Teším sa na dobu a tá doba nie je ďaleko, kedy sa pri bufetoch bude stáť rada na elektronabíjačku a bude k tomu ešte spoplatnená.
A že tá rada bude dlhšia ako na nápoje.
pri dnesnych cenach elektriny by som to ocakaval uz teraz
horsie je ze majitel/prevadzkar si tieto naklady zapocita do cien pre vsetkych, tj aj tych co nepotrebuju dobijat elektrinou
predminuly tyzden som bol na firemnej akcoske, prva etapa bola Zilina - Bytca - Kasarne - Celadna a prveho tlaciaceho ebikera som zaregistroval este na asfaltke pred Kasarnou ... takze pre mnohych e-truhlikov je nerealne aby to nevybili pocas vyjazdu LOL
double: 150km je nic nehovoriace cislo. Mozno tak po asfaltke okolo priehrady. A kedze drviva vacsina ebikerov ide na turbo, alebo kusok slabsie, ked uz im svieti baterka, tak tym prejdu tak max. od bufetu k bufetu, ako uz bolo spominane s tymi Kasarnami. Ak chces dat 150km v horach s normalnym vyskovym priemerom 3, v terene s 25kg ebikom a mas s vybavou takych tych 100kg, tak na to potrebujes 2 baterky minimalne. A pokial nechces dojst zlikvidovany ako pes, tak aj 3 /750w/
Ked manzelka čo ledva na normalnom bicykli prejde nadjazd prešla so mnou z Ružomberka cez Vlkolínske Luky Vlkolínec a hore na Smrekovicu a hreben znova do ružomberka na 630wh baterke tak Vám hovorím ,že baterka už v dnešnej dobe nieje problem. Problem som mal na tom hrebeni s manzelkou a verete tomu,že vydrž baterky to nebola. Ešte raz ju zoberem do takého terenu tak sa so mnou rozíde:) Lubo ak by si chcel 12h bicyklovat a 5000výšok tak potrebuješ dve 750wh. Lenže takí e-bikeri ani niesú. Im stačí max raz kralova hola a idu na pivko do hotela:)
Prečo by sa ebiker trepal kdesi po rovine 100km ako bio naháňači kilometrov?
Ebiker je v srdci dobrodruh a ako taký sa neuspokojí s nudou na asfalte. Proste potrebuje terén, prírodu, kopce, zjazdy a hlavne sa v stúpaniach nechce vliecť 8km/hod len aby si dokazal že stále na to má… Potrebuje cítiť silu prírody a sputať ju svojou osobnosťou.
Ebiker v prírode je ako kapitán Nemo vo svojej elektrickej ponorke v šírom oceane. Sloboda, voľnosť, dobrodružstvo a nepreskúmané zákutia krajiny sú jeho každodenným cieľom. Stačí aj 40km denne ale prežitých naplno a s radosťou.
A že treba baterku nabiť? No a čo. Veď to nieje také zložité ako keby som musel zháňať čisté líthium na čiernom trhu aby to zase išlo… . A že to spoplatnia? A čo? Ešte sa mi to nestalo že by došla baterka - a keby aj? Bude to stáť viac ako kofola ? Vpohode. Kto má na ebike, musí mať aj na jeho prevádzku…
Teraz som si urobil menič 12v - 42v, 4A s možnosťou CV, CC čo vlastne zabezpečí nabíjanie charakteristikou pre li-ion batérie, takže si môžem dobíjať bike aj v aute. Neviem ci to ale vôbec budem niekedy potrebovať.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A že tá rada bude dlhšia ako na nápoje.
horsie je ze majitel/prevadzkar si tieto naklady zapocita do cien pre vsetkych, tj aj tych co nepotrebuju dobijat elektrinou
V zahranici niekde to uz je. Zasuvky su zaplombovane a musis si zaplatit, ale len na polhodiny.
to je asi tak ako ked napisu ze elektro auto ma dojazd 650km
ano, dole kopcom, po vetre a nesmie mam zapnute ani radio
tak aj tie ebiky, max na prvy rezim, jazdec do 50kg a po vetre
realita je ze marcelkovia maju Turbo rezim perma zapnuty a kadencia 48ot/min s hmotnostou 125kg a 2,6" traktorkami.
ano, dole kopcom, po vetre a nesmie mam zapnute ani radio
tak aj tie ebiky, max na prvy rezim, jazdec do 50kg a po vetre
realita je ze marcelkovia maju Turbo rezim perma zapnuty a kadencia 48ot/min s hmotnostou 125kg a 2,6" traktorkami.
Všetko zalezi od sily elektrobiku, pod 500W by som ani nikomu neodporucal brat, je to slimak
Ebiker je v srdci dobrodruh a ako taký sa neuspokojí s nudou na asfalte. Proste potrebuje terén, prírodu, kopce, zjazdy a hlavne sa v stúpaniach nechce vliecť 8km/hod len aby si dokazal že stále na to má… Potrebuje cítiť silu prírody a sputať ju svojou osobnosťou.
Ebiker v prírode je ako kapitán Nemo vo svojej elektrickej ponorke v šírom oceane. Sloboda, voľnosť, dobrodružstvo a nepreskúmané zákutia krajiny sú jeho každodenným cieľom. Stačí aj 40km denne ale prežitých naplno a s radosťou.
A že treba baterku nabiť? No a čo. Veď to nieje také zložité ako keby som musel zháňať čisté líthium na čiernom trhu aby to zase išlo…
Teraz som si urobil menič 12v - 42v, 4A s možnosťou CV, CC čo vlastne zabezpečí nabíjanie charakteristikou pre li-ion batérie, takže si môžem dobíjať bike aj v aute. Neviem ci to ale vôbec budem niekedy potrebovať.