Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.
Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez [email protected], cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.
Táto téma slúži na všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy. Skúsenosti s MTBIKER shopom nájdete na: https://www.mtbiker.sk/forum/cyklisticke-obchody/mtbiker-shop-t35491.html
Skusenost ma taku a je sum a fuk ze mtbiker nie je one man show dielna. Aj ked teda tomu postu od Lapalka uplne celemu az tak nerozumiem.
Ospravedlnujem sa pani vsetkym, ktori nemali servis u nas urobeny na 100%, ak treba nieco fixnut a je to v nasich moznostiach tak to samozrejme dotiahneme.
Aj z tohto feedbacku sa posnazim zlepsit nase sluzby.
A ano, tiez som to uz zazil a ani tam si uz nedam spravit. Tam v tom druhom som to reklamoval vtedy, dosiel tam a celym bajkom a aj tam mi chlap neveril, ze mi toto odovzdali, ale nakoniec sme sa dohodli.
Na toto mame spravene systemove riesenie. Farebne prevedenia toho isteho produkty by mali byt prepojene a mali by vzajomne zdielat svoje hodnotenia. Na toto su v shope tisicky prikladov, ale napriklad to vidno tu: dres cerveny, dres cierny, dres petrolejovy. Tieto dresy su oznacene ako farebne prevedenia toho isteho produktu a navzajom zdielaju mnoho informacii. Tu staci pridat hodnotenie pri jednom z nich a pri dalsich to uz nie je potrebne, a ani mozne.
Zial, zda sa, ze flasku, ktoru si komentoval, zabudli kolegovia takymto sposobom prepojit. Cielom je, aby to bolo vsade, ale vsetky taketo veci, ktore zavadzame na shope, trpia tym, ze je velmi casovo narocne ich spatne aplikovat na existujucu ponuku. K tomuto problemu, tusim, ze sa rozpisem este nizsie.
Primarne preto, ze je to pre 99 % (obrazne vyjadrenie, okometricky odhad, nie konkretne cislo z kvantitativnej analyzy) navstenikov stranky nepotrebne a zbytocne a pre nich tiez zmatocne, pretoze obrovska vacsina produktov ma viacero roznych prevedeni a nie je z listingu (zoznamu produktov v shope) zrejme, ktore prevedenie sa pokusas zakupit.
Kam tuto funkcionalitu urcite doplnime, a v sucasnosti nemame, aj ked dava zmysel, je zoznam zakupenych produktov tu: https://www.mtbiker.sk/shop/zakupene-produkty
S tymto sa da len suhlasit, v idealnom svete by sa vsetky produkty dali filtrovat cez nespocet roznych kriterii, ma to vsak jedno ale, a to je cena.
Je to dost komplexna tema, ale len pre ilustraciu sa rozpisem, co mi do buducna da moznost na tento post odkazat aj v buducnosti. Kazda atribucia, ktoru k produktom pridame, nas zavazuje k tomu, aby sme ju zadali pre kazdy jeden produkt (aj nedostupny), na ktory sa moze vztahovat, pretoze keby sme zadefinovali hodnotu len pre cast produktov, pouzivatelia by si vyfiltrovali dany atribut v shope a ocakavali by, ze vidia vsetky produkty, ktore toto pravidlo splnaju - nebola by to pravda.
Ak teda uz mame v databaze, povedzme, 200 tisic produktov, a my pridame do shopu atribut, ktory je tak vseobecny, ze by sa mohol vztahovat pre vsetky produkty (typicky priklad je farba), tak by niekto mal prejst 200 tisic produktov, a pre kazdy rozhodnut, ci je alebo nie je takej alebo onakej farby. Cisto v teoretickej rovine - keby to niekto mal robit rucne, a jeden produkt by mu trval, povedzme, 15 sekund, trvalo by to jednemu cloveku pol roka klikania. Z nedavnej minulosti spomeniem pridanie farby "strieborna" a "zlata"
Kazdopadne, v praxi sa obvykle o farbe dnes uz nebavime, ale o veciach typu - "pridajme k bicyklom informaciu o razvore v milimetroch". Tu by sme sa bavili o omnoho nizsom pocte produktov (stale vyssie tisicky, lebo bavime sa aj o nedostupnych produktoch), ale zase ide o informaciu, ktoru nie je tak lahke ziskat v porovnani s vizualnym posudenim farby. Toto je dost bezne, ze my aj chceme pridat k produktom nejaky atribut, no zastavime sa na tom, ze nevieme ziadnym sposobom ziskat danu informaciu pre cely sortiment, ktoreho sa atribut tyka. Mozno jeden, dvaja vyrobcovia nejaku informaciu udavaju, a ini uz nie. Ale aj v pripade, ze by sa vsetky tieto informacie dali vzdy dohladat na strankach vyrobcov, ten cas potrebny na upravu jedneho produktu by uz nebol 15 sekund, ale uz sa bavime o minutach, niekedy mozno aj 5, a aj 10 minut, v zavislosti od typu informacie a jej dostupnosti, a "cena" tejto atribucie tymto pre nas moze vyrazne stupat.
V poslednych mesiacoch sme prave k bicyklom doplnali kopec atribucii (material kolies, vidlica pruzinova/vzduchova/pevna atd.), takze mame cerstve skusenosti s tym, kolko "manpower" do toho musi ist.
Vsetky upravy atribucie este pridavaju jeden dolezity zavazok, a to je zavazok do buducna tieto informacie pre produkty udrziavat aktualne a pridavat vzdy vtedy, ked sa produktu z nejakej kategorie tykaju. Toto dlhodobo moze predlzovat zaradovanie produktov do ponuky.
Samozrejme, na niektore atributy sa da riesenie aj naprogramovat a atribuciu riesit skriptom alebo robotom. Ci uz analyzou obrazka, parsovanim dat z internetu, a pod. Tu by vstupny cost bol daleko vyssi, ale long-term cost by odpadol. Rovno napisem, ze v mtbikeri, sme k tomuto pristupu zatial nikdy nedospeli, lebo nam zatial nedaval zmysel pri ziadnej atribucii.
edit po chvili: vlastne ano, teraz som sa opat zamyslel, a mame viacero atribucii automatizovanych. Co mi hned pripomina, ze typickym downside je, ze to prinasa aj chybovost:D
Takze tolko narychlo k negativam, ktore teda zavisia od toho, na kolko produktov sa atribut da aplikovat, ako lahke/narocne je atribuovat tieto vlastnosti produktom, ci vobec je mozne tuto informaciu ziskat, a ci uz pripadne chodi automaticky v datach od dodavatelov.
Co sa tyka pozitiv, tie su takisto rozne, lebo rozne atributy su v roznej miere uzitocne, v roznej miere vo vysledku rozhodnu o nakupe, a kriticky aj pre rozne velke skupiny zakaznikov.
Co tymto chcem primarne povedat je, ze si musime dobre vyberat. Je to trade-off, a snazime sa zbierat inputy od zakaznikov, pripadne analyzy vyhladavanosti a zvazit cost vs benefit. Aj tu v tejto teme nam konkretne tipy na atribuciu produktov prichadzaju, a snazime sa ich zvazit. My sme za toto velmi vdacni, lebo nam polahky mozu naozaj dolezite informacie o produktoch chybat, a vdaka mtbiker komunite mame nasobne viac oci, ktore sa na produkty pozeraju.
Uz sme aj na zaklade tunajsieho feedbacku atribuciu doplnali. Ale musi byt trochu konkretnejsia. Takze aj do buducna, ak ti nieco chyba, daj vediet konkretne pri akych produktoch a aky typ informacie a my si to zvazime. Ale nenapis "geometria ramov bicyklov"
No ale sledujem tracking a tam zrazu, ze zasielka presmerovana do nejakeho rychleho obcerstvenia dost daleko, lebo v oblasti, kde byvam ma Balikovo vydajne miesto len Alzabox, ina pobocka tu nie je. Tak asi bol Alzabox plny. Mal som tam cestu autom, tak som neriesil. Prisiel som do pobocky a ked zacala pani zo skladu tahat krabicu od DT Swiss kolies, tak mi bolo jasne, preco to neslo do Alzaboxu
Inak objednavam stale, vsetko je super, vyber,rychlost, cena a dostupnost, ale velkost krabic niekedy prekvapi