Ahoj,nastúpané metre nemám ako namerať,ale bude to na tých 95 km odhadom nastúpaných cca 1500 - 1800 v.m . zámerne som totiž po 1. nabití
baterky na 100% jazdil z jednej strany M.Karpát cez hrebeň na druhú stranu.
Schválne som do výjazdov zaradil ostrejšie výšlapy,kde som testoval ako sa sa chová motor pri prepínaní podpory od 1 do 5,skúsil som aj tú šiestu B (boost)
Väčšinu času som jazdil na základne podpore 1 , ktorá je tak akurát silná,aby aj strmáky šli vyšlapať pri najlahšom prevode 38/51.
Motor ťahá velmi ticho,pri prepnutí za jazdy do strmáku napr. z 1 do 2 nenastáva výkonový kopanec,ale
výkon nastupuje relatívne pomaly a plynule-asi aby neskúsených jazdcov nevykotilo na chrbát.
Najazdené km príjemne prekvapili,fakt som maximálne spokojný.
Moja aktuálny váha 82 kg+výstroj (batoh,oblečenie cca 3 kg + e bike 26,5 kg spolu cca 112 kg.
Komfort pruženia je fajn-sko som písal,po úprave extrémne pevných klzných puzdier tlmiča ako sa vraví slušná žehlička.
Zdvih vzadu 135 mm a vpredu 140 mm je na také bežné singlovanie/trailovanie akurát,väčší zdvih som nechcel-neskáčem,tak mi netreba-nejaký menší dropík sa dá v pohode.
Tá nová geometria pre rok 2023 je o.k. aj na mojú výšku 185 cm je mi velkosť "L" dobrá,aj som zvažoval výmenu orig. 45 mm predstavca za dlhší,cca 60 mm ale zatial to nechám tak.
Jediná zmena v osadení bola výmena predného 180 mm kotúča za 203 mm,vyhovuje mi mať prednú
brzdu trochu silnejšiu ako zadnú,zmena stála necelých 20 Eur (kotúč + adaptérPM/PM 160/203)
Celkovo hodnotím toto CTM za dobrú kúpu,pomer ceny/kvality je super,má len jednu chybu-je prakticky vypredaný ...