zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Každopádne, z galuskáča sa imho napr. výrazne jednoduchšie upúšťa vzduch a (aj keď je to možno len sila zvyku) tiež pôsobí z môjho pohľadu takým luxusnejším dojmom.
- u AV by som zas vyzdvihol blbuvzdornosť. Galuskových ventilov som už pár zlomených videl.
- ja mám ***** našróbované až po ráfik (respektíve po matku ventilu), ventil nevidno. To mi príde ako luxus
Este doplnim, ze kolesa su na bezduse prerobene asi 10 mesiacov a najadenych cez 2300 km.
nezmokol si? nesiel cez brod, kaluze? neumyval? mne casto aj o niekolko dni este vyteka voda okolo niplov ked koleso utopim
Najjednoduchsie by bolo utriet to a neriesit
Potom napisem, ako som tuto zav(h)adu vyriesil.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1058759.html#p1058759