Štvrtok 20.6.2013 o 15.00 hod, Časovka jednotlivcov kategórií ženy, juniorky a juniori.
Štart a cieľ: Mierové námestie Nová Dubnica.
Poradie štartu: 15,00 hod. štart prvého pretekára kategórie junior. 10 minút po dojazde posledného juniora štart prvej juniorky a 10 minút po dojazde poslednej juniorky štart prvej ženy.
Trať pretekov: Nová Dubnica – Nemšová – Borčice – Bolešov – Dubnica nad Váhom – Nemšová – Nová Dubnica. Dĺžka trate pre všetky tri kategórie je 20,5 km.
Piatok 21.6.2013 o 15.00 hod, Časovka jednotlivcov kategórií Elite, U-23.
Štart a cieľ: Mierové námestie Nová Dubnica.
Poradie štartu: 15,00 hod. štart prvého pretekára.
Trať pretekov: Nová Dubnica – Nemšová – Borčice – Bolešov – Dubnica nad Váhom – Nemšová – Nová Dubnica 2 x. Dĺžka okruhu je 20,5 km. Celková dĺžka trate je 41 km.
Sobota 22.6.2013 o 9.00 hod, Preteky jednotlivkýň s hromadným štartom kategórií juniorky, ženy.
Štart a cieľ: Obec Hrabovka – vrchol stúpania – 9.00 hod.
Trať pretekov: Okruh Hrabovka – Skalka nad Váhom – Zamarovce – Hrabovka – 6 x , dĺžka jedného okruhu je 14,8 km. Celková dĺžka preteku je 88,8 km.
Sobota 22.6.2013 o 13.30 hod, Preteky jednotlivcov s hromadným štartom kategórie juniorov.
Štart a cieľ: Obec Hrabovka – vrchol stúpania – 13.30 hod.
Trať pretekov: Okruh Hrabovka – Skalka nad Váhom – Zamarovce – Hrabovka – 8 x , dĺžka jedného okruhu je 14,8 km. Celková dĺžka preteku je 118,4 km.
Nedeľa 23.6.2013 o 12.00 hod, Preteky jednotlivcov s hromadným štartom kategórie Elite, U-23.
Štart: Mierové námestie Nová Dubnica o 12.00 hod.
Cieľ: Futbalový štadión Dubnica nad Váhom
Trať pretekov: Nájazd na okruh č.1 – Nová Dubnica – Nemšová – Skalka nad Váhom. Dĺžka nájazdu č.1 je 13 km. Okruh č.1 – Skalka nad Váhom – Zamarovce – Hrabovka – Skalka nad Váhom. Dĺžka jedného okruhu je 14,8 km x 6 = 88,8 km. Nájazd na okruh č.2 – Skalka nad Váhom – Nemšová – Dubnica nad Váhom ( futbalový štadión – tartanová dráha ). Dĺžka nájazdu č.2 je 11,6 km. Okruh č. 2 – Dubnica nad Váhom ( futbalový štadión – tartanová dráha ) – Kolačín – Nová Dubnica – Dubnica nad Váhom ( futbalový štadión – tartanová dráha ). Dĺžka jedného okruhu č.2 je 14,2 km x 6 = 85,2 km. Celková dĺžka pretekov je 198,6 km.
posledný komentár: 7. 9. 2025 o 20:46
posledný komentár: 2. 9. 2025 o 13:24
Poukazujem, ze kde bol na ciare a kde mohol byt, nebyt zatvarania od Stoceka. Pozri na obrazok alebo si pusti video: O kolko po zavreti a v pade PS prehral? A kolko Stocek dobrovolne stratil na vitaza na poslednych 50m? Nevidel, ale vedel alebo predpokladal, kde asi moze byt. Mohol sa doviezt za vitazom do ciela aj 5m pred PS. Zvolil branenie. Saganovci protesty nedavaju, riaditel neriesil, podobne ako na Tour atd. Hotovo.
Z videi (kde treba zaplakat hlavne nad SZC lebo sa za Saganovu éru nikam neposunuli) jasne vidieť že keby Štoček nezatvaral tu ľavú stranu, tak by ho Sagan prešiel..
Nemam na to aby som to dal na vykon tak to nejako odrbem.
"Najlepšie" bolo, že Bittnera išiel ten náš moderátor presviedčať, že on za to mohol. A nechápem Sagana, že išiel za ním, keď v rozhovore spomínal len Štočeka, či?
Inak keby bol Sagan frajer, tak Štocekovi vybaví angažmán v Total Energies
A ani ten cielovy brdok nebolo dosť dlhe a narocne aby zduchol a rozhodol sam.
Preto spurtoval v baliku a dopadlo to ako dopadlo.
Tiez si myslim ze Bittner sa mal uhnut a cela predna lajna by sa spolu posunula vlavo a nedoslo k padu. Ale vinnik je evidentne Stocek.
A este k vyjadreniam pre media: Sagan povedal nieco ako ze nespravil nic zle, ze musi vidiet zaznam,ale Stocek ako keby bol uplne zaslepeny vitazstvom a nic si nepriznal a neuvedomil, ze mohol vybocit a zavret superov a sposobit pad.
Rozhodcovia to evidentne videli inak.
Matus Stocek je evidentne dostatocne sebavedomy a vo forme, aby si z nejakeho vseobecneho predpokladu fanusikov, ze "PS to predsa musi vyhrat" nic nerobil, a vyslo mu to - s odretymi usami. Pre PS smutna epizoda. Ako som pisal vyssie, to "odchadzanie" je niekedy velmi tazke pre sportovcov, co cely zivot nic ine nerobili.
Taky aky mal na majstraku