Ved to si prave napisal a odcitoval zo zdrojov to, co vravim od zaciatku - ze B1 shaft sa zanara pod vahou bajku kvoli nevhodne navrhnutemu dizajnu zo strany RS a sice - umiestneniu eq portu + velkosti negativky.. a toto ziadne rozobratie a vycistenie portu ako si na zaciatku navrhoval nefixne.. je to vlastnost B1 shaftu.. a dovod preco vznikol nasledne C1..
To je prave to ze to nepisem. Pisem, ze nech uz je ten port na akomkolvek mieste tak je tam na to aby vyrovnal tlaky. V pripade novsej verzie to vyrovnava v uplnom extendnuti, v pripade starsej verzie niekde v zdvihu, podla vsetkeho v oblasti odporucaneho sagu. Kedze ale nepomohlo ani uplne nafukanie, ani stlacanie vidlice, ani postupne fukanie a stlacanie
vidlice a ani vytahovanie vidlice, tak ten port proste nefunguje.
A pisem, ze novsia verzia s upravenou komorou robi len to, ze ked sa upcha port, tak to vtahovanie vidlice nie je az take radikalne.
Porty sa upchavaju celkom bezne na mozno vsetkych vidliciach s tymto riesenim.
A nakoniec pochopil som ze v tomto pripade ide uz o updatnutu vidlicu so zazracnym riesenim kde tento problem vraj nenastava.
Inak v jednom tom videu su i navody ako to fixnut.
Ak je port uplne dole tak by malo stacit vytiahnut vidlicu rucne. Odtiahnut vrchne a spodne nohy od seba. Ak sa to nefixne tak
servis vidlice uz aj s vymenou tesneni