prosim bez zbytocnych reci,nikto z neba mudry nespadol ani ty.Stavim sa ze si pre mudre rady ties chodil na dake fora a tak podobne.Servis je to posledne co mam v plane.
myslim ze som ten najpovolanejsi kto ti v tvojom pripade moze poradit. Mam totizto uz na konte jeden alebo dva piestiky HFX9 a jednu gumovu membranku v packe, takze ak nechces zbytocne investovat na nespravnom mieste
servis je to najlepsie co mozes spravit
Keby si si nahodou nechcel dat poradit tak vedz ze dosticky sa vyberaju lahko a to tak ze ich chytis prstami za ten sosak na to urceny, trocha ich zan vyklonis do priestoru kde je normalne kotuc a potiahnes za sebou. Ide to pomerne lahko pokial ich vyklonis o potrebny uhol. Na kazdej doske je perko ktore paradne pasuje do drazky na oske co trci z piestika. Dosticky odloz bokom tak aby sa nezamastili (rovnako koleso s kotucom). Piestik ktory chodi dobre niecim pridrz a stlacaj s citom packu
brzdy tak aby sa druhy zaseknuty piestik pomaly vysuval. Myslim ze ak ma pamat neklame 2-3 mm vysunute je tak akurat, od 5 hore ti hrozi ze ti vypadne piestik a si v pecku. Ked budes stlacat a pustat packu malo by to s piestikom
cvicit hore dole, kedze ho mas zasekly zrejme ho bude priecit, nebolo by zle keby si nan striekal cisticom brzd alebo niecim podobnym co neposkodi tesnenie (o-ring) medzi piestikom a prasiatkom. Ked s tym pocvicis trocha a vystriekas tie usadeniny von mas vyhrate. Ak to nepomoze tak uz by som to vazne dal do servisu. Tie piestiky ked moc zatlacis vypadnu von a mas problem, vytecie ti brzdovka, potrebujes ju doplnit, na to nemas ani skusensoti ani odvzdusnovaciu sadu. Ked budes niecim na piestiky tlacit maj na pamati ze nie su kovove aj ked tak vypadaju, jedine co je kovove je ta oska s hlavickou a drazkou pre perko s dosticky, zbytok je daco ako bakelit, ked zatlacis niecim tvrdym (kovovym) na okraj (hranu) piestika mozes ho zahodit, nove stoja 8 stoviek par.