Ak si jednoducho želáte udržiavať rovnaký tlak v pneumatikách, KAPS hovorí, že systém dokáže udržať nastavený tlak v pneumatikách, dokonca aj zjavne pridáva vzduch, keď zaznamená defekt.