No čo chalani s Anacondami? Ja som dnes nahodil prvú a mozem skonštatovať že to bol ľúty boj ... nemať skúsenosti s inými vlozkami tak to pravdepodobne nedám ... A to som v zápale boja zabudol naliať mlieko, takže ho ešte budem musieť nejak naliať cez ventil, len insert dolieha až na ventil, no bude to ešte zábava ...
Dal som to dozadu zatial. Akonahle som dal patky viac dostredu islo to lahko. Ventil som dal tiez, no mlieko som mal pri nahadzovani. Zjavne ma trosku vasci priemer, redukcia mi nanho nesedi, dofukoval som malou pumpou
Neviem to ale porovnat v terene, shitmano xt naboj zacal strajkovat tak som nesiel do terenu.
Race mlieka rýchlejšie zasychaju čo je dobre na pretekoch ale nie ked chcete mať pol roka mlieko v plášti, tak mi povedali v servise.... Na normálne jazdenie je fajn obyčajne mlieko. Mne sa osvedčilo Bikeworx aj Joes Eco Sealant a idem skušať obyč Stans No tubes ešte. MucOff nebol zlý ale mne nedržal tlak dlhodobo a ked som mal defekt a jednu riedku bočnicu tak to nezalepil tak išiel preč zo všetkých troch bikov. Inak sa to dobre čistilo aj sa dobre plnilo. Bikeworks napríklad drží tlak jak židovská viera. Aj mesiac s minimálnym úbytkom tlaku. Inserty Pepis Revolution tie ružové používam a úplne bez problémov so všetkými mliekami.
jozko pozorujem rovnaku vec u muccoff, tak ahdam nebudem zase menit
Edit - dnes som si vsimol jednu zaujimavu vec. menil som pevnu os vzadu a tak som aj nastavoval trosku strmen a po rozbombovani kolesa som stlacil brzdu a insert tanuss armour este urobila asi 2 otocky.
celkom sranda, no som zvedavy kedy presucha pasku
máte niekto odskúšané po nahodení insertu že by sa vám plášť tzv. "menej žul" alebo neviem ako to popísať do zákrut že menej bude plávať ? bo menil som Ikon 2.2 za aspen 2.4WT na 26.5mm ráfik cca 1.35 bar , a mám pocit stále že zadné koleso mi ustreluje sem tam aj keď som dosť na zadnom kolese tak mi ako keby chytá tie bočné štuplíky o stavbu , a moja otázka znie či sa tento efekt odstráni pri nahodení insertu ďakujem
Záleží od insertu, napríklad insert typu
Huck Norris (používa to vôbec niekto?) nato nema vplyv... Vittoria Air Liner niečo robila ale nebolo to úplne ono, až na Rivale citim istotu aj pri extrémne nízkych tlakoc. Nerobím reklamu 😅 ale myslím ze akýkoľvek insert ktorý je zacvaknuty v zliabku rafika medzi pätkami poskytne výraznú oporu pre bočnice plášťa
máte niekto odskúšané po nahodení insertu že by sa vám plášť tzv. "menej žul" alebo neviem ako to popísať do zákrut že menej bude plávať ? bo menil som Ikon 2.2 za aspen 2.4WT na 26.5mm ráfik cca 1.35 bar , a mám pocit stále že zadné koleso mi ustreluje sem tam aj keď som dosť na zadnom kolese tak mi ako keby chytá tie bočné štuplíky o stavbu , a moja otázka znie či sa tento efekt odstráni pri nahodení insertu ďakujem
Ak pri náklone šúchaš plášťom o stavbu tak by som sa v prvom rade zameral na výplet.
Ono aj keby si ten plášť žul tak pokým rotáciou kolesa (skoro celá otáčka) prejde k stavbe tak už je dávno narovnaný.
Takze tubolight EVO HD nahodene na YT Capre a povodnom zadnom plasti. Vzadu je 29x2,4 maxis minion DHR. Nahadzovanie brnkacka, doslova sme o inserte ani nevedeli, pouzity s tmelom joes. pocity su ale zmiesane, Tanuss doslova vytvara novu podpornu konstukciu, roztahuje bocnice a drzi ich aj pri nizkom tlaku. tento penovy insert je, neviem to ani nazvat. V podstate o nom neviem, co mi vela dovery nedodava. Zatial pojazdeny iba family bajkpark v krynici a den v maline, no ak o dokazem nejako porovnat tak tanuss funguje ovela lepsie. uvidime este nejake porovnanie ked zjazdim zadny plast a uvidim co to vsetko pobralo.
idem po radu - mám od kúpy biku nasadené v predajni inserty pnw , teraz ich chcem po roku zhodiť - na skúšku zatiaľ v prednom kolese. Neviem sa ale dostať k pätke …ako na to, hrubá sila a tlačiť kým sa ten insert nezmenší ? dnes to nevládzem dať, udrbaný z jazdenia
pnw ani nepoznám
ak máš nejakú gravity bočnicu,celkovo tam bude slušne prilepená. mne sa na nepoddajne tanussy podarilo bud pätku odtlacit tak,že som na bok plasta stúpol, druhý krát sme proste dali plášť do zveraku a stiahli to. keď sa odchlipi, potom to už ide
Dolezite je odtrhnut bocnicu, zvysok je lahky. Treba sikovne smerovat silu, len tlacit proti insertu nefunguje. Idealne styri ruky, dve sa staraju o insert, aby bol co najmenej v zlabku, a druhe dve odtrhnu tu bocnicu ...
Skôr je too cviku... Ešte, sa mi nestalo žeby som nejaký plast si sertom nedokázal odtrhnúť rukami... Ale ak by náhodou mam v zálohe fintu... Polozit koleso nalezato na zem a podlozit ráfik, odoprucam drevo alebo niečo pogumované, ideálne tak aby bola medzi plášťom a zemou nejaká medzera... kľudne sa naň aj postaviť a normálne drevenou doskou 7-10cm sirokou zatlačiť pri patke...
chalan ma teraz presviedča aby som ten insert nechal aspon na chladné obdobie. Na dojazd vraj dobré… Jazdím ľahké XC, šotoliny - ale rýchlo. Čo poviete na tie dojazdy ?
Niečo podobné som už počul o galuskách ale keď prišiel defekt, tak som síce v núdzi síce prešiel pár km, no bola to dosť vratká jazda a len v nízkej rýchlosti(hlavne galda eliminovala zvlečenie pneu z ráfku v zjazdoch)
Chlapi ,ale veď dnešné XC už stiera rozdiely medzi kategoriami,verím že sú borci ,ktori si na XC daju 3c s insertom a na nízkych tlakoch letia cez šutre a korene s iné prasacie Jarky...kedysi sa to spominalo aj o sedlovkavh ,že na XC ee🙂
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Neviem to ale porovnat v terene, shitmano xt naboj zacal strajkovat tak som nesiel do terenu.
Edit - dnes som si vsimol jednu zaujimavu vec. menil som pevnu os vzadu a tak som aj nastavoval trosku strmen a po rozbombovani kolesa som stlacil brzdu a insert tanuss armour este urobila asi 2 otocky.
celkom sranda, no som zvedavy kedy presucha pasku
Huck Norris (používa to vôbec niekto?) nato nema vplyv... Vittoria Air Liner niečo robila ale nebolo to úplne ono, až na Rivale citim istotu aj pri extrémne nízkych tlakoc. Nerobím reklamu 😅 ale myslím ze akýkoľvek insert ktorý je zacvaknuty v zliabku rafika medzi pätkami poskytne výraznú oporu pre bočnice plášťa
Ak pri náklone šúchaš plášťom o stavbu tak by som sa v prvom rade zameral na výplet.
Ono aj keby si ten plášť žul tak pokým rotáciou kolesa (skoro celá otáčka) prejde k stavbe tak už je dávno narovnaný.
ak máš nejakú gravity bočnicu,celkovo tam bude slušne prilepená. mne sa na nepoddajne tanussy podarilo bud pätku odtlacit tak,že som na bok plasta stúpol, druhý krát sme proste dali plášť do zveraku a stiahli to. keď sa odchlipi, potom to už ide
Niečo podobné som už počul o galuskách ale keď prišiel defekt, tak som síce v núdzi síce prešiel pár km, no bola to dosť vratká jazda a len v nízkej rýchlosti(hlavne galda eliminovala zvlečenie pneu z ráfku v zjazdoch)